Ik ben inderdaad net zo'n expert als jij.quote:Op dinsdag 1 november 2011 03:24 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Vinden de mensen om je heen vast leukMaar goed, laat ik maar niet over geldzaken praten met jou, jij bent toch de expert op dat gebied,
Stoma ik ben het vaak met je eens maar hier niet.quote:Op dinsdag 1 november 2011 02:16 schreef KoningStoma het volgende:
Veel te duur voor zo'n ding. Vind je het zo moeilijk om te volgen? Laat mij eventjes deze analogie gebruiken.
Stel, ik wil een nieuwe computer. Dan ga ik geen veel te dure Mac kopen, die relatief weinig functionaliteit heeft. Dan koop ik voor meer geld iets met véél meer functionaliteit en met een betere prijs-kwaliteitverhouding. Goedkoop is duurkoop.
Snap je het, of moet ik het uitleggen met plaatjes?
quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:21 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Stoma ik ben het vaak met je eens maar hier niet.
Apple is juist meer kwaliteit waar pc je betere specs met mindere kwaliteit geeft.
Dit klopt ook niet helemaal wat je zegt:quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:21 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Stoma ik ben het vaak met je eens maar hier niet.
Apple is juist meer kwaliteit waar pc je betere specs met mindere kwaliteit geeft.
Vergeet muntjes niet.quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:29 schreef Kutstudent het volgende:
De hel breekt hier altijd los bij bepaalde onderwerpen.Meestal betreffen die onderwerpen apple, vrouwen en drankmisbruik.
Haha dat verhaal heb ik ook nog een btje gevolgd, maar toen was ik meer aan het meelezen en genieten dan echt aan het posten, ik kwam niet meer bij, geweldig ook hoe iedereen zo lekker op kutstudent ging bitchenquote:
hij is ook the bitchquote:Op dinsdag 1 november 2011 09:34 schreef Pixell het volgende:
[..]
Haha dat verhaal heb ik ook nog een btje gevolgd, maar toen was ik meer aan het meelezen en genieten dan echt aan het posten, ik kwam niet meer bij, geweldig ook hoe iedereen zo lekker op kutstudent ging bitchen
Och, er zijn hier nogal wat bekrompen mensen die het concept humor niet goed begrijpen. Die niet begrijpen dat andere mensen andere soort humor kunnen hebben.quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:34 schreef Pixell het volgende:
[..]
Haha dat verhaal heb ik ook nog een btje gevolgd, maar toen was ik meer aan het meelezen en genieten dan echt aan het posten, ik kwam niet meer bij, geweldig ook hoe iedereen zo lekker op kutstudent ging bitchen
Lijkt me eerder vallen onder het genre:quote:
Nouja, als je zo dronken bent dat je ligt te tukken terwijl er gezegd is dat je niet mag gaan tukken dan is het gewoon je eigen schuld maar heeft het niet veel met gay zijn te maken.quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:37 schreef Pixell het volgende:
[..]
Lijkt me eerder vallen onder het genre:
Experimenteren met mijn gevoelens voor het mannelijk geslacht.
..sorry
Ik mag jou wel.quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:34 schreef Pixell het volgende:
[..]
Als vrouw van een man die gamed hoor je dat te begrijpen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:37 schreef KneusTeun het volgende:
Kut de vrouw wil vanavond naar haar ouders eten, en nu wordt er verwacht dat ik meega.
snapt ze nog steeds niet dat er een nieuwe liefde in mijn leven is?
Ach ik heb wel eens dingen gehoord uit het verenigingsleven waar ik iets meer verbaasd over was, maar ieder zijn ding en ik ken veel van dat soort types en dat is een cultuur apart. Dat zal ik dan verder ook niet disrespecterenquote:Op dinsdag 1 november 2011 09:36 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Och, er zijn hier nogal wat bekrompen mensen die het concept humor niet goed begrijpen. Die niet begrijpen dat andere mensen andere soort humor kunnen hebben.
Ik mag jou ook wel. Jij respecteert tenminste andermans levensstijl. Wat sommigen hier niet kunnen blijkbaar.quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:41 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ach ik heb wel eens dingen gehoord uit het verenigingsleven waar ik iets meer verbaasd over was, maar ieder zijn ding en ik ken veel van dat soort types en dat is een cultuur apart. Dat zal ik dan verder ook niet disrespecteren
Behalve af en toe een munt grapje, want dat mag! (hoorde ik uit betrouwbare bron)
Er is nooit nergens gezegd dat iemand jou levensstijl niet respecteert, sommige vonden de grap waaronder ik gewoon veel te ver gaan. Jij trekt je dingen zo erg aan en je weet alles te verdraaien, ik vraag me echt af of jij niet in het verkeerde lichaam geboren bent.quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:43 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik mag jou ook wel. Jij respecteert tenminste andermans levensstijl. Wat sommigen hier niet kunnen blijkbaar.
Nee hoor. Alleen vrouwen laten namelijk over zich heen lopen met het excuus dat je het je niet aan moet trekken of iets in die trant.quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Er is nooit nergens gezegd dat iemand jou levensstijl niet respecteert, sommige vonden de grap waaronder ik gewoon veel te ver gaan. Jij trekt je dingen zo erg aan en je weet alles te verdraaien, ik vraag me echt af of jij niet in het verkeerde lichaam geboren bent.
Ik kan best even een shitload over je heen....quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:46 schreef tliciouz het volgende:
En nu moet ik gaan werken terwijl ik zo vast en zeker een hele shitload over me heen ga krijgen.
Nooit zo'n bejaarde langs achteren naderen danquote:Op dinsdag 1 november 2011 09:46 schreef tliciouz het volgende:
En nu moet ik gaan werken terwijl ik zo vast en zeker een hele shitload over me heen ga krijgen.
Scherp en dan natuurlijk :quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:37 schreef Pixell het volgende:
[..]
Lijkt me eerder vallen onder het genre:
Experimenteren met mijn gevoelens voor het mannelijk geslacht.
..sorry
quote:
fuck dat is echt zo'n filmpje wat om de zoveel jaar weer is voorbij komt.quote:
en dat hoort ook zoquote:Op dinsdag 1 november 2011 10:21 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
fuck dat is echt zo'n filmpje wat om de zoveel jaar weer is voorbij komt.
Hij is wel baas, maar het is net zo als die foto van "hitler" in de bus. Om de zoveel tijd denkt iemand op FB dat ie dat weer ff moet postenquote:
Natte Bob krijgt hierbij de officiële:quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:20 schreef Michhas het volgende:
Natte Bob integreert goed hier.
Vind ik leuk.
alleen speelt dadelijk niemand MW2 meerquote:Op dinsdag 1 november 2011 10:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Natte Bob krijgt hierbij de officiële:
[ afbeelding ]
Waarom niet? MW3 is MW2 met getweakte killstreaks. Geen idee of ik MW3 ga halen, zo niet dan is een avondje MW2 op zijn tijd nog steeds erg tof heurquote:Op dinsdag 1 november 2011 10:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
alleen speelt dadelijk niemand MW2 meer
BF3 is niet hetzelfde als BF BC2? Dat gezeik op MW3 begint nu wel een beetje uit de hand te lopenquote:Op dinsdag 1 november 2011 10:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Waarom niet? MW3 is MW2 met getweakte killstreaks. Geen idee of ik MW3 ga halen, zo niet dan is een avondje MW2 op zijn tijd nog steeds erg tof heur
BF was er eerder dan CODquote:Op dinsdag 1 november 2011 10:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
BF3 is niet hetzelfde als BF BC2? Dat gezeik op MW3 begint nu wel een beetje uit de hand te lopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |