Met flips?quote:Op zondag 27 november 2011 18:17 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ga gewoon stil in een hoekje zitten
Nee hoezo?quote:
Gewoon een vraagquote:
Rare vraagquote:
Nee hoor. Jij wil stil in een hoekje gaan zitten, neem aan dat je daar niet alleen gaat zitten.quote:
Mwah rare aannames ditquote:Op zondag 27 november 2011 18:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hoor. Jij wil stil in een hoekje gaan zitten, neem aan dat je daar niet alleen gaat zitten.
Flips roept ook altijd dat ze zo verlegen en stil is () en dus dacht ik goh ga je samen met flips stil in een hoekje zitten.
Nee, ik zit daar bij, dan zitten we samen zielig en alleen alle Guinness van de kroeg naar binnen te werkenquote:Op zondag 27 november 2011 18:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hoor. Jij wil stil in een hoekje gaan zitten, neem aan dat je daar niet alleen gaat zitten.
quote:Op zondag 27 november 2011 23:06 schreef Monopoly het volgende:
Flips is helemaal niet verlegen. Vorige week stond ze naakt voor mijn deur te poepen
Ik herstel hem vrijdag.quote:Op zondag 27 november 2011 23:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Help jij de reputatie van dat meisje ff om zeep
quote:Op maandag 28 november 2011 19:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik herstel hem vrijdag.
Aanwezig op de meet dus.
Ja maar dan ben ik er nog niet denk ikquote:Op dinsdag 29 november 2011 09:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm leuke line-up.
Misschien kom ik ook even langs rond 16:00, dan ff wat drinken en eten, maar wil rond 19:30 of zo wel weer naar huis
Anders wordt het vrouwtje boos?quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm leuke line-up.
Misschien kom ik ook even langs rond 16:00, dan ff wat drinken en eten, maar wil rond 19:30 of zo wel weer naar huis
Ik ook nog nietquote:Op dinsdag 29 november 2011 09:46 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja maar dan ben ik er nog niet denk ik
Wie?quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:42 schreef Intronic het volgende:
Zet SIlk ook even op de lijst, zij gaat met mij mee vanaf Utrecht.
Hoe laat ga jij eigenlijk?quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:42 schreef Intronic het volgende:
Zet SIlk ook even op de lijst, zij gaat met mij mee vanaf Utrecht.
Ga je met de auto?quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:45 schreef Intronic het volgende:
[..]
Na mijn werk denk ik, ben 4 uur vrij. Aangezien nog 1.5 uren rijden..
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |