Allichtquote:Op dinsdag 29 november 2011 10:47 schreef Intronic het volgende:
[..]
Nope, treintje. Wil wel kunnen drinken.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:47 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik kom met Intronic en blijf totdat jullie me niet meer leuk vinden, of andersom natuurlijk.
Hehe, ik pak in Den Bosch de trein van 16:23, 16:55 in Utrecht.quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:48 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Allicht, ik zal ff kijken hoelaat ik de trein kan pakken anders reis ik wel met jullie mee
Even kijken of ik dit haalquote:Op dinsdag 29 november 2011 10:50 schreef Intronic het volgende:
[..]
Hehe, ik pak in Den Bosch de trein van 16:23, 16:55 in Utrecht.
Mag je in die goudgroene paal wel roken?quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]prima, maar niet klagen over de rook
Geen idee, ik ben er nog nooit binnen geweest, en anders gaan we met z'n allen op het terras zittenquote:Op dinsdag 29 november 2011 10:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mag je in die goudgroene paal wel roken?
Ik heb geen truiquote:Op dinsdag 29 november 2011 10:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben er nog nooit binnen geweest, en anders gaan we met z'n allen op het terras zitten
Zolang ik zelf maar niet hoef te rokenquote:Op dinsdag 29 november 2011 10:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]prima, maar niet klagen over de rook
Terrasverwarming doet wonderen!quote:
Oh, dat was eigenlijk wel een voorwaardequote:Op dinsdag 29 november 2011 10:54 schreef SiIk het volgende:
[..]
Zolang ik zelf maar niet hoef te roken
Zolang je maar aan een sigaar zuigtquote:Op dinsdag 29 november 2011 10:54 schreef SiIk het volgende:
[..]
Zolang ik zelf maar niet hoef te roken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Goede optie.quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Terrasverwarming doet wonderen!
[..]
Oh, dat was eigenlijk wel een voorwaarde![]()
Neh, anders rook je maar zalm ofzo.
Je hebt niet altijd een sigaar bij je?quote:
Nou die mag je niet oproken hoorquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt niet altijd een sigaar bij je?
quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:25 schreef Intronic het volgende:
[..]
Nou die mag je niet oproken hoor.
Hmm dat zou wel een rede zijn om niet heen te gaanquote:Op dinsdag 29 november 2011 09:46 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja maar dan ben ik er nog niet denk ik
Ja ben bang van wel.quote:
ik heb moods mee , standaardquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |