Oh ja, centengebrek hequote:Op maandag 31 oktober 2011 14:28 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Gozer, ik zit al heel het weekend nolife battlefield te spelen.
Sletteketet naar Tamara's bed.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Belangrijkste staat er bij.Foto is overigens verplicht hier.
Allang vrind, zit al bijna op 14% ofzoquote:Op maandag 31 oktober 2011 14:28 schreef Dr.Pringles het volgende:
Pierri pierri, ben je al begonnen met die event list?
Heb veel familie in Borne wonenquote:Op maandag 31 oktober 2011 14:16 schreef Pixell het volgende:
Nee niet officieelkomt ie:
Naam: Bob
Leeftijd: 22
Geslacht: Man
Studie: Commerciėle Economie (op saxion in Enschede)
Burgerlijke staat: Vrijgezel
Sport: Hockey
Hobbies: Gamen, films en lui zijn.
Al aardig veel info lijkt me zo
Tams heeft vast alweer een toyboy. Een met te lang haar en een snor.quote:
Inclusief huisdier luisterend naar de naam Betsy?quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:30 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Tams heeft vast alweer een toyboy. Een met te lang haar en een snor.
Conjo swa, moet nog 4 races en dan ben ik ook klaar met jaar 10. Races van 10 min, zo saai...quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:28 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Allang vrind, zit al bijna op 14% ofzo
Ik dacht hetzelfde.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Inclusief huisdier luisterend naar de naam Betsy?
Vind ze geweldigquote:Op maandag 31 oktober 2011 14:31 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Conjo swa, moet nog 4 races en dan ben ik ook klaar met jaar 10. Races van 10 min, zo saai...
AI doet ook steeds stoerder, tegen je botsen enzo.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Vind ze geweldigLaatste is 2 ronden Nordschleife geloof ik, episch hard overheen geragd met een R2
Ja, maar bij nader inzien meer zo iemand:quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Inclusief huisdier luisterend naar de naam Betsy?
Die AI stelt echt heel weinig voor, helaas. Ik rij in de events met de AI op Professional, rijden ze nog de hele tijd elkaar aan, uit de bocht vliegen etc. Vaak kan je in de eerste ronde al meteen op de eerste positie komen, daarna is het gewoon uitrijden. Ik vind het toch wel jammer, ik had verwacht dat dit sterk verbeterd zou zijn ten opzichte van FM3.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:33 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
AI doet ook steeds stoerder, tegen je botsen enzo.
Peter Ludolf!quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:34 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja, maar bij nader inzien meer zo iemand:
[ afbeelding ]
Maar dan met lang haar en een Duits accent.
Ik zie jou zo daarin meespelen over 20 jaar.quote:
Hoax!quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:33 schreef Pixell het volgende:
[..]
dacht het dus ff niet
http://www.leukstedorpvanoverijssel.nl/
Euwh.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:34 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja, maar bij nader inzien meer zo iemand:
[ afbeelding ]
Maar dan met lang haar en een Duits accent.
Beste quote van Peter Ludolf: "Het maak niet uit hoeveel vetten of calorieen erin zitten, als ik het maar lekker vind!"quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:36 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik zie jou zo daarin meespelen over 20 jaar.
Say whutquote:Op maandag 31 oktober 2011 14:49 schreef Pixell het volgende:
hmm kan niet inloggen op battlelog, omdat ik de game niet heb gekocht, maar kan ook nergens registreren
Je moet eerst even 1 potje MP of co-op spelen, dan pakt hij hem wel op battlelog:)quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:49 schreef Pixell het volgende:
hmm kan niet inloggen op battlelog, omdat ik de game niet heb gekocht, maar kan ook nergens registreren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |