Sjullen we pinge?!?!?!?quote:Op woensdag 2 november 2011 08:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hebbie ook Feestboek!!!! OH MY! Willie fffffffriendjessssss worduh?![]()
![]()
Hmm schatje ik droom over je curvesquote:
Want ik ben van de kaart door je curves! Niemand hoeft te weten wie ik ben! Hier heb je mijn ping, zet me maar erihiiiihiiiihiiiihiiiiiiiiiin!quote:Op woensdag 2 november 2011 09:19 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Hmm schatje ik droom over je curves
Sorry Nebo, ik was de tekst even kwijt!quote:Op woensdag 2 november 2011 09:40 schreef Nebo het volgende:
[..]
Want ik ben van de kaart door je curves! Niemand hoeft te weten wie ik ben! Hier heb je mijn ping, zet me maar erihiiiihiiiihiiiihiiiiiiiiiin!
Ik neem het je niet kwalijkquote:Op woensdag 2 november 2011 09:42 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Sorry Nebo, ik was de tekst even kwijt!(en het liedje trouwens ook, gelukkig!)
oh my!quote:Op woensdag 2 november 2011 09:40 schreef Nebo het volgende:
[..]
Want ik ben van de kaart door je curves! Niemand hoeft te weten wie ik ben! Hier heb je mijn ping, zet me maar erihiiiihiiiihiiiihiiiiiiiiiin!
Het internet van je blackberry lag er heel lang uit?quote:Op woensdag 2 november 2011 09:46 schreef Fallen het volgende:
[..]
oh my!
Hoe kan deze wereldhit mij ooit ontgaan zijn?!![]()
Je hebt smaak?quote:Op woensdag 2 november 2011 09:46 schreef Fallen het volgende:
[..]
oh my!
Hoe kan deze wereldhit mij ooit ontgaan zijn?!![]()
quote:Op woensdag 2 november 2011 10:55 schreef SpankmasterC het volgende:
Ongelofelijk, ze willen hier op m'n werk de pinautomaat gewoon even intern switchen van ABN Amro naar Rabobank, ff ergens in de software 1 cijfertje veranderen en voila.
Anderhalf uur verder werkt het kutding nog steeds niet
quote:Op woensdag 2 november 2011 11:25 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik moest hier hardop om lachen(kreeg die 'aangeboden door YT' nadat ik die ene van Homework had gekeken
)
En toen Nintendo hiermee kwam lachte iedereen ze uitquote:Op woensdag 2 november 2011 11:41 schreef Poit het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)ion-controllers.html
!! AWESOME!
Een game die dynamisch reageert op je hartslag, dat zou vet zijn.. Silent Hill ofzo.. Net als je weer een beetje tot bedaren bent komt er weer zo'n creep op je af! Hup, hartslag op 200, zweethandjes.
Kick!
Helemaal niet tof! Die games zijn al eng, als ze dan ook nog eens helemaal op mijn gemoedstoestand gaan spelen!quote:Op woensdag 2 november 2011 11:41 schreef Poit het volgende:
!! AWESOME!
Een game die dynamisch reageert op je hartslag, dat zou vet zijn.. Silent Hill ofzo.. Net als je weer een beetje tot bedaren bent komt er weer zo'n creep op je af! Hup, hartslag op 200, zweethandjes.
Kick!
Gouden trophy als je hartslag boven de 300 komt.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:41 schreef Poit het volgende:
!! AWESOME!
Kick!
Nintendo kwam met een vitality sensor die je op je vinger moest zetten alsof je halfdood in het ziekenhuis lag. Dan verdien je uitgelachen te worden.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
En toen Nintendo hiermee kwam lachte iedereen ze uit
of de pijp uit gaat, al heb je dan weinig aan de melding dat je een trophy hebtquote:Op woensdag 2 november 2011 11:53 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Gouden trophy als je hartslag boven de 300 komt.
Yeah eigenlijk welquote:Op woensdag 2 november 2011 12:34 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
ik vind dat een WIN eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |