Dacht ik wel.quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Als ze Ierse liederen spelen, dan wil ik best een poging wagen
quote:Op donderdag 17 november 2011 16:18 schreef LompeHork het volgende:
Intronic komt ook een biertje doen
quote:Op donderdag 17 november 2011 16:18 schreef LompeHork het volgende:
Intronic komt ook een biertje doen
quote:Op donderdag 17 november 2011 21:34 schreef Darkbrowneyes het volgende:
Ik kan niet meer meeik heb dan een photoshoot
Sorryquote:Op donderdag 17 november 2011 21:43 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]![]()
Ik maak die shoot wel dan!
Geen flauw idee!quote:Op donderdag 17 november 2011 21:25 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]![]()
Waarom staat er eigk bij Zonnetje *insert jaartal*
En als ik nou gewoon foto's van jou maak? Dan kan je toch wel komen?quote:
is 1981 iigquote:
Haha zo bedoelde ik het nietquote:Op donderdag 17 november 2011 21:47 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
En als ik nou gewoon foto's van jou maak? Dan kan je toch wel komen?
Waarom?quote:
quote:
Daar heb je nog 2 weken voor. Moet lukken dusquote:Op vrijdag 18 november 2011 09:18 schreef Patje1987 het volgende:
Als ik een OV kan scoren kom ik ook wel ff.
Laatst ook antibiotica gehad en gewoon gezopen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:16 schreef Monopoly het volgende:
Ik kom wel langs, maar ik mag niet aan de alcohol.
Iets met een antibiotica kuurtje voor iets
Die kuur is dan heus wel al voorbij hoor!!quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:16 schreef Monopoly het volgende:
Ik kom wel langs, maar ik mag niet aan de alcohol.
Iets met een antibiotica kuurtje voor iets
Al zenuwachtig?quote:
Vannacht van de zenuwen bijna in bed geplastquote:
Ik zal luiers en billendoekjes meenemen voor jequote:Op zondag 20 november 2011 17:49 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Vannacht van de zenuwen bijna in bed geplast![]()
quote:Op zondag 20 november 2011 17:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zal luiers en billendoekjes meenemen voor je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 1 januari 2012 03:39 schreef liesje1979 het volgende:
Mochten we kinderen willen, hebben we je nodig, just so you know. :')
quote:Op zondag 20 november 2011 17:54 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Raar jochie ben jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |