Ik ben inderdaad net zo'n expert als jij.quote:Op dinsdag 1 november 2011 03:24 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Vinden de mensen om je heen vast leukMaar goed, laat ik maar niet over geldzaken praten met jou, jij bent toch de expert op dat gebied,
Stoma ik ben het vaak met je eens maar hier niet.quote:Op dinsdag 1 november 2011 02:16 schreef KoningStoma het volgende:
Veel te duur voor zo'n ding. Vind je het zo moeilijk om te volgen? Laat mij eventjes deze analogie gebruiken.
Stel, ik wil een nieuwe computer. Dan ga ik geen veel te dure Mac kopen, die relatief weinig functionaliteit heeft. Dan koop ik voor meer geld iets met véél meer functionaliteit en met een betere prijs-kwaliteitverhouding. Goedkoop is duurkoop.
Snap je het, of moet ik het uitleggen met plaatjes?
quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:21 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Stoma ik ben het vaak met je eens maar hier niet.
Apple is juist meer kwaliteit waar pc je betere specs met mindere kwaliteit geeft.
Dit klopt ook niet helemaal wat je zegt:quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:21 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Stoma ik ben het vaak met je eens maar hier niet.
Apple is juist meer kwaliteit waar pc je betere specs met mindere kwaliteit geeft.
Vergeet muntjes niet.quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:29 schreef Kutstudent het volgende:
De hel breekt hier altijd los bij bepaalde onderwerpen.Meestal betreffen die onderwerpen apple, vrouwen en drankmisbruik.
Haha dat verhaal heb ik ook nog een btje gevolgd, maar toen was ik meer aan het meelezen en genieten dan echt aan het posten, ik kwam niet meer bij, geweldig ook hoe iedereen zo lekker op kutstudent ging bitchenquote:
hij is ook the bitchquote:Op dinsdag 1 november 2011 09:34 schreef Pixell het volgende:
[..]
Haha dat verhaal heb ik ook nog een btje gevolgd, maar toen was ik meer aan het meelezen en genieten dan echt aan het posten, ik kwam niet meer bij, geweldig ook hoe iedereen zo lekker op kutstudent ging bitchen
Och, er zijn hier nogal wat bekrompen mensen die het concept humor niet goed begrijpen. Die niet begrijpen dat andere mensen andere soort humor kunnen hebben.quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:34 schreef Pixell het volgende:
[..]
Haha dat verhaal heb ik ook nog een btje gevolgd, maar toen was ik meer aan het meelezen en genieten dan echt aan het posten, ik kwam niet meer bij, geweldig ook hoe iedereen zo lekker op kutstudent ging bitchen
Lijkt me eerder vallen onder het genre:quote:
Nouja, als je zo dronken bent dat je ligt te tukken terwijl er gezegd is dat je niet mag gaan tukken dan is het gewoon je eigen schuld maar heeft het niet veel met gay zijn te maken.quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:37 schreef Pixell het volgende:
[..]
Lijkt me eerder vallen onder het genre:
Experimenteren met mijn gevoelens voor het mannelijk geslacht.
..sorry
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |