SPOILER: Wie Speelt Wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Rossdale op 31-10-2011 09:50:48 ]Please sir. When moon? When Mustang?
Haha ik weet hetquote:Op maandag 31 oktober 2011 09:15 schreef Rossdale het volgende:
Pierre, haal BF3! Die game is echt voor jou gemaakt man! Explosies overal! Bommen, granaten, javelin's, RPG's, C4, claymores, mijnen allesssssssssssssssss
Wat, serieus?quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:21 schreef Bozz187 het volgende:
En natuurlijk oneindig ammo met de mortieren
Neenee, het wordt wel allebei danquote:Op maandag 31 oktober 2011 09:22 schreef Rossdale het volgende:
Gewoon die 50 euro gebruiken die je voor MW3 gereserveerd had
Je kunt inderdaad vier verschillende classes kiezen die elk hun eigen typen wapens hebben die je apart moet unlocken. Niet alleen door level zoals bij CoD, maar ook door veel als die klasse te spelen. Je hebt echter ook wapens die je kunt unlocken en die je met elke classe kunt gebruiken.quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:27 schreef PierreTT het volgende:
Jullie gaan me echt compleet uitlachen, maar ik heb nooit BF gespeeld. Hoe werkt het precies met die classes? Je hebt gewoon de keuze uit 4 classes en binnen die classes kan je verschillende dingen equippen? Kan je ook een soort custom class maken?
Duidelijk. Want je begrijpt dat als ik dit ga spelen ik alleen maar granaatwerpers en AT4 wil gebruiken. Alles waar conventionele kogels uitkomen interesseert me niet zoveel.quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je kunt inderdaad vier verschillende classes kiezen die elk hun eigen typen wapens hebben die je apart moet unlocken. Niet alleen door level zoals bij CoD, maar ook door veel als die klasse te spelen. Je hebt echter ook wapens die je kunt unlocken en die je met elke classe kunt gebruiken.
Je hebt een assault klasse die kan healen en gevallen teammates kan reviven, je hebt engineer die mijnen kan leggen, stingers kan dragen, maar ook voertuigen kan repareren, je hebt snipers die onder andere spawn beacons kunnen planten en je hebt de support gunner die extra ammo kan neergooien vor de teammates en ook wapens als mortieren kan gebruiken.
Tevens kun je door het spelen met een bepaald wapen, of voertuig extra abilities unlocken voor die gun/ dat voertuig. Zoals scopes etc voor guns en raketten ipv miniguns voor heli's etc.
Je begint (ook) oud te worden Teuntjequote:Op maandag 31 oktober 2011 09:37 schreef KneusTeun het volgende:
ross was sneller (nooit gedacht te zeggen)
quote:Be Advised: We will be starting server maintenance and improvements for PC, 360, PS3 in ~30 minutes. Outages will last 1 hour. Over.
Engineer of Support dus voor jouquote:Op maandag 31 oktober 2011 09:40 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Duidelijk. Want je begrijpt dat als ik dit ga spelen ik alleen maar granaatwerpers en AT4 wil gebruiken. Alles waar conventionele kogels uitkomen interesseert me niet zoveel.
Engineer is ook mijn class! die is boem lauwquote:Op maandag 31 oktober 2011 09:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Engineer of Support dus voor jou
Ik zou als ik jou was gewoon support pakken denk ik, C4 plakken op tanks als een suicide bomber en mortieren de hele map over poffen
Al is engineer ook tof met RPG's etc
quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:47 schreef PierreTT het volgende:
Goed, ik vind hier net nog 50 euro aan VVV-bonnen. Ik moet alleen voor vrijdag 2 essays inleveren. Eigenlijk kan ik dus niks doen. Maar als ik vandaag heel hard werk, dan ga ik hem halen met sluitingstijd
Supertof oke, maar dit gaat over een week of 3 ook vervelen, en beter als welke MW? Want 3 heb je nog niet eens aangeraaktquote:Op maandag 31 oktober 2011 09:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Maar hij is gewoon supertof Pierre, beter dan MW
Donequote:Op maandag 31 oktober 2011 09:45 schreef Fsmxi het volgende:
Trouwens, Rossdale, zet mij ook eens in de battlefieldspelerlijst!
Ja als ik het niet red dan wordt het volgende week pas, ik wil wel mijn vakken halen dit jaar ondanks Forza/MW3/BF3quote:
Snap ikquote:Op maandag 31 oktober 2011 09:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja als ik het niet red dan wordt het volgende week pas, ik wil wel mijn vakken halen dit jaar ondanks Forza/MW3/BF3
Die minigun is in veel situaties juist beter. Bijna elke keer dat je zo'n jet op z'n staart krijgt, zit je er een paar meter achter. Als je probeert te locken gaan ze allerlei bizarre, irriterende shit doen met hun jet. Als je die minigun pakt lockt ie niet, en dat ding is godverdommes dodelijk van korte afstand. Een goed salvo, en dat ding gaat neer en je hebt ook nog eens een goeie kans dat je de piloot ook doorzeefd.quote:Op maandag 31 oktober 2011 08:50 schreef Rossdale het volgende:
Met die minigun van die jets kan ik trouwens echt niet omgaan, zonder die rockets te unlocken gaat dat nooit wat worden.
Ik kan hem misschien nog voor 20 euro krijgen voor je? Wil wel even voor je bellen als je wilquote:Op maandag 31 oktober 2011 09:47 schreef PierreTT het volgende:
Goed, ik vind hier net nog 50 euro aan VVV-bonnen. Ik moet alleen voor vrijdag 2 essays inleveren. Eigenlijk kan ik dus niks doen. Maar als ik vandaag heel hard werk, dan ga ik hem halen met sluitingstijd
Primaquote:Op maandag 31 oktober 2011 10:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik kan hem misschien nog voor 20 euro krijgen voor je? Wil wel even voor je bellen als je wil
Ziet er zo iets realistischer uit.quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:09 schreef Rossdale het volgende:
Bazen met de heliEn dan per ongeluk gewoon snoeihard crashen op het moment dat volgens mij Bozz in mijn heli spawnt
![]()
![]()
Wat is je GT?quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:50 schreef Pixell het volgende:
Misschien ook maar bf3 op de Xbox halen, kan ik alvast lange tijd oefenen voordat counterstrike uitkomt! (op de pc is bf3 wel erg strak qua graphics)
Doenquote:Op maandag 31 oktober 2011 10:50 schreef Pixell het volgende:
Misschien ook maar bf3 op de Xbox halen, kan ik alvast lange tijd oefenen voordat counterstrike uitkomt! (op de pc is bf3 wel erg strak qua graphics)
Ik ookquote:Op maandag 31 oktober 2011 11:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Doen
Ik ben overigens door twee mensen toegevoegd die ik echt totaal niet ken
Zo awesomequote:
Is die er nog? ik volg hem, maar niks nieuws gezien...quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:53 schreef Rossdale het volgende:
Ik zag net dat ze in het BF3 topic zitten, vandaar
Ja volgens mij wel.quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:23 schreef Rossdale het volgende:
Is dat attention whore jenna marbles?
In Utrecht ookquote:
quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:38 schreef Pixell het volgende:
"Natte Xdoos" (nooit accounts aanmaken onder invloed)
quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:38 schreef Pixell het volgende:
Tentamen Spaans gehad (no comment) nu ff x360 versie van bf3 halen
Thuis ff kijken op welk account ik nog live heb, wss op "Natte Xdoos" (nooit accounts aanmaken onder invloed)
Verrek zie het nu.quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:23 schreef Rossdale het volgende:
Is dat attention whore jenna marbles?
quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:10 schreef PierreTT het volgende:
Trouwens, wat een baas![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tsk, en ik dacht dat jij oog voor vrouwen hadquote:Op maandag 31 oktober 2011 13:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Verrek zie het nu.Het ging me meer om nyan cat.
Ja klopt, voor brunnetes.quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Tsk, en ik dacht dat jij oog voor vrouwen had
quote:
Zo'n wijf op youtube dat haar tieten gebruikt om meer subs te krijgen.quote:
Ah, iets dat ik niet ken op Youtubequote:Op maandag 31 oktober 2011 13:55 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zo'n wijf op youtube dat haar tieten gebruikt om meer subs te krijgen.
Je snapt dat ze zich zo lelijk mogelijk maakte voor dat filmpje he?quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:52 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ongelofelijk wat een beetje make up kan doen.
Heb jij je ooit hier voorgesteld trouwens? Kan dat ik het gemist hebquote:Op maandag 31 oktober 2011 13:59 schreef Pixell het volgende:
Jaar lang aan Xbox updates downloaden, zucht..
Ja, maar dan nog.quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je snapt dat ze zich zo lelijk mogelijk maakte voor dat filmpje he?
Nope.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:08 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Heb jij je ooit hier voorgesteld trouwens? Kan dat ik het gemist heb
Belangrijkste staat er bij.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:16 schreef Pixell het volgende:
Nee niet officieelkomt ie:
Naam: Bob
Leeftijd: 22
Geslacht: Man
Studie: Commerciële Economie (op saxion in Enschede)
Burgerlijke staat: Vrijgezel
Sport: Hockey
Hobbies: Gamen, films en lui zijn.
Al aardig veel info lijkt me zo
Is dat zo, ik zal eens kijken of ik wat kan vinden, moet natuurlijk wel goed voor de dag komenquote:Op maandag 31 oktober 2011 14:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Belangrijkste staat er bij.Foto is overigens verplicht hier.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Thanks Bob!quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:16 schreef Pixell het volgende:
Ah sorry heb je al weer een tijdje geen aandacht gegeven he?quote:
quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ah sorry heb je al weer een tijdje geen aandacht gegeven he?
Alsof het daarom gaat.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ah sorry heb je al weer een tijdje geen aandacht gegeven he?
Stiekem wel he, of heb je dit weekend weer sletjes staan palen in donkere steegjes?quote:
Gozer, ik zit al heel het weekend nolife battlefield te spelen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:25 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Stiekem wel he, of heb je dit weekend weer sletjes staan palen in donkere steegjes?
Oh ja, centengebrek hequote:Op maandag 31 oktober 2011 14:28 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Gozer, ik zit al heel het weekend nolife battlefield te spelen.
Sletteketet naar Tamara's bed.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Allang vrind, zit al bijna op 14% ofzoquote:Op maandag 31 oktober 2011 14:28 schreef Dr.Pringles het volgende:
Pierri pierri, ben je al begonnen met die event list?
Heb veel familie in Borne wonenquote:Op maandag 31 oktober 2011 14:16 schreef Pixell het volgende:
Tams heeft vast alweer een toyboy. Een met te lang haar en een snor.quote:
Inclusief huisdier luisterend naar de naam Betsy?quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:30 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Tams heeft vast alweer een toyboy. Een met te lang haar en een snor.
Conjo swa, moet nog 4 races en dan ben ik ook klaar met jaar 10. Races van 10 min, zo saai...quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:28 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Allang vrind, zit al bijna op 14% ofzo
Ik dacht hetzelfde.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Inclusief huisdier luisterend naar de naam Betsy?
Vind ze geweldigquote:Op maandag 31 oktober 2011 14:31 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Conjo swa, moet nog 4 races en dan ben ik ook klaar met jaar 10. Races van 10 min, zo saai...
AI doet ook steeds stoerder, tegen je botsen enzo.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Vind ze geweldigLaatste is 2 ronden Nordschleife geloof ik, episch hard overheen geragd met een R2
Ja, maar bij nader inzien meer zo iemand:quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Inclusief huisdier luisterend naar de naam Betsy?
Die AI stelt echt heel weinig voor, helaas. Ik rij in de events met de AI op Professional, rijden ze nog de hele tijd elkaar aan, uit de bocht vliegen etc. Vaak kan je in de eerste ronde al meteen op de eerste positie komen, daarna is het gewoon uitrijden. Ik vind het toch wel jammer, ik had verwacht dat dit sterk verbeterd zou zijn ten opzichte van FM3.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:33 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
AI doet ook steeds stoerder, tegen je botsen enzo.
Peter Ludolf!quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:34 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja, maar bij nader inzien meer zo iemand:
[ afbeelding ]
Maar dan met lang haar en een Duits accent.
Ik zie jou zo daarin meespelen over 20 jaar.quote:
Hoax!quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:33 schreef Pixell het volgende:
[..]
dacht het dus ff niet
http://www.leukstedorpvanoverijssel.nl/
Euwh.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:34 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja, maar bij nader inzien meer zo iemand:
[ afbeelding ]
Maar dan met lang haar en een Duits accent.
Beste quote van Peter Ludolf: "Het maak niet uit hoeveel vetten of calorieen erin zitten, als ik het maar lekker vind!"quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:36 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik zie jou zo daarin meespelen over 20 jaar.
Say whutquote:Op maandag 31 oktober 2011 14:49 schreef Pixell het volgende:
hmm kan niet inloggen op battlelog, omdat ik de game niet heb gekocht, maar kan ook nergens registreren
Je moet eerst even 1 potje MP of co-op spelen, dan pakt hij hem wel op battlelog:)quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:49 schreef Pixell het volgende:
hmm kan niet inloggen op battlelog, omdat ik de game niet heb gekocht, maar kan ook nergens registreren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |