quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:12 schreef SuperFruitig het volgende:
Iemand request een invite op Facebook. Ik ken haar niet
SF: Ken ik jou?
Random: nee ik zit gewoon wat mensen toe te voegen en je profiel sprak me aan
SF:
Mijn profiel is namelijk _helemaal_ leeg
wat doe jij trouwens in mijn drinken!quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:12 schreef SuperFruitig het volgende:
SF:
quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wat doe jij trouwens in mijn drinken!
quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wat doe jij trouwens in mijn drinken!
Zeker, acteerprestaties zijn zeer behoorlijk. En de serie zit goed in elkaar. Van de schrijver van 24 heb ik me laten vertellen.. Al heb ik 24 nooit gezien.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:04 schreef Solique het volgende:
Homeland is wel een aparte serie moet ik zeggen.
Maar jemig wat speelt Damian Lewis sterk, tenminste in de eerste 2 afleveringen.
Pas 2 afleveringen gezien en serie is nog lopende maar het heeft wel iets.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:08 schreef Poit het volgende:
[..]
Zeker, acteerprestaties zijn zeer behoorlijk. En de serie zit goed in elkaar. Van de schrijver van 24 heb ik me laten vertellen.. Al heb ik 24 nooit gezien.
Net begonnen met Sons of Anarchy. Sfeertje zit er lekker in
Bekende acties inderdaad, al paar keer gehad dat ik bij iemand instapte en snel de dood vond.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:24 schreef Poit het volgende:
Net trouwens met Battlefield. Begin een pot, stap als pasagier in bij een helikopter en we vliegen weg. Ik schiet wat om me heen, de gunman naast me doet mee. Direct een Tour of Duty gevoel en ik miste 'White Rabbit' van Jefferson Airplane op de achtergrond toen plots! onze piloot niet kon vliegen en we 100 meter verder crashte
Ik ga dan eerst deze even bekijken voor ik het vliegen ga proberen:quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:32 schreef Solique het volgende:
Bekende acties inderdaad, al paar keer gehad dat ik bij iemand instapte en snel de dood vond.
Had ze al gezien, al vind ik het vliegen niet heel anders met bf2 dus ging mij wel aardig af.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:44 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik ga dan eerst deze even bekijken voor ik het vliegen ga proberen:
Battlefield 3: crashen met je vliegtuig of helikopter is verleden tijd
Eerst even vetmesten, want zo moet ik er wel een stuk of tien eten voor ik enigszins vol zit van de spare-ribsquote:
Hebbie ook Feestboek!!!! OH MY! Willie fffffffriendjessssss worduh?quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:12 schreef SuperFruitig het volgende:
SF:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |