Is het ROO forum er dan uberhaupt nog welquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik val op jou, maar dat weet ze al gekkie
[..]
Neuh, forum is niet haar ding
[..]
Niet voor zover ik weet
in die paar dagen tijd?quote:
Op een vrijdag? Beetje vroeg lijkt mequote:
Ik gok dat er best wel wat mensen zijn die om 5 uur of echt net klaar zijn met werken of nog hard aan het werk zijnquote:Op woensdag 9 november 2011 10:12 schreef Dastan het volgende:
Ik weet niet hoe het met anderen zit, maar mijn laatste trein gaat vrij vroeg. Zeker vanaf de Bijlmer.
Daarom metro die je nog kan nemenquote:Op woensdag 9 november 2011 10:12 schreef Dastan het volgende:
Ik weet niet hoe het met anderen zit, maar mijn laatste trein gaat vrij vroeg. Zeker vanaf de Bijlmer.
Precies, probleem opgelost. Voor mij is 17:00 ook te vroeg, ik ben dus gewoon wat later. (volgens mij is het voor iedereen die werkt sowieso een onmogelijke tijd)quote:Op woensdag 9 november 2011 18:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Daarom metro die je nog kan nemen
jepquote:Op woensdag 9 november 2011 18:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Precies, probleem opgelost. Voor mij is 17:00 ook te vroeg, ik ben dus gewoon wat later. (volgens mij is het voor iedereen die werkt sowieso een onmogelijke tijd)
Eens met deze manquote:Op woensdag 9 november 2011 18:31 schreef stevenmac26 het volgende:
Het wordt sowieso gezellig of je nou om 17uur of 18uur er bent
Maakt niet zoveel verschil.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Daarom metro die je nog kan nemen
Dit ja.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:39 schreef Patje1987 het volgende:
Ik kom misschien ook nog wel even langs.
Cantus?quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:21 schreef DevilsWhore het volgende:
Vanavond te horen gekregen dat de cantus verzet is naar 2 december, dus ik kom niet.
Jep, veel bier drinken en liedjes zingen.quote:
Inclusief het liedjes zingen?quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:47 schreef LompeHork het volgende:
Cantus, erg tof!de ROO-meet zal ook wel op zoiets lijken in de loop van de avond
Als ze Ierse liederen spelen, dan wil ik best een poging wagenquote:Op vrijdag 11 november 2011 11:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Inclusief het liedjes zingen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |