Nee hoorquote:
Waarom niet?quote:
Lekkere rokert van me.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:44 schreef SiIk het volgende:
Ik kom op verzoek van Intronic misschien ook even langs.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:21 schreef Zonnetje1981 het volgende:
ohh, dit topic en afspraak helemaal vergeten, ik kan niet...werken
Ik ben juist heel druk bezig met afvallenquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]![]()
OP aangepast, jammer! Hopelijk vallen er niet meer mensen af
Klopt, heb donderdag de bevestiging gekregen dat de cantus doorgaat, dus ik ben er sowieso niet bij.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:19 schreef Huppelmuts het volgende:
LH je had de OP toch aangepast? DW had toch ook al afgemeld?
Ik moet Sinterklaas spelen.quote:
Je moet helemaal niets!! ©Ezechielkquote:
Nog steeds geen idee wat een cantus is!quote:Op zaterdag 26 november 2011 02:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Klopt, heb donderdag de bevestiging gekregen dat de cantus doorgaat, dus ik ben er sowieso niet bij.
Cantus is een zuipfestijn waar veel op gezongen wordt.quote:Op zaterdag 26 november 2011 12:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je moet helemaal niets!! ©Ezechielk
[..]
Nog steeds geen idee wat een cantus is!
Aha vergelijkbaar met een FOK!meet dusquote:Op zaterdag 26 november 2011 13:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Cantus is een zuipfestijn waar veel op gezongen wordt.
Jullie kunnen ook allemaal naar Nieuwegein komenquote:
Ja!quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:09 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Jullie kunnen ook allemaal naar Nieuwegein komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan toch niet.Op zondag 1 januari 2012 03:39 schreef liesje1979 het volgende:
Mochten we kinderen willen, hebben we je nodig, just so you know. :')
daar wordt toch niet gezongen, gekkie!quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aha vergelijkbaar met een FOK!meet dus
Met mono, patje, steven, ez en intronic is de kans groot dat er wel wordt gezongen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
daar wordt toch niet gezongen, gekkie!
Ez en Patje komen ook ja?quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Met mono, patje, steven, ez en intronic is de kans groot dat er wel wordt gezongen.
Rare perverse liederen dat wel maar who cares
Ez wel, patje ook geloof ik. Maar dat weet ik niet 100% zekerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |