Liefquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jij snapt het![]()
@collega: ik betaal het blauw-rondje wel dan
ga even fixen, zit zonder muis, in bed,quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:12 schreef SpermaDonor het volgende:
hee IeeeII geen reeks, geen centrale topic, what happends ?
leeell kan nog niet zoveel, hij is immers pas 14 volgens sommigen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:12 schreef SpermaDonor het volgende:
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat ie 18 isquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:13 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
leeell kan nog niet zoveel, hij is immers pas 14 volgens sommigen.
Herkenbaarquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:13 schreef leeell het volgende:
[..]
ga even fixen, zit zonder muis, in bed,
dat is verrot fokken
Reeksen doe ik in de ochtend wel, doe eens centraal leeellquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:12 schreef SpermaDonor het volgende:
quote:
want met hoofdletter i heb je hetzelfdequote:
Dit had ik dus gisteren ook en het viel mij reuze meequote:Op zondag 30 oktober 2011 23:16 schreef Kutstudent het volgende:
Benieuwd wat voor stereotype zolderfokkers ik daar tegen ga komen.
Vanaf 17uur geloof ik ?quote:
niet, al ben jij als ginger the verwachte autist '(quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:16 schreef Kutstudent het volgende:
Tegen mij zei je wat anders.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dit had ik dus gisteren ook en het viel mij reuze mee
ik heb een koophuisquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:16 schreef Kutstudent het volgende:
ik moet tot 8 uur werken precies danquote:
prioriteiten hèquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:17 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ik moet tot 8 uur werken precies dan
Het viel mij echt mee hahaquote:
terecht kopstuk dezequote:
Heb al eerder gemeet hoor, wees niet bang.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dit had ik dus gisteren ook en het viel mij reuze mee
Het was sarcastischquote:
Was voor mij echt de 1e keerquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:18 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Heb al eerder gemeet hoor, wees niet bang.
Ik denk dat je bedrogen uit komt.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:17 schreef leeell het volgende:
[..]
niet, al ben jij als ginger the verwachte autist '(
verwachte reactiequote:Op zondag 30 oktober 2011 23:20 schreef Splutje het volgende:
[..]
Al is het alleen maar om Kutstudent eruit te zuipen
Je eigen quotenquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:20 schreef Splutje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:20 schreef Splutje het volgende:
[..]
Maar wel de meet waar je SpermaDonor IRL tegenkomtquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:20 schreef LompeHork het volgende:
Dit is mijn eerste meet zelfs.gisteren was ik wel uitgenodigd bij Mono, maar ik kon niet
quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:21 schreef Kutstudent het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Komt meneer het corpspikje weer aan hoor. Ik ga daar niet heen om te zuipen, maar om te roken.
onder anderequote:Op zondag 30 oktober 2011 23:21 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Maar wel de meet waar je SpermaDonor IRL tegenkomt
Nee, dit was het enige wat ik erover zeg.quote:
en jou natuurlijkquote:
Ja maar ik kan je er moeilijk uitrokenquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:21 schreef Kutstudent het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Komt meneer het corpspikje weer aan hoor. Ik ga daar niet heen om te zuipen, maar om te roken.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:22 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ja maar ik kan je er moeilijk uitroken
Ben geen 16 meerquote:
Dat sowieso!quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:21 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Wat deze man zegt!quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat sowieso!
En Kutstudent er uit zuipen?dat is hier gewoon "een pilsie doen".
It's onnnnquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat sowieso!
En Kutstudent er uit zuipen?dat is hier gewoon "een pilsie doen".
Jij doet sowieso meequote:Op zondag 30 oktober 2011 23:24 schreef stevenmac26 het volgende:
stoer doen wie het meest kan zuipen![]()
sowiesoquote:
Sowieso kansloosquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:24 schreef stevenmac26 het volgende:
stoer doen wie het meest kan zuipen![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Sowieso kansloosRotterdammers en Amsterdammers kunnen dat überhaupt niet
Zo, genoeg geschopt
Om het over Utrechtenaren, lui uit het Oosten, Leidenaren en Limburgers nog maar niet te hebben.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Sowieso kansloosRotterdammers en Amsterdammers kunnen dat überhaupt niet
Zo, genoeg geschopt
Gelukkig haal je brabanders er niet bijquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:26 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Om het over Utrechtenaren, lui uit het Oosten, Leidenaren en Limburgers nog maar niet te hebben.
en mij misschien.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:21 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Dat is omdat ik er zelf een ben.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:27 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Gelukkig haal je brabanders er niet bij
quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:27 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat is omdat ik er zelf een ben.
Ik naar Delft vanwege m´n studie anderhalf jaar geleden.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:28 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]![]()
Ik ook van origine, tot 2 jaar geleden naar dat helse Utrecht (Nieuwegein) verhuist
Je hebt niet eens een Nederlands paspoort, jij valt daar niet onder!quote:
ohquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je hebt niet eens een Nederlands paspoort, jij valt daar niet onder!
We drinken onze frustraties er wel uit op 2 december .quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:28 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik naar Delft vanwege m´n studie anderhalf jaar geleden.
Die kunnen ook niet zuipen inderdaadquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:27 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Gelukkig haal je brabanders er niet bij
truste en succesquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:28 schreef leeell het volgende:
maar ik ga, anders blijf ik hier de hele avond
misschien toch maar even kijken wat dat tentamen van morgen nou was
Geen frustraties hoor, ben blij dat ik bij mijn ouders weg ben.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:30 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
We drinken onze frustraties er wel uit op 2 december .
Je moest eens weten.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die kunnen ook niet zuipen inderdaad
quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die kunnen ook niet zuipen inderdaad
Ik heb mijn momentenquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:31 schreef LompeHork het volgende:
Ik geloof dat Steven gewoon net zo hard zuipt als mij, daar ben ik van overtuigd
Ik heb het ook niet over Rotterdammersquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:32 schreef Kutstudent het volgende:
[..]Zeg dat maar tegen al die Rotterdammers die met carnaval zo treurig bezopen komen doen in Brabant.
Carnavalquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:32 schreef Kutstudent het volgende:
[..]Zeg dat maar tegen al die Rotterdammers en ander volk die met carnaval zo treurig bezopen komen doen in Brabant.
quote:
Je vind koninginnedag zeker helemaal de bom of niet?quote:
Koninginnedagquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:36 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Je vind koninginnedag zeker helemaal de bom of niet?
quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:36 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Echt.quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:36 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
is ook gezelligquote:
Precies hetzelfde als carnaval, maar dan is iedereen oranje.quote:
vannacht zei je nog wat anders.quote:
echt nietquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
vannacht zei je nog wat anders.
Echt wel.quote:
K-dag is dope, dan ben ik altijd van de wereldquote:
Ik nooitquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:39 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Precies hetzelfde als carnaval, maar dan is iedereen oranje.Maar ondertussen wel haten op carnaval, al die mensen.
Fixed.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
K-dag iszit ik aan de dope, dan ben ik altijd van de wereld
quote:
Niet dan?quote:
Jawel, maar ik moest wel lachenquote:
Goedzo.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jawel, maar ik moest wel lachen
Meh, dit is ook mijn eerste meet hoor, niets aan de hand.quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:53 schreef Darkbrowneyes het volgende:
Ik wil er eigenlijk ook wel bij zijn maar weet nog niet zeker.
Ik ben nog nooit op een Fok!meet geweest en ben toch ook wel wat verlegen.
eerste rondje voor de blauwequote:Op vrijdag 4 november 2011 20:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Meh, dit is ook mijn eerste meet hoor, niets aan de hand.
*duikt wegquote:
kan je ze ingewanden nog gebruikenquote:
quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:48 schreef LompeHork het volgende:
Pffft, er is altijd wel een budget voor wat bierwe gaan natuurlijk dan laten schenken in van die cocktailglaasjes zodat het geen reet kost
boeie, rokers zijn gezellig en makkelijk in de omgangquote:Op maandag 7 november 2011 19:02 schreef Darkbrowneyes het volgende:
[..]
Dus ik hoef niet bang te zijn?![]()
Want ik ben heel verlegen..
Welnee, ook mijn eerste meetquote:Op maandag 7 november 2011 19:02 schreef Darkbrowneyes het volgende:
[..]
Ik ga je wel regelen als ik komquote:Op maandag 7 november 2011 19:02 schreef Darkbrowneyes het volgende:
[..]
Rijkelijk!!quote:
Gezellig!!quote:Op maandag 7 november 2011 19:10 schreef Ezechielk het volgende:
Pils, peuken en de Arena. Even 2 december als 'Bezet' markeren in mijn agenda.
Jouw tepelsquote:Op maandag 7 november 2011 19:11 schreef Monopoly het volgende:
en geile tepels van mono, vergeet dat niet
Doorzuipen tot het cafe dichtgaat. Dan rijd het OV weer redelijk.quote:Op maandag 7 november 2011 19:14 schreef Monopoly het volgende:
Vanaf Arena heb ik een kutverbinding om direct naar huis te gaan. Kan wel, tot 12 uur geloof ik, maar dan heb ik 1000000 stations en een sprinter, dus plaszak.
Mij kennende na bier is dat ik enorm veel moet pissen, dus dat doen we niet iig.
Slaapplaats hosselen!quote:Op maandag 7 november 2011 19:14 schreef Monopoly het volgende:
Vanaf Arena heb ik een kutverbinding om direct naar huis te gaan. Kan wel, tot 12 uur geloof ik, maar dan heb ik 1000000 stations en een sprinter, dus plaszak.
Mij kennende na bier is dat ik enorm veel moet pissen, dus dat doen we niet iig.
Waar kom je vandaan dan ?quote:Op maandag 7 november 2011 19:17 schreef leeell het volgende:
zelfs mijn nachttrein gaat om de 45 minuten
Ook goedquote:Op maandag 7 november 2011 19:17 schreef Monopoly het volgende:
Ik pak dan wel de nachtbus naar schiphol vanaf daar. Dan kan ik op de nachttrein wachten en lekker slapen
Leiden, dus ik kan zowel over alphen/woerden > leiden, of naar den-haag (komt langs leiden) of direct leidenquote:
Ja de nachtrrein sowieso stopt toch ook op leiden ?quote:Op maandag 7 november 2011 19:20 schreef leeell het volgende:
[..]
Leiden, dus ik kan zowel over alphen/woerden > leiden, of naar den-haag (komt langs leiden) of direct leiden
Die naar mijn slaapplaats ookquote:
Jammer dat Zwolle niet op nachtnet zitquote:Op maandag 7 november 2011 19:30 schreef Tchock het volgende:
Dat is nog extra bonus kut: als ik naar de meet ga heb ik eerst een paar uur over en daarna moet ik vroeg terug, want geen nachttrein of slaapplek
Vooral jammer dat ik maar geen kamer kan vindenquote:Op maandag 7 november 2011 19:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jammer dat Zwolle niet op nachtnet zit
Ik ken het probleem.
Trio in de busquote:Op maandag 7 november 2011 19:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Purmerend?zitten we in dezelfde bus
Gaat je vrouw mee?quote:Op maandag 7 november 2011 19:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Maak er een kwartet van![]()
Hehe, leuk voor de chauffeur
Yep, die lust ook een peuk en Guinness, daarnaast raak ik anders de weg kwijt en kom ik niet meer thuisquote:Op maandag 7 november 2011 19:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gaat je vrouw mee?
Ach maakt ie ook eens wat mee joh
Oh gezelligquote:Op maandag 7 november 2011 19:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Yep, die lust ook een peuk en Guinness, daarnaast raak ik anders de weg kwijt en kom ik niet meer thuis
Ah welja, zal hij best gezellig vinden
Ik val op jou, maar dat weet ze al gekkiequote:Op maandag 7 november 2011 19:48 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga leugens verspreiden over LH tegen zijn vrouw.
Ik zeg gewoon dat hij stiekem op mannen valt en dat hij in KEL post gna gna gna![]()
Neuh, forum is niet haar dingquote:Op maandag 7 november 2011 19:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh gezellig![]()
Heeft ze al een account?
Niet voor zover ik weetquote:
Is het ROO forum er dan uberhaupt nog welquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik val op jou, maar dat weet ze al gekkie
[..]
Neuh, forum is niet haar ding
[..]
Niet voor zover ik weet
in die paar dagen tijd?quote:
Op een vrijdag? Beetje vroeg lijkt mequote:
Ik gok dat er best wel wat mensen zijn die om 5 uur of echt net klaar zijn met werken of nog hard aan het werk zijnquote:Op woensdag 9 november 2011 10:12 schreef Dastan het volgende:
Ik weet niet hoe het met anderen zit, maar mijn laatste trein gaat vrij vroeg. Zeker vanaf de Bijlmer.
Daarom metro die je nog kan nemenquote:Op woensdag 9 november 2011 10:12 schreef Dastan het volgende:
Ik weet niet hoe het met anderen zit, maar mijn laatste trein gaat vrij vroeg. Zeker vanaf de Bijlmer.
Precies, probleem opgelost. Voor mij is 17:00 ook te vroeg, ik ben dus gewoon wat later. (volgens mij is het voor iedereen die werkt sowieso een onmogelijke tijd)quote:Op woensdag 9 november 2011 18:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Daarom metro die je nog kan nemen
jepquote:Op woensdag 9 november 2011 18:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Precies, probleem opgelost. Voor mij is 17:00 ook te vroeg, ik ben dus gewoon wat later. (volgens mij is het voor iedereen die werkt sowieso een onmogelijke tijd)
Eens met deze manquote:Op woensdag 9 november 2011 18:31 schreef stevenmac26 het volgende:
Het wordt sowieso gezellig of je nou om 17uur of 18uur er bent
Maakt niet zoveel verschil.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Daarom metro die je nog kan nemen
Dit ja.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:39 schreef Patje1987 het volgende:
Ik kom misschien ook nog wel even langs.
Cantus?quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:21 schreef DevilsWhore het volgende:
Vanavond te horen gekregen dat de cantus verzet is naar 2 december, dus ik kom niet.
Jep, veel bier drinken en liedjes zingen.quote:
Inclusief het liedjes zingen?quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:47 schreef LompeHork het volgende:
Cantus, erg tof!de ROO-meet zal ook wel op zoiets lijken in de loop van de avond
Als ze Ierse liederen spelen, dan wil ik best een poging wagenquote:Op vrijdag 11 november 2011 11:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Inclusief het liedjes zingen?
Dacht ik wel.quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Als ze Ierse liederen spelen, dan wil ik best een poging wagen
quote:Op donderdag 17 november 2011 16:18 schreef LompeHork het volgende:
Intronic komt ook een biertje doen
quote:Op donderdag 17 november 2011 16:18 schreef LompeHork het volgende:
Intronic komt ook een biertje doen
quote:Op donderdag 17 november 2011 21:34 schreef Darkbrowneyes het volgende:
Ik kan niet meer meeik heb dan een photoshoot
Sorryquote:Op donderdag 17 november 2011 21:43 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]![]()
Ik maak die shoot wel dan!
Geen flauw idee!quote:Op donderdag 17 november 2011 21:25 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]![]()
Waarom staat er eigk bij Zonnetje *insert jaartal*
En als ik nou gewoon foto's van jou maak? Dan kan je toch wel komen?quote:
is 1981 iigquote:
Haha zo bedoelde ik het nietquote:Op donderdag 17 november 2011 21:47 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
En als ik nou gewoon foto's van jou maak? Dan kan je toch wel komen?
Waarom?quote:
quote:
Daar heb je nog 2 weken voor. Moet lukken dusquote:Op vrijdag 18 november 2011 09:18 schreef Patje1987 het volgende:
Als ik een OV kan scoren kom ik ook wel ff.
Laatst ook antibiotica gehad en gewoon gezopen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:16 schreef Monopoly het volgende:
Ik kom wel langs, maar ik mag niet aan de alcohol.
Iets met een antibiotica kuurtje voor iets
Die kuur is dan heus wel al voorbij hoor!!quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:16 schreef Monopoly het volgende:
Ik kom wel langs, maar ik mag niet aan de alcohol.
Iets met een antibiotica kuurtje voor iets
Al zenuwachtig?quote:
Vannacht van de zenuwen bijna in bed geplastquote:
Ik zal luiers en billendoekjes meenemen voor jequote:Op zondag 20 november 2011 17:49 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Vannacht van de zenuwen bijna in bed geplast![]()
quote:Op zondag 20 november 2011 17:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zal luiers en billendoekjes meenemen voor je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 1 januari 2012 03:39 schreef liesje1979 het volgende:
Mochten we kinderen willen, hebben we je nodig, just so you know. :')
quote:Op zondag 20 november 2011 17:54 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Raar jochie ben jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Nee hoorquote:
Waarom niet?quote:
Lekkere rokert van me.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:44 schreef SiIk het volgende:
Ik kom op verzoek van Intronic misschien ook even langs.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:21 schreef Zonnetje1981 het volgende:
ohh, dit topic en afspraak helemaal vergeten, ik kan niet...werken
Ik ben juist heel druk bezig met afvallenquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]![]()
OP aangepast, jammer! Hopelijk vallen er niet meer mensen af
Klopt, heb donderdag de bevestiging gekregen dat de cantus doorgaat, dus ik ben er sowieso niet bij.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:19 schreef Huppelmuts het volgende:
LH je had de OP toch aangepast? DW had toch ook al afgemeld?
Ik moet Sinterklaas spelen.quote:
Je moet helemaal niets!! ©Ezechielkquote:
Nog steeds geen idee wat een cantus is!quote:Op zaterdag 26 november 2011 02:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Klopt, heb donderdag de bevestiging gekregen dat de cantus doorgaat, dus ik ben er sowieso niet bij.
Cantus is een zuipfestijn waar veel op gezongen wordt.quote:Op zaterdag 26 november 2011 12:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je moet helemaal niets!! ©Ezechielk
[..]
Nog steeds geen idee wat een cantus is!
Aha vergelijkbaar met een FOK!meet dusquote:Op zaterdag 26 november 2011 13:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Cantus is een zuipfestijn waar veel op gezongen wordt.
Jullie kunnen ook allemaal naar Nieuwegein komenquote:
Ja!quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:09 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Jullie kunnen ook allemaal naar Nieuwegein komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan toch niet.Op zondag 1 januari 2012 03:39 schreef liesje1979 het volgende:
Mochten we kinderen willen, hebben we je nodig, just so you know. :')
daar wordt toch niet gezongen, gekkie!quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aha vergelijkbaar met een FOK!meet dus
Met mono, patje, steven, ez en intronic is de kans groot dat er wel wordt gezongen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
daar wordt toch niet gezongen, gekkie!
Ez en Patje komen ook ja?quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Met mono, patje, steven, ez en intronic is de kans groot dat er wel wordt gezongen.
Rare perverse liederen dat wel maar who cares
Ez wel, patje ook geloof ik. Maar dat weet ik niet 100% zekerquote:
Met flips?quote:Op zondag 27 november 2011 18:17 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ga gewoon stil in een hoekje zitten
Nee hoezo?quote:
Gewoon een vraagquote:
Rare vraagquote:
Nee hoor. Jij wil stil in een hoekje gaan zitten, neem aan dat je daar niet alleen gaat zitten.quote:
Mwah rare aannames ditquote:Op zondag 27 november 2011 18:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hoor. Jij wil stil in een hoekje gaan zitten, neem aan dat je daar niet alleen gaat zitten.
Flips roept ook altijd dat ze zo verlegen en stil is () en dus dacht ik goh ga je samen met flips stil in een hoekje zitten.
Nee, ik zit daar bij, dan zitten we samen zielig en alleen alle Guinness van de kroeg naar binnen te werkenquote:Op zondag 27 november 2011 18:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hoor. Jij wil stil in een hoekje gaan zitten, neem aan dat je daar niet alleen gaat zitten.
quote:Op zondag 27 november 2011 23:06 schreef Monopoly het volgende:
Flips is helemaal niet verlegen. Vorige week stond ze naakt voor mijn deur te poepen
Ik herstel hem vrijdag.quote:Op zondag 27 november 2011 23:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Help jij de reputatie van dat meisje ff om zeep
quote:Op maandag 28 november 2011 19:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik herstel hem vrijdag.
Aanwezig op de meet dus.
Ja maar dan ben ik er nog niet denk ikquote:Op dinsdag 29 november 2011 09:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm leuke line-up.
Misschien kom ik ook even langs rond 16:00, dan ff wat drinken en eten, maar wil rond 19:30 of zo wel weer naar huis
Anders wordt het vrouwtje boos?quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm leuke line-up.
Misschien kom ik ook even langs rond 16:00, dan ff wat drinken en eten, maar wil rond 19:30 of zo wel weer naar huis
Ik ook nog nietquote:Op dinsdag 29 november 2011 09:46 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja maar dan ben ik er nog niet denk ik
Wie?quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:42 schreef Intronic het volgende:
Zet SIlk ook even op de lijst, zij gaat met mij mee vanaf Utrecht.
Hoe laat ga jij eigenlijk?quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:42 schreef Intronic het volgende:
Zet SIlk ook even op de lijst, zij gaat met mij mee vanaf Utrecht.
Ga je met de auto?quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:45 schreef Intronic het volgende:
[..]
Na mijn werk denk ik, ben 4 uur vrij. Aangezien nog 1.5 uren rijden..
quote:
Allichtquote:Op dinsdag 29 november 2011 10:47 schreef Intronic het volgende:
[..]
Nope, treintje. Wil wel kunnen drinken.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:47 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik kom met Intronic en blijf totdat jullie me niet meer leuk vinden, of andersom natuurlijk.
Hehe, ik pak in Den Bosch de trein van 16:23, 16:55 in Utrecht.quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:48 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Allicht, ik zal ff kijken hoelaat ik de trein kan pakken anders reis ik wel met jullie mee
Even kijken of ik dit haalquote:Op dinsdag 29 november 2011 10:50 schreef Intronic het volgende:
[..]
Hehe, ik pak in Den Bosch de trein van 16:23, 16:55 in Utrecht.
Mag je in die goudgroene paal wel roken?quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]prima, maar niet klagen over de rook
Geen idee, ik ben er nog nooit binnen geweest, en anders gaan we met z'n allen op het terras zittenquote:Op dinsdag 29 november 2011 10:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mag je in die goudgroene paal wel roken?
Ik heb geen truiquote:Op dinsdag 29 november 2011 10:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben er nog nooit binnen geweest, en anders gaan we met z'n allen op het terras zitten
Zolang ik zelf maar niet hoef te rokenquote:Op dinsdag 29 november 2011 10:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]prima, maar niet klagen over de rook
Terrasverwarming doet wonderen!quote:
Oh, dat was eigenlijk wel een voorwaardequote:Op dinsdag 29 november 2011 10:54 schreef SiIk het volgende:
[..]
Zolang ik zelf maar niet hoef te roken
Zolang je maar aan een sigaar zuigtquote:Op dinsdag 29 november 2011 10:54 schreef SiIk het volgende:
[..]
Zolang ik zelf maar niet hoef te roken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Goede optie.quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Terrasverwarming doet wonderen!
[..]
Oh, dat was eigenlijk wel een voorwaarde![]()
Neh, anders rook je maar zalm ofzo.
Je hebt niet altijd een sigaar bij je?quote:
Nou die mag je niet oproken hoorquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt niet altijd een sigaar bij je?
quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:25 schreef Intronic het volgende:
[..]
Nou die mag je niet oproken hoor.
Hmm dat zou wel een rede zijn om niet heen te gaanquote:Op dinsdag 29 november 2011 09:46 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja maar dan ben ik er nog niet denk ik
Ja ben bang van wel.quote:
ik heb moods mee , standaardquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |