SPOILER: Wie Speelt Wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Rossdale op 31-10-2011 09:50:48 ]Please sir. When moon? When Mustang?
Haha ik weet hetquote:Op maandag 31 oktober 2011 09:15 schreef Rossdale het volgende:
Pierre, haal BF3! Die game is echt voor jou gemaakt man! Explosies overal! Bommen, granaten, javelin's, RPG's, C4, claymores, mijnen allesssssssssssssssss
Wat, serieus?quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:21 schreef Bozz187 het volgende:
En natuurlijk oneindig ammo met de mortieren
Neenee, het wordt wel allebei danquote:Op maandag 31 oktober 2011 09:22 schreef Rossdale het volgende:
Gewoon die 50 euro gebruiken die je voor MW3 gereserveerd had
Je kunt inderdaad vier verschillende classes kiezen die elk hun eigen typen wapens hebben die je apart moet unlocken. Niet alleen door level zoals bij CoD, maar ook door veel als die klasse te spelen. Je hebt echter ook wapens die je kunt unlocken en die je met elke classe kunt gebruiken.quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:27 schreef PierreTT het volgende:
Jullie gaan me echt compleet uitlachen, maar ik heb nooit BF gespeeld. Hoe werkt het precies met die classes? Je hebt gewoon de keuze uit 4 classes en binnen die classes kan je verschillende dingen equippen? Kan je ook een soort custom class maken?
Duidelijk. Want je begrijpt dat als ik dit ga spelen ik alleen maar granaatwerpers en AT4 wil gebruiken. Alles waar conventionele kogels uitkomen interesseert me niet zoveel.quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je kunt inderdaad vier verschillende classes kiezen die elk hun eigen typen wapens hebben die je apart moet unlocken. Niet alleen door level zoals bij CoD, maar ook door veel als die klasse te spelen. Je hebt echter ook wapens die je kunt unlocken en die je met elke classe kunt gebruiken.
Je hebt een assault klasse die kan healen en gevallen teammates kan reviven, je hebt engineer die mijnen kan leggen, stingers kan dragen, maar ook voertuigen kan repareren, je hebt snipers die onder andere spawn beacons kunnen planten en je hebt de support gunner die extra ammo kan neergooien vor de teammates en ook wapens als mortieren kan gebruiken.
Tevens kun je door het spelen met een bepaald wapen, of voertuig extra abilities unlocken voor die gun/ dat voertuig. Zoals scopes etc voor guns en raketten ipv miniguns voor heli's etc.
Je begint (ook) oud te worden Teuntjequote:Op maandag 31 oktober 2011 09:37 schreef KneusTeun het volgende:
ross was sneller (nooit gedacht te zeggen)
quote:Be Advised: We will be starting server maintenance and improvements for PC, 360, PS3 in ~30 minutes. Outages will last 1 hour. Over.
Engineer of Support dus voor jouquote:Op maandag 31 oktober 2011 09:40 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Duidelijk. Want je begrijpt dat als ik dit ga spelen ik alleen maar granaatwerpers en AT4 wil gebruiken. Alles waar conventionele kogels uitkomen interesseert me niet zoveel.
Engineer is ook mijn class! die is boem lauwquote:Op maandag 31 oktober 2011 09:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Engineer of Support dus voor jou
Ik zou als ik jou was gewoon support pakken denk ik, C4 plakken op tanks als een suicide bomber en mortieren de hele map over poffen
Al is engineer ook tof met RPG's etc
quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:47 schreef PierreTT het volgende:
Goed, ik vind hier net nog 50 euro aan VVV-bonnen. Ik moet alleen voor vrijdag 2 essays inleveren. Eigenlijk kan ik dus niks doen. Maar als ik vandaag heel hard werk, dan ga ik hem halen met sluitingstijd
Supertof oke, maar dit gaat over een week of 3 ook vervelen, en beter als welke MW? Want 3 heb je nog niet eens aangeraaktquote:Op maandag 31 oktober 2011 09:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Maar hij is gewoon supertof Pierre, beter dan MW
Donequote:Op maandag 31 oktober 2011 09:45 schreef Fsmxi het volgende:
Trouwens, Rossdale, zet mij ook eens in de battlefieldspelerlijst!
Ja als ik het niet red dan wordt het volgende week pas, ik wil wel mijn vakken halen dit jaar ondanks Forza/MW3/BF3quote:
Snap ikquote:Op maandag 31 oktober 2011 09:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja als ik het niet red dan wordt het volgende week pas, ik wil wel mijn vakken halen dit jaar ondanks Forza/MW3/BF3
Die minigun is in veel situaties juist beter. Bijna elke keer dat je zo'n jet op z'n staart krijgt, zit je er een paar meter achter. Als je probeert te locken gaan ze allerlei bizarre, irriterende shit doen met hun jet. Als je die minigun pakt lockt ie niet, en dat ding is godverdommes dodelijk van korte afstand. Een goed salvo, en dat ding gaat neer en je hebt ook nog eens een goeie kans dat je de piloot ook doorzeefd.quote:Op maandag 31 oktober 2011 08:50 schreef Rossdale het volgende:
Met die minigun van die jets kan ik trouwens echt niet omgaan, zonder die rockets te unlocken gaat dat nooit wat worden.
Ik kan hem misschien nog voor 20 euro krijgen voor je? Wil wel even voor je bellen als je wilquote:Op maandag 31 oktober 2011 09:47 schreef PierreTT het volgende:
Goed, ik vind hier net nog 50 euro aan VVV-bonnen. Ik moet alleen voor vrijdag 2 essays inleveren. Eigenlijk kan ik dus niks doen. Maar als ik vandaag heel hard werk, dan ga ik hem halen met sluitingstijd
Primaquote:Op maandag 31 oktober 2011 10:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik kan hem misschien nog voor 20 euro krijgen voor je? Wil wel even voor je bellen als je wil
Ziet er zo iets realistischer uit.quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:09 schreef Rossdale het volgende:
Bazen met de heliEn dan per ongeluk gewoon snoeihard crashen op het moment dat volgens mij Bozz in mijn heli spawnt
![]()
![]()
Wat is je GT?quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:50 schreef Pixell het volgende:
Misschien ook maar bf3 op de Xbox halen, kan ik alvast lange tijd oefenen voordat counterstrike uitkomt! (op de pc is bf3 wel erg strak qua graphics)
Doenquote:Op maandag 31 oktober 2011 10:50 schreef Pixell het volgende:
Misschien ook maar bf3 op de Xbox halen, kan ik alvast lange tijd oefenen voordat counterstrike uitkomt! (op de pc is bf3 wel erg strak qua graphics)
Ik ookquote:Op maandag 31 oktober 2011 11:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Doen
Ik ben overigens door twee mensen toegevoegd die ik echt totaal niet ken
Zo awesomequote:
Is die er nog? ik volg hem, maar niks nieuws gezien...quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:53 schreef Rossdale het volgende:
Ik zag net dat ze in het BF3 topic zitten, vandaar
Ja volgens mij wel.quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:23 schreef Rossdale het volgende:
Is dat attention whore jenna marbles?
In Utrecht ookquote:
quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:38 schreef Pixell het volgende:
"Natte Xdoos" (nooit accounts aanmaken onder invloed)
quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:38 schreef Pixell het volgende:
Tentamen Spaans gehad (no comment) nu ff x360 versie van bf3 halen
Thuis ff kijken op welk account ik nog live heb, wss op "Natte Xdoos" (nooit accounts aanmaken onder invloed)
Verrek zie het nu.quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:23 schreef Rossdale het volgende:
Is dat attention whore jenna marbles?
quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:10 schreef PierreTT het volgende:
Trouwens, wat een baas![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tsk, en ik dacht dat jij oog voor vrouwen hadquote:Op maandag 31 oktober 2011 13:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Verrek zie het nu.Het ging me meer om nyan cat.
Ja klopt, voor brunnetes.quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Tsk, en ik dacht dat jij oog voor vrouwen had
quote:
Zo'n wijf op youtube dat haar tieten gebruikt om meer subs te krijgen.quote:
Ah, iets dat ik niet ken op Youtubequote:Op maandag 31 oktober 2011 13:55 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zo'n wijf op youtube dat haar tieten gebruikt om meer subs te krijgen.
Je snapt dat ze zich zo lelijk mogelijk maakte voor dat filmpje he?quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:52 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ongelofelijk wat een beetje make up kan doen.
Heb jij je ooit hier voorgesteld trouwens? Kan dat ik het gemist hebquote:Op maandag 31 oktober 2011 13:59 schreef Pixell het volgende:
Jaar lang aan Xbox updates downloaden, zucht..
Ja, maar dan nog.quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je snapt dat ze zich zo lelijk mogelijk maakte voor dat filmpje he?
Nope.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:08 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Heb jij je ooit hier voorgesteld trouwens? Kan dat ik het gemist heb
Belangrijkste staat er bij.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:16 schreef Pixell het volgende:
Nee niet officieelkomt ie:
Naam: Bob
Leeftijd: 22
Geslacht: Man
Studie: Commerciële Economie (op saxion in Enschede)
Burgerlijke staat: Vrijgezel
Sport: Hockey
Hobbies: Gamen, films en lui zijn.
Al aardig veel info lijkt me zo
Is dat zo, ik zal eens kijken of ik wat kan vinden, moet natuurlijk wel goed voor de dag komenquote:Op maandag 31 oktober 2011 14:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Belangrijkste staat er bij.Foto is overigens verplicht hier.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Thanks Bob!quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:16 schreef Pixell het volgende:
Ah sorry heb je al weer een tijdje geen aandacht gegeven he?quote:
quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ah sorry heb je al weer een tijdje geen aandacht gegeven he?
Alsof het daarom gaat.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ah sorry heb je al weer een tijdje geen aandacht gegeven he?
Stiekem wel he, of heb je dit weekend weer sletjes staan palen in donkere steegjes?quote:
Gozer, ik zit al heel het weekend nolife battlefield te spelen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:25 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Stiekem wel he, of heb je dit weekend weer sletjes staan palen in donkere steegjes?
Oh ja, centengebrek hequote:Op maandag 31 oktober 2011 14:28 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Gozer, ik zit al heel het weekend nolife battlefield te spelen.
Sletteketet naar Tamara's bed.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Allang vrind, zit al bijna op 14% ofzoquote:Op maandag 31 oktober 2011 14:28 schreef Dr.Pringles het volgende:
Pierri pierri, ben je al begonnen met die event list?
Heb veel familie in Borne wonenquote:Op maandag 31 oktober 2011 14:16 schreef Pixell het volgende:
Tams heeft vast alweer een toyboy. Een met te lang haar en een snor.quote:
Inclusief huisdier luisterend naar de naam Betsy?quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:30 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Tams heeft vast alweer een toyboy. Een met te lang haar en een snor.
Conjo swa, moet nog 4 races en dan ben ik ook klaar met jaar 10. Races van 10 min, zo saai...quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:28 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Allang vrind, zit al bijna op 14% ofzo
Ik dacht hetzelfde.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Inclusief huisdier luisterend naar de naam Betsy?
Vind ze geweldigquote:Op maandag 31 oktober 2011 14:31 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Conjo swa, moet nog 4 races en dan ben ik ook klaar met jaar 10. Races van 10 min, zo saai...
AI doet ook steeds stoerder, tegen je botsen enzo.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Vind ze geweldigLaatste is 2 ronden Nordschleife geloof ik, episch hard overheen geragd met een R2
Ja, maar bij nader inzien meer zo iemand:quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Inclusief huisdier luisterend naar de naam Betsy?
Die AI stelt echt heel weinig voor, helaas. Ik rij in de events met de AI op Professional, rijden ze nog de hele tijd elkaar aan, uit de bocht vliegen etc. Vaak kan je in de eerste ronde al meteen op de eerste positie komen, daarna is het gewoon uitrijden. Ik vind het toch wel jammer, ik had verwacht dat dit sterk verbeterd zou zijn ten opzichte van FM3.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:33 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
AI doet ook steeds stoerder, tegen je botsen enzo.
Peter Ludolf!quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:34 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja, maar bij nader inzien meer zo iemand:
[ afbeelding ]
Maar dan met lang haar en een Duits accent.
Ik zie jou zo daarin meespelen over 20 jaar.quote:
Hoax!quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:33 schreef Pixell het volgende:
[..]
dacht het dus ff niet
http://www.leukstedorpvanoverijssel.nl/
Euwh.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:34 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja, maar bij nader inzien meer zo iemand:
[ afbeelding ]
Maar dan met lang haar en een Duits accent.
Beste quote van Peter Ludolf: "Het maak niet uit hoeveel vetten of calorieen erin zitten, als ik het maar lekker vind!"quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:36 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik zie jou zo daarin meespelen over 20 jaar.
Say whutquote:Op maandag 31 oktober 2011 14:49 schreef Pixell het volgende:
hmm kan niet inloggen op battlelog, omdat ik de game niet heb gekocht, maar kan ook nergens registreren
Je moet eerst even 1 potje MP of co-op spelen, dan pakt hij hem wel op battlelog:)quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:49 schreef Pixell het volgende:
hmm kan niet inloggen op battlelog, omdat ik de game niet heb gekocht, maar kan ook nergens registreren
Ja ik las het al ergens na te googlen, maar ik begin gewoon meteen weer te schreeuwen dat het niet werktquote:Op maandag 31 oktober 2011 14:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je moet eerst even 1 potje MP of co-op spelen, dan pakt hij hem wel op battlelog:)
Als je dat gedaan hebt kun je meteen bij onze platoon 'FOK!MW2SC'.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:49 schreef Pixell het volgende:
Je kunt Hooah tegen elkaar zeggen!quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:57 schreef Frankii het volgende:
[..]
Als je dat gedaan hebt kun je meteen bij onze platoon 'FOK!MW2SC'.
De echte toegevoegde waarde van die platoon heb ik nog niet echt ontdekt...
Ergens in November toch?quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:57 schreef Rossdale het volgende:
Was er nou overigens nog een keer een meet, of heb ik die alweer gemist?
Aanstaande vrijdag in Utrecht geloof ik?quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:57 schreef Rossdale het volgende:
Was er nou overigens nog een keer een meet, of heb ik die alweer gemist?
Kan dat niet verschoven worden naar wat later in November?quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:58 schreef Frankii het volgende:
[..]
Aanstaande vrijdag in Utrecht geloof ik?
Geen idee of er uberhaupt nog mensen voor zijn.
Ik heb eigenlijk geen geld.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:58 schreef Frankii het volgende:
[..]
Aanstaande vrijdag in Utrecht geloof ik?
Geen idee of er uberhaupt nog mensen voor zijn.
Geluktquote:Op maandag 31 oktober 2011 14:57 schreef Frankii het volgende:
[..]
Als je dat gedaan hebt kun je meteen bij onze platoon 'FOK!MW2SC'.
De echte toegevoegde waarde van die platoon heb ik nog niet echt ontdekt...
Dit zijn vragen die niet gesteld horen te worden.quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:11 schreef PierreTT het volgende:
Niet om het een of ander, maar waar zijn vandermar en ringbewoner eigenlijk gebleven? Ik mis vandermar's roze shirtje
Nee man, donderdagen zijn juist top.quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:19 schreef Frankii het volgende:
We pikken wel een nieuwe datum ofzo? 24ste is een donderdag, dat zuigt ook een beetje.
Niet iedereen hier is een student die de volgende dag toch geen fuck beter te doen heeftquote:Op maandag 31 oktober 2011 15:21 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee man, donderdagen zijn juist top.Uffen regelen in de woo.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Niet iedereen hier is een student die de volgende dag toch geen fuck beter te doen heeft
Oh, is het overmorgen al vrijdag?quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:33 schreef Frankii het volgende:
Poll: Vrijdag 2 nov
• Ja
• Ja
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Pfft, mij een beetje quoten en dan snel de tekst proberen te veranderen he!quote:
quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Pfft, mij een beetje quoten en dan snel de tekst proberen te veranderen he!
Nee hoor, je zult ongetwijfeld beter dan Bozz en mij zijnquote:Op maandag 31 oktober 2011 15:44 schreef Pixell het volgende:
Volgens mij sta ik compleet voor lul als ik straks met jullie geharde xbox veteranen ga knallen
Wat huh wie? Kom maar MW2 jonge, ik kan niet quickscopen, geen 360-to-720-ollie-benihana-doubletwisted-corkscrew-throwing knifes, maar wel bommen gooien!quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:44 schreef Pixell het volgende:
Volgens mij sta ik compleet voor lul als ik straks met jullie geharde xbox veteranen ga knallen
Inderdaadquote:Op maandag 31 oktober 2011 15:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee hoor, je zult ongetwijfeld beter dan Bozz en mij zijn![]()
Ja in Duitsland zijn ze daar al een stuk verder meequote:
Vandermar kan wel wegblijven hoor. Oh en hoi bobquote:Op maandag 31 oktober 2011 15:11 schreef PierreTT het volgende:
Niet om het een of ander, maar waar zijn vandermar en ringbewoner eigenlijk gebleven? Ik mis vandermar's roze shirtje
Nieuwbouw ofzo?! Maar goed, ligt er dan ook maar weer aan wat voldoende isquote:Op maandag 31 oktober 2011 15:53 schreef KoningStoma het volgende:
We hebben hier wel glasvezel tot in het huis, maar een abbonement kost meteen 10 euro meer dan kabel, terwijl kabel ruim voldoende is.
hier is het goedkoper dan kabel en geen compressie op tv en ook gratis analoog.quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:53 schreef KoningStoma het volgende:
We hebben hier wel glasvezel tot in het huis, maar een abbonement kost meteen 10 euro meer dan kabel, terwijl kabel ruim voldoende is.
Hier is het 120/10 maar glasvezel beginnen ze hier niet aan, maar de dorpen en steden om ons heen wel, terwijl hier al 4x de straten open liggen vanwege riool en die kletsquote:Op maandag 31 oktober 2011 15:58 schreef KoningStoma het volgende:
Nee, dat is deze zomer aangelegd. Nu hebben we 25mb/s en dat is goed genoeg. Pingen naar willekeurige websites is ook altijd rond de 20 ms. Prima
Nja als je ver van de centrale af woont, gaat je snelheid ook weer omlaag, en dat is volgens mij hier wel het geval.quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:19 schreef Xblister het volgende:
[ link | afbeelding ]
Gewoon het middel pakket bij ziggo.. niks te klagen dus.
quote:
Haha daar moest ik vanochtend ook zo om lachen.quote:
quote:
Ik zal wel ff een 1 tegen 1 XxX QuickSCopE Xx!1 XX 1!0th prestige lObBy hosten vanavond.quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Wat huh wie? Kom maar MW2 jonge, ik kan niet quickscopen, geen 360-to-720-ollie-benihana-doubletwisted-corkscrew-throwing knifes, maar wel bommen gooien!
Almeloooooo is ook mijn hometown!quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:33 schreef Michhas het volgende:
[..]
Beter dan mijn geboorteplaats Almelo
Nee alleen heb ik aan 25 genoeg en heb ik liever 25 up en down voor minder geld en analoge tv en HD zenders. Plus nieuwsservers.quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:19 schreef Xblister het volgende:
[ link | afbeelding ]
Gewoon het middel pakket bij ziggo.. niks te klagen dus.
Betaal ik je vanavond 1600 pointsquote:Op maandag 31 oktober 2011 17:04 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik zal wel ff een 1 tegen 1 XxX QuickSCopE Xx!1 XX 1!0th prestige lObBy hosten vanavond.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:39 schreef KneusTeun het volgende:
Vrouwen, soms zijn ze echt![]()
Vriendin: ik rij zo ff naar me ouders doe jij de kip erin?
Ik: ja is goed
Vriendin belt: heb je de kip al in de oven?
Ik: nee want ik BF3, maar doe nu.
Ik bel vriendin: Kip is klaar waar ben je?
Vriendin: bij me ouders, maar is het nu al klaar? want het duurt nog wel even.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:39 schreef KneusTeun het volgende:
Vrouwen, soms zijn ze echt![]()
Vriendin: ik rij zo ff naar me ouders doe jij de kip erin?
Ik: ja is goed
Vriendin belt: heb je de kip al in de oven?
Ik: nee want ik BF3, maar doe nu.
Ik bel vriendin: Kip is klaar waar ben je?
Vriendin: bij me ouders, maar is het nu al klaar? want het duurt nog wel even.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:05 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Jawel, ik ga zo ladingen cordon bleu naar binnen werken
Dit soort voer.quote:
Je weet niet wat je mist.quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:12 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik kauw liever niet op vrouwen, sorry.
Echte mannen drinken kokend lood.quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:12 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik kauw liever niet op vrouwen, sorry.
Jawel, maar niet teveel over Rossdale's leeftijd hoor hohohohooooooquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:19 schreef Pixell het volgende:
kan je nou wel of niet spotten op de 360 in bf?
Coolquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
pierre ik whatsapp je morgen of vanavond laat even over bf ben nu bezig
Wel, met de Back-knop. (inhouden is scorebord, gewoon indrukken is spotten)quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:19 schreef Pixell het volgende:
kan je nou wel of niet spotten op de 360 in bf?
Aaah dus toch, ik maar rammen op alle knoppenquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:51 schreef Frankii het volgende:
[..]
Wel, met de Back-knop. (inhouden is scorebord, gewoon indrukken is spotten)
Hoezo overstag? Heb ik BF ooit kut genoemd?quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:51 schreef Tauchmeister het volgende:
En langzaam gingen ze allemaal overstag...
Bedoelde niet direct jou daarmee Piri piri.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:59 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hoezo overstag? Heb ik BF ooit kut genoemd?
Die illusie hebben sommige mensen wel vaker hierquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:59 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hoezo overstag? Heb ik BF ooit kut genoemd?
Oh ok, ik dacht alquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:01 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Bedoelde niet direct jou daarmee Piri piri.
Hallo hoi ik vroeg me af wanneer je eindelijk eens forza gaat kopen laat maar een keer weten nou doei gr grquote:
Ja tuurlijk, je moet de economie wel draaiende houden he!quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:06 schreef KoningStoma het volgende:
KOPE KOPE KOPE
GOOI DAT GELD OVER DEN BALK
MAAR INDIRECT DUS WEL HE VUILE HUICHELAAR BEETJE MIJ BELACHELIJK MAKEN HIER!quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:01 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Bedoelde niet direct jou daarmee Piri piri.
Mijn 25-5 van net verdient anders ook wel een picca.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:57 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon omdat het kan nog een keer
Wat. de. fak.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:10 schreef KoningStoma het volgende:
Hij breekt een xbox open, daar komt een schijfje uit. Die slaat hij kapot en snuift hij op.
Komt hier vandaan
Die vent is zo'n keizer.quote:
quote:
Het is ook te makkelijkquote:
Voorbereiding mw3 release party.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:34 schreef SoldMayor het volgende:
wtf is er boven Oss aan de hand..
vliegen allemaal straaljagers focking laag over..
quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:39 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Voorbereiding mw3 release party.
Ramptoerist Sold.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:34 schreef SoldMayor het volgende:
wtf is er boven Oss aan de hand..
vliegen allemaal straaljagers focking laag over..
Moet je dat niet aan een vrouw vragen dan?!quote:
Regel eens een avatarquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:53 schreef Pixell het volgende:
morgen is ff kijken voor een goede mic...
nu nog ff tentamen leren
Je was er enthousiast over, dus vroeg ik het aan jou.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Moet je dat niet aan een vrouw vragen dan?!
16 vrouwen, easy
Jij denkt te veelquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:06 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Je was er enthousiast over, dus vroeg ik het aan jou.
Las het, balen heb het gemist.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:17 schreef KneusTeun het volgende:
Was echt slacht partij! dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht.
Maar wel mooi met zoveel fokkers!
Ik wou dat ik zo gedisciplineerd was, dan maakte ik nog kans met me tentamens...quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:55 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Las het, balen heb het gemist.
Moest me beheersen maar toch gewerkt vanavond. Mega druk en stress, deze week kom ik denk ik op 60 uur uit.
Iedereen online zien en dan beheersen was knap lastig
Ga slapen!quote:Op dinsdag 1 november 2011 00:09 schreef SoldMayor het volgende:
Over 2 dagen GTA V trailer !!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O*![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O*![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O*![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O*![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Respectquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:55 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Las het, balen heb het gemist.
Moest me beheersen maar toch gewerkt vanavond. Mega druk en stress, deze week kom ik denk ik op 60 uur uit.
Iedereen online zien en dan beheersen was knap lastig
Alleen op metro vond ik jullie echt tering kut. Vuile campers die jullie zijn. Voor de rest zo'n beetje overal in jets en heli's lopen chillen en had ik nergens last van.quote:
Koop anders een standaard xbox headset die echt prima is, van 3 gulden ofzo.quote:Op dinsdag 1 november 2011 01:18 schreef Pixell het volgende:
Iemand ervaring met de astro mixamp of steelseries audio mixer?
Zit te denken om de steelseries te kopen en proberen icm mijn headset, die astro mixamp is me net iets te duur :S
Ja leg het alsjeblieft uit. Leg me maar eens uit waarom je een apparaat van 50 euro gaat kopen waarmee je tijdens het gamen met mensen kan praten als je ook een apparaat van 20 euro kan kopen waarmee je precies hetzelfde kan.quote:Op dinsdag 1 november 2011 02:16 schreef KoningStoma het volgende:
Veel te duur voor zo'n ding. Vind je het zo moeilijk om te volgen? Laat mij eventjes deze analogie gebruiken.
Stel, ik wil een nieuwe computer. Dan ga ik geen veel te dure Mac kopen, die relatief weinig functionaliteit heeft. Dan koop ik voor meer geld iets met véél meer functionaliteit en met een betere prijs-kwaliteitverhouding. Goedkoop is duurkoop.
Snap je het, of moet ik het uitleggen met plaatjes?
Met die dure kan je voetstappen horen jonge! Dan pwn je ze allemaal.quote:Op dinsdag 1 november 2011 03:08 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja leg het alsjeblieft uit. Leg me maar eens uit waarom je een apparaat van 50 euro gaat kopen waarmee je tijdens het gamen met mensen kan praten als je ook een apparaat van 20 euro kan kopen waarmee je precies hetzelfde kan.
Net walking dead gekeken. Wat een gruwelijke serie is dit toch ook.
Dat kan ik zo ook. Dan zet ik m'n tv wat harder.quote:Op dinsdag 1 november 2011 03:11 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Met die dure kan je voetstappen horen jonge! Dan pwn je ze allemaal.
Vinden de mensen om je heen vast leukquote:Op dinsdag 1 november 2011 03:18 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat kan ik zo ook. Dan zet ik m'n tv wat harder.
Ik ben inderdaad net zo'n expert als jij.quote:Op dinsdag 1 november 2011 03:24 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Vinden de mensen om je heen vast leukMaar goed, laat ik maar niet over geldzaken praten met jou, jij bent toch de expert op dat gebied,
Stoma ik ben het vaak met je eens maar hier niet.quote:Op dinsdag 1 november 2011 02:16 schreef KoningStoma het volgende:
Veel te duur voor zo'n ding. Vind je het zo moeilijk om te volgen? Laat mij eventjes deze analogie gebruiken.
Stel, ik wil een nieuwe computer. Dan ga ik geen veel te dure Mac kopen, die relatief weinig functionaliteit heeft. Dan koop ik voor meer geld iets met véél meer functionaliteit en met een betere prijs-kwaliteitverhouding. Goedkoop is duurkoop.
Snap je het, of moet ik het uitleggen met plaatjes?
quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:21 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Stoma ik ben het vaak met je eens maar hier niet.
Apple is juist meer kwaliteit waar pc je betere specs met mindere kwaliteit geeft.
Dit klopt ook niet helemaal wat je zegt:quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:21 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Stoma ik ben het vaak met je eens maar hier niet.
Apple is juist meer kwaliteit waar pc je betere specs met mindere kwaliteit geeft.
Vergeet muntjes niet.quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:29 schreef Kutstudent het volgende:
De hel breekt hier altijd los bij bepaalde onderwerpen.Meestal betreffen die onderwerpen apple, vrouwen en drankmisbruik.
Haha dat verhaal heb ik ook nog een btje gevolgd, maar toen was ik meer aan het meelezen en genieten dan echt aan het posten, ik kwam niet meer bij, geweldig ook hoe iedereen zo lekker op kutstudent ging bitchenquote:
hij is ook the bitchquote:Op dinsdag 1 november 2011 09:34 schreef Pixell het volgende:
[..]
Haha dat verhaal heb ik ook nog een btje gevolgd, maar toen was ik meer aan het meelezen en genieten dan echt aan het posten, ik kwam niet meer bij, geweldig ook hoe iedereen zo lekker op kutstudent ging bitchen
Och, er zijn hier nogal wat bekrompen mensen die het concept humor niet goed begrijpen. Die niet begrijpen dat andere mensen andere soort humor kunnen hebben.quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:34 schreef Pixell het volgende:
[..]
Haha dat verhaal heb ik ook nog een btje gevolgd, maar toen was ik meer aan het meelezen en genieten dan echt aan het posten, ik kwam niet meer bij, geweldig ook hoe iedereen zo lekker op kutstudent ging bitchen
Lijkt me eerder vallen onder het genre:quote:
Nouja, als je zo dronken bent dat je ligt te tukken terwijl er gezegd is dat je niet mag gaan tukken dan is het gewoon je eigen schuld maar heeft het niet veel met gay zijn te maken.quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:37 schreef Pixell het volgende:
[..]
Lijkt me eerder vallen onder het genre:
Experimenteren met mijn gevoelens voor het mannelijk geslacht.
..sorry
Ik mag jou wel.quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:34 schreef Pixell het volgende:
[..]
Als vrouw van een man die gamed hoor je dat te begrijpen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:37 schreef KneusTeun het volgende:
Kut de vrouw wil vanavond naar haar ouders eten, en nu wordt er verwacht dat ik meega.
snapt ze nog steeds niet dat er een nieuwe liefde in mijn leven is?
Ach ik heb wel eens dingen gehoord uit het verenigingsleven waar ik iets meer verbaasd over was, maar ieder zijn ding en ik ken veel van dat soort types en dat is een cultuur apart. Dat zal ik dan verder ook niet disrespecterenquote:Op dinsdag 1 november 2011 09:36 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Och, er zijn hier nogal wat bekrompen mensen die het concept humor niet goed begrijpen. Die niet begrijpen dat andere mensen andere soort humor kunnen hebben.
Ik mag jou ook wel. Jij respecteert tenminste andermans levensstijl. Wat sommigen hier niet kunnen blijkbaar.quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:41 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ach ik heb wel eens dingen gehoord uit het verenigingsleven waar ik iets meer verbaasd over was, maar ieder zijn ding en ik ken veel van dat soort types en dat is een cultuur apart. Dat zal ik dan verder ook niet disrespecteren
Behalve af en toe een munt grapje, want dat mag! (hoorde ik uit betrouwbare bron)
Er is nooit nergens gezegd dat iemand jou levensstijl niet respecteert, sommige vonden de grap waaronder ik gewoon veel te ver gaan. Jij trekt je dingen zo erg aan en je weet alles te verdraaien, ik vraag me echt af of jij niet in het verkeerde lichaam geboren bent.quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:43 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik mag jou ook wel. Jij respecteert tenminste andermans levensstijl. Wat sommigen hier niet kunnen blijkbaar.
Nee hoor. Alleen vrouwen laten namelijk over zich heen lopen met het excuus dat je het je niet aan moet trekken of iets in die trant.quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Er is nooit nergens gezegd dat iemand jou levensstijl niet respecteert, sommige vonden de grap waaronder ik gewoon veel te ver gaan. Jij trekt je dingen zo erg aan en je weet alles te verdraaien, ik vraag me echt af of jij niet in het verkeerde lichaam geboren bent.
Ik kan best even een shitload over je heen....quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:46 schreef tliciouz het volgende:
En nu moet ik gaan werken terwijl ik zo vast en zeker een hele shitload over me heen ga krijgen.
Nooit zo'n bejaarde langs achteren naderen danquote:Op dinsdag 1 november 2011 09:46 schreef tliciouz het volgende:
En nu moet ik gaan werken terwijl ik zo vast en zeker een hele shitload over me heen ga krijgen.
Scherp en dan natuurlijk :quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:37 schreef Pixell het volgende:
[..]
Lijkt me eerder vallen onder het genre:
Experimenteren met mijn gevoelens voor het mannelijk geslacht.
..sorry
quote:
fuck dat is echt zo'n filmpje wat om de zoveel jaar weer is voorbij komt.quote:
en dat hoort ook zoquote:Op dinsdag 1 november 2011 10:21 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
fuck dat is echt zo'n filmpje wat om de zoveel jaar weer is voorbij komt.
Hij is wel baas, maar het is net zo als die foto van "hitler" in de bus. Om de zoveel tijd denkt iemand op FB dat ie dat weer ff moet postenquote:
Natte Bob krijgt hierbij de officiële:quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:20 schreef Michhas het volgende:
Natte Bob integreert goed hier.
Vind ik leuk.
alleen speelt dadelijk niemand MW2 meerquote:Op dinsdag 1 november 2011 10:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Natte Bob krijgt hierbij de officiële:
[ afbeelding ]
Waarom niet? MW3 is MW2 met getweakte killstreaks. Geen idee of ik MW3 ga halen, zo niet dan is een avondje MW2 op zijn tijd nog steeds erg tof heurquote:Op dinsdag 1 november 2011 10:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
alleen speelt dadelijk niemand MW2 meer
BF3 is niet hetzelfde als BF BC2? Dat gezeik op MW3 begint nu wel een beetje uit de hand te lopenquote:Op dinsdag 1 november 2011 10:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Waarom niet? MW3 is MW2 met getweakte killstreaks. Geen idee of ik MW3 ga halen, zo niet dan is een avondje MW2 op zijn tijd nog steeds erg tof heur
BF was er eerder dan CODquote:Op dinsdag 1 november 2011 10:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
BF3 is niet hetzelfde als BF BC2? Dat gezeik op MW3 begint nu wel een beetje uit de hand te lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |