quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Niet iedereen hier is een student die de volgende dag toch geen fuck beter te doen heeft
Oh, is het overmorgen al vrijdag?quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:33 schreef Frankii het volgende:
Poll: Vrijdag 2 nov
• Ja
• Ja
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Pfft, mij een beetje quoten en dan snel de tekst proberen te veranderen he!quote:
quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Pfft, mij een beetje quoten en dan snel de tekst proberen te veranderen he!
Nee hoor, je zult ongetwijfeld beter dan Bozz en mij zijnquote:Op maandag 31 oktober 2011 15:44 schreef Pixell het volgende:
Volgens mij sta ik compleet voor lul als ik straks met jullie geharde xbox veteranen ga knallen
Wat huh wie? Kom maar MW2 jonge, ik kan niet quickscopen, geen 360-to-720-ollie-benihana-doubletwisted-corkscrew-throwing knifes, maar wel bommen gooien!quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:44 schreef Pixell het volgende:
Volgens mij sta ik compleet voor lul als ik straks met jullie geharde xbox veteranen ga knallen
Inderdaadquote:Op maandag 31 oktober 2011 15:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee hoor, je zult ongetwijfeld beter dan Bozz en mij zijn![]()
Ja in Duitsland zijn ze daar al een stuk verder meequote:
Vandermar kan wel wegblijven hoor. Oh en hoi bobquote:Op maandag 31 oktober 2011 15:11 schreef PierreTT het volgende:
Niet om het een of ander, maar waar zijn vandermar en ringbewoner eigenlijk gebleven? Ik mis vandermar's roze shirtje
Nieuwbouw ofzo?! Maar goed, ligt er dan ook maar weer aan wat voldoende isquote:Op maandag 31 oktober 2011 15:53 schreef KoningStoma het volgende:
We hebben hier wel glasvezel tot in het huis, maar een abbonement kost meteen 10 euro meer dan kabel, terwijl kabel ruim voldoende is.
hier is het goedkoper dan kabel en geen compressie op tv en ook gratis analoog.quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:53 schreef KoningStoma het volgende:
We hebben hier wel glasvezel tot in het huis, maar een abbonement kost meteen 10 euro meer dan kabel, terwijl kabel ruim voldoende is.
Hier is het 120/10 maar glasvezel beginnen ze hier niet aan, maar de dorpen en steden om ons heen wel, terwijl hier al 4x de straten open liggen vanwege riool en die kletsquote:Op maandag 31 oktober 2011 15:58 schreef KoningStoma het volgende:
Nee, dat is deze zomer aangelegd. Nu hebben we 25mb/s en dat is goed genoeg. Pingen naar willekeurige websites is ook altijd rond de 20 ms. Prima
Nja als je ver van de centrale af woont, gaat je snelheid ook weer omlaag, en dat is volgens mij hier wel het geval.quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:19 schreef Xblister het volgende:
[ link | afbeelding ]
Gewoon het middel pakket bij ziggo.. niks te klagen dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |