Liefquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jij snapt het![]()
@collega: ik betaal het blauw-rondje wel dan
ga even fixen, zit zonder muis, in bed,quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:12 schreef SpermaDonor het volgende:
hee IeeeII geen reeks, geen centrale topic, what happends ?
leeell kan nog niet zoveel, hij is immers pas 14 volgens sommigen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:12 schreef SpermaDonor het volgende:
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat ie 18 isquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:13 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
leeell kan nog niet zoveel, hij is immers pas 14 volgens sommigen.
Herkenbaarquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:13 schreef leeell het volgende:
[..]
ga even fixen, zit zonder muis, in bed,
dat is verrot fokken
Reeksen doe ik in de ochtend wel, doe eens centraal leeellquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:12 schreef SpermaDonor het volgende:
quote:
want met hoofdletter i heb je hetzelfdequote:
Dit had ik dus gisteren ook en het viel mij reuze meequote:Op zondag 30 oktober 2011 23:16 schreef Kutstudent het volgende:
Benieuwd wat voor stereotype zolderfokkers ik daar tegen ga komen.
Vanaf 17uur geloof ik ?quote:
niet, al ben jij als ginger the verwachte autist '(quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:16 schreef Kutstudent het volgende:
Tegen mij zei je wat anders.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dit had ik dus gisteren ook en het viel mij reuze mee
ik heb een koophuisquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:16 schreef Kutstudent het volgende:
ik moet tot 8 uur werken precies danquote:
prioriteiten hèquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:17 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ik moet tot 8 uur werken precies dan
Het viel mij echt mee hahaquote:
terecht kopstuk dezequote:
Heb al eerder gemeet hoor, wees niet bang.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dit had ik dus gisteren ook en het viel mij reuze mee
Het was sarcastischquote:
Was voor mij echt de 1e keerquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:18 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Heb al eerder gemeet hoor, wees niet bang.
Ik denk dat je bedrogen uit komt.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:17 schreef leeell het volgende:
[..]
niet, al ben jij als ginger the verwachte autist '(
verwachte reactiequote:Op zondag 30 oktober 2011 23:20 schreef Splutje het volgende:
[..]
Al is het alleen maar om Kutstudent eruit te zuipen
Je eigen quotenquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:20 schreef Splutje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:20 schreef Splutje het volgende:
[..]
Maar wel de meet waar je SpermaDonor IRL tegenkomtquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:20 schreef LompeHork het volgende:
Dit is mijn eerste meet zelfs.gisteren was ik wel uitgenodigd bij Mono, maar ik kon niet
quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:21 schreef Kutstudent het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Komt meneer het corpspikje weer aan hoor. Ik ga daar niet heen om te zuipen, maar om te roken.
onder anderequote:Op zondag 30 oktober 2011 23:21 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Maar wel de meet waar je SpermaDonor IRL tegenkomt
Nee, dit was het enige wat ik erover zeg.quote:
en jou natuurlijkquote:
Ja maar ik kan je er moeilijk uitrokenquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:21 schreef Kutstudent het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Komt meneer het corpspikje weer aan hoor. Ik ga daar niet heen om te zuipen, maar om te roken.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:22 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ja maar ik kan je er moeilijk uitroken
Ben geen 16 meerquote:
Dat sowieso!quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:21 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Wat deze man zegt!quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat sowieso!
En Kutstudent er uit zuipen?dat is hier gewoon "een pilsie doen".
It's onnnnquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat sowieso!
En Kutstudent er uit zuipen?dat is hier gewoon "een pilsie doen".
Jij doet sowieso meequote:Op zondag 30 oktober 2011 23:24 schreef stevenmac26 het volgende:
stoer doen wie het meest kan zuipen![]()
sowiesoquote:
Sowieso kansloosquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:24 schreef stevenmac26 het volgende:
stoer doen wie het meest kan zuipen![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Sowieso kansloosRotterdammers en Amsterdammers kunnen dat überhaupt niet
Zo, genoeg geschopt
Om het over Utrechtenaren, lui uit het Oosten, Leidenaren en Limburgers nog maar niet te hebben.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Sowieso kansloosRotterdammers en Amsterdammers kunnen dat überhaupt niet
Zo, genoeg geschopt
Gelukkig haal je brabanders er niet bijquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:26 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Om het over Utrechtenaren, lui uit het Oosten, Leidenaren en Limburgers nog maar niet te hebben.
en mij misschien.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:21 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Dat is omdat ik er zelf een ben.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:27 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Gelukkig haal je brabanders er niet bij
quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:27 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat is omdat ik er zelf een ben.
Ik naar Delft vanwege m´n studie anderhalf jaar geleden.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:28 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]![]()
Ik ook van origine, tot 2 jaar geleden naar dat helse Utrecht (Nieuwegein) verhuist
Je hebt niet eens een Nederlands paspoort, jij valt daar niet onder!quote:
ohquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je hebt niet eens een Nederlands paspoort, jij valt daar niet onder!
We drinken onze frustraties er wel uit op 2 december .quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:28 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik naar Delft vanwege m´n studie anderhalf jaar geleden.
Die kunnen ook niet zuipen inderdaadquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:27 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Gelukkig haal je brabanders er niet bij
truste en succesquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:28 schreef leeell het volgende:
maar ik ga, anders blijf ik hier de hele avond
misschien toch maar even kijken wat dat tentamen van morgen nou was
Geen frustraties hoor, ben blij dat ik bij mijn ouders weg ben.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:30 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
We drinken onze frustraties er wel uit op 2 december .
Je moest eens weten.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die kunnen ook niet zuipen inderdaad
quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die kunnen ook niet zuipen inderdaad
Ik heb mijn momentenquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:31 schreef LompeHork het volgende:
Ik geloof dat Steven gewoon net zo hard zuipt als mij, daar ben ik van overtuigd
Ik heb het ook niet over Rotterdammersquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:32 schreef Kutstudent het volgende:
[..]Zeg dat maar tegen al die Rotterdammers die met carnaval zo treurig bezopen komen doen in Brabant.
Carnavalquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:32 schreef Kutstudent het volgende:
[..]Zeg dat maar tegen al die Rotterdammers en ander volk die met carnaval zo treurig bezopen komen doen in Brabant.
quote:
Je vind koninginnedag zeker helemaal de bom of niet?quote:
Koninginnedagquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:36 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Je vind koninginnedag zeker helemaal de bom of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |