SPOILER: Wie Speelt Wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Rossdale op 31-10-2011 09:50:48 ]Please sir. When moon? When Mustang?
Haha ik weet hetquote:Op maandag 31 oktober 2011 09:15 schreef Rossdale het volgende:
Pierre, haal BF3! Die game is echt voor jou gemaakt man! Explosies overal! Bommen, granaten, javelin's, RPG's, C4, claymores, mijnen allesssssssssssssssss
Wat, serieus?quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:21 schreef Bozz187 het volgende:
En natuurlijk oneindig ammo met de mortieren
Neenee, het wordt wel allebei danquote:Op maandag 31 oktober 2011 09:22 schreef Rossdale het volgende:
Gewoon die 50 euro gebruiken die je voor MW3 gereserveerd had
Je kunt inderdaad vier verschillende classes kiezen die elk hun eigen typen wapens hebben die je apart moet unlocken. Niet alleen door level zoals bij CoD, maar ook door veel als die klasse te spelen. Je hebt echter ook wapens die je kunt unlocken en die je met elke classe kunt gebruiken.quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:27 schreef PierreTT het volgende:
Jullie gaan me echt compleet uitlachen, maar ik heb nooit BF gespeeld. Hoe werkt het precies met die classes? Je hebt gewoon de keuze uit 4 classes en binnen die classes kan je verschillende dingen equippen? Kan je ook een soort custom class maken?
Duidelijk. Want je begrijpt dat als ik dit ga spelen ik alleen maar granaatwerpers en AT4 wil gebruiken. Alles waar conventionele kogels uitkomen interesseert me niet zoveel.quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je kunt inderdaad vier verschillende classes kiezen die elk hun eigen typen wapens hebben die je apart moet unlocken. Niet alleen door level zoals bij CoD, maar ook door veel als die klasse te spelen. Je hebt echter ook wapens die je kunt unlocken en die je met elke classe kunt gebruiken.
Je hebt een assault klasse die kan healen en gevallen teammates kan reviven, je hebt engineer die mijnen kan leggen, stingers kan dragen, maar ook voertuigen kan repareren, je hebt snipers die onder andere spawn beacons kunnen planten en je hebt de support gunner die extra ammo kan neergooien vor de teammates en ook wapens als mortieren kan gebruiken.
Tevens kun je door het spelen met een bepaald wapen, of voertuig extra abilities unlocken voor die gun/ dat voertuig. Zoals scopes etc voor guns en raketten ipv miniguns voor heli's etc.
Je begint (ook) oud te worden Teuntjequote:Op maandag 31 oktober 2011 09:37 schreef KneusTeun het volgende:
ross was sneller (nooit gedacht te zeggen)
quote:Be Advised: We will be starting server maintenance and improvements for PC, 360, PS3 in ~30 minutes. Outages will last 1 hour. Over.
Engineer of Support dus voor jouquote:Op maandag 31 oktober 2011 09:40 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Duidelijk. Want je begrijpt dat als ik dit ga spelen ik alleen maar granaatwerpers en AT4 wil gebruiken. Alles waar conventionele kogels uitkomen interesseert me niet zoveel.
Engineer is ook mijn class! die is boem lauwquote:Op maandag 31 oktober 2011 09:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Engineer of Support dus voor jou
Ik zou als ik jou was gewoon support pakken denk ik, C4 plakken op tanks als een suicide bomber en mortieren de hele map over poffen
Al is engineer ook tof met RPG's etc
quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:47 schreef PierreTT het volgende:
Goed, ik vind hier net nog 50 euro aan VVV-bonnen. Ik moet alleen voor vrijdag 2 essays inleveren. Eigenlijk kan ik dus niks doen. Maar als ik vandaag heel hard werk, dan ga ik hem halen met sluitingstijd
Supertof oke, maar dit gaat over een week of 3 ook vervelen, en beter als welke MW? Want 3 heb je nog niet eens aangeraaktquote:Op maandag 31 oktober 2011 09:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Maar hij is gewoon supertof Pierre, beter dan MW
Donequote:Op maandag 31 oktober 2011 09:45 schreef Fsmxi het volgende:
Trouwens, Rossdale, zet mij ook eens in de battlefieldspelerlijst!
Ja als ik het niet red dan wordt het volgende week pas, ik wil wel mijn vakken halen dit jaar ondanks Forza/MW3/BF3quote:
Snap ikquote:Op maandag 31 oktober 2011 09:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja als ik het niet red dan wordt het volgende week pas, ik wil wel mijn vakken halen dit jaar ondanks Forza/MW3/BF3
Die minigun is in veel situaties juist beter. Bijna elke keer dat je zo'n jet op z'n staart krijgt, zit je er een paar meter achter. Als je probeert te locken gaan ze allerlei bizarre, irriterende shit doen met hun jet. Als je die minigun pakt lockt ie niet, en dat ding is godverdommes dodelijk van korte afstand. Een goed salvo, en dat ding gaat neer en je hebt ook nog eens een goeie kans dat je de piloot ook doorzeefd.quote:Op maandag 31 oktober 2011 08:50 schreef Rossdale het volgende:
Met die minigun van die jets kan ik trouwens echt niet omgaan, zonder die rockets te unlocken gaat dat nooit wat worden.
Ik kan hem misschien nog voor 20 euro krijgen voor je? Wil wel even voor je bellen als je wilquote:Op maandag 31 oktober 2011 09:47 schreef PierreTT het volgende:
Goed, ik vind hier net nog 50 euro aan VVV-bonnen. Ik moet alleen voor vrijdag 2 essays inleveren. Eigenlijk kan ik dus niks doen. Maar als ik vandaag heel hard werk, dan ga ik hem halen met sluitingstijd
Primaquote:Op maandag 31 oktober 2011 10:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik kan hem misschien nog voor 20 euro krijgen voor je? Wil wel even voor je bellen als je wil
Ziet er zo iets realistischer uit.quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:09 schreef Rossdale het volgende:
Bazen met de heliEn dan per ongeluk gewoon snoeihard crashen op het moment dat volgens mij Bozz in mijn heli spawnt
![]()
![]()
Wat is je GT?quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:50 schreef Pixell het volgende:
Misschien ook maar bf3 op de Xbox halen, kan ik alvast lange tijd oefenen voordat counterstrike uitkomt! (op de pc is bf3 wel erg strak qua graphics)
Doenquote:Op maandag 31 oktober 2011 10:50 schreef Pixell het volgende:
Misschien ook maar bf3 op de Xbox halen, kan ik alvast lange tijd oefenen voordat counterstrike uitkomt! (op de pc is bf3 wel erg strak qua graphics)
Ik ookquote:Op maandag 31 oktober 2011 11:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Doen
Ik ben overigens door twee mensen toegevoegd die ik echt totaal niet ken
Zo awesomequote:
Is die er nog? ik volg hem, maar niks nieuws gezien...quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:53 schreef Rossdale het volgende:
Ik zag net dat ze in het BF3 topic zitten, vandaar
Ja volgens mij wel.quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:23 schreef Rossdale het volgende:
Is dat attention whore jenna marbles?
In Utrecht ookquote:
quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:38 schreef Pixell het volgende:
"Natte Xdoos" (nooit accounts aanmaken onder invloed)
quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:38 schreef Pixell het volgende:
Tentamen Spaans gehad (no comment) nu ff x360 versie van bf3 halen
Thuis ff kijken op welk account ik nog live heb, wss op "Natte Xdoos" (nooit accounts aanmaken onder invloed)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |