Ik ook. In de middag pas een bespreking. Maar wat eten jullie meestal op de vroege ochtend voor het rennen? Ik heb gemerkt dat mijn ''fitheid'' erg afhankelijk is aan wat ik voor die tijd eet.quote:Op maandag 31 oktober 2011 00:48 schreef wyccie het volgende:
Ik heb tot mijn verbazing een rustig rooster, dus ik hoef er ook pas laat uit. Maar ik ga 's ochtends wel even rennen.
Mij ook, want de mannen zijn in de minderheidquote:Op maandag 31 oktober 2011 06:14 schreef GotC het volgende:
Pff gaat hard hier
En een hardloopmeet lijkt me leuk hoor
Serieusquote:Op maandag 31 oktober 2011 07:08 schreef Guppyfriend het volgende:
Volgens mij wordt het rond 8 uur al schermerig
Euh, typefout, ik bedoelde ook rond 5 uurquote:Op maandag 31 oktober 2011 07:42 schreef Vincent17 het volgende:
[..]
Serieus![]()
En het is ook al weer rond 5 uur donker
Oh ja het in nu natuurlijk wintertijd. Bah ik vind in het donker lopen echt helemaal niets (nachtblind) maar heb dan geen keus want zowel voor het werken als erna is het donker.quote:Op maandag 31 oktober 2011 07:42 schreef Vincent17 het volgende:
[..]
Serieus![]()
En het is ook al weer rond 5 uur donker
Precies gewoon lekker eten wat je wilt, zolang het geen 6 hamburgers per dag zijnquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:21 schreef kruidkoekje het volgende:
Brinta? Beschuit? Cracker? ik doe niet aan ubergezond. Eet zelf ook wel eens tosti als ontbijt, maar goed ik rij daarna een krantenwijk weg dus dat boeit me dan niet zo ;-)
Nee dat niet haha ;-) Snoepen doe ik dan alleen in het weekend. Ja hardlopen doe ik ook zeker! Vanavond dus les 6quote:Op maandag 31 oktober 2011 08:09 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Precies gewoon lekker eten wat je wilt, zolang het geen 6 hamburgers per dag zijn. Je moet gewoon niet teveel snoepen en wat bewegen (pak de trap in plaats van de lift bijvoorbeeld). Al dat gedoe met dieet-en is helemaal niet nodig.
Uiteraard wel netjes je hardloop rondjes doen
'quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:38 schreef xFriendx het volgende:
Ik snoep maar weinig ook. Ik eet wel meer dan voorheen. Ben sinds ik sport wat jaartjes terug (denk 6-7 jaartjes terug) zo'n 11 kilo aangekomenDoe het hardlopen dan ook voor de conditie en zorgen dat ondanks een hogere inname ik wel 'vlak' blijf aan de voorkant
Ja, had eerst namelijk totaal geen schouders en zo, nu door fitnessen wel dus meer massaquote:Op maandag 31 oktober 2011 10:47 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
'
11 kilo aankomen door te sporten?
Ah op zon manier. Ik dacht meer qua vet, ik dacht al.quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:47 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja, had eerst namelijk totaal geen schouders en zo, nu door fitnessen wel dus meer massaEn meer inname van eten, alleen wil ik er wel voor zorgen dat het allemaal wel in balans blijft dus is het hardlopen een prima aanvulling op de rest (fitness en squash).
ah wat jammer! Ik kan juist echt niet snel/ hard lopen omdat ik nog echt net begonnen ben en dan is het veel te zwaar.quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:12 schreef Wiehoe het volgende:
Helaas toch weer een week niet hardlopen, maar rusten. Ik loop toch te snel ofzo waardoor ik blessures krijg.
Nu heb ik op my.asics.nl een persoonlijk hardloopschema gemaakt om te kijken of ik dan misschien wat rustiger kan lopen. Er staat dan namelijk bij hoe snel je moet lopen. Maar eerst, rusten...
Hoiquote:Op maandag 31 oktober 2011 13:00 schreef SM- het volgende:
Ik ben nieuw hier (als in op het forum), maar het is tijd om actief te worden.
Vandaag de 9e les met Evy gelopen. 1, 2, 4, 4, 5 minuten. Best zware kost maar wel helemaal uitgelopen ^__^ Woensdag les 10, gelukkig even bijkomen met alles 3 minuten!
Het snoepen is toch wel wat de meeste mensen de das om doen, af en toe de Mac / BK is toch juist lekkerquote:Op maandag 31 oktober 2011 13:19 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Wat zijn jullie allemaal gezond zonder snoep.. Ik ben echt een onwijse zoetekauw en snoep ontzettend veel
Maar ter compensatie: ik drink geen alchohol en eet nooit junkfood of kant en klare maaltijden
Nee ik vind een Mac/ BK oprecht vies, ik maak liever zelf hamburgers met verse ingredienten. En wat snoepen betreft, tja ik kan dropjes en af en toe een chocolaatje gewoon niet weestaan!quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:30 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Het snoepen is toch wel wat de meeste mensen de das om doen, af en toe de Mac / BK is toch juist lekker.
Ja dat gebeurd nogal snel, loopt hard dat topic.quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:33 schreef kruidkoekje het volgende:
Lotje, ah ik niet echt.
Uniekhoorn, ja daar heb ik ook een tijdje gekeken maar kreeg nooit reacties dus ben er maar gestopt met posten
Vis lust ik niet. Ook van noten, ei, kipfilet, kwark, yoghurt kan ik blijven eten. Ik ervaar naar mijn idee geen vol gevoel.
Pfoe het verschilt. Maar vandaag
O: 3 beschuitjes, hagelslag (vruchten,choco). Cup a soup kip, groot glas sinaasappelsap
T: tomaatjes, gekookt eitje. Appel
L: 4 boterhammen. (2kipfilet, 2ham) 4 mandarijntjes
T: (Voor straks) 1 boterham met kipfilet , 2 crackers met smeerkaas. En wat tomaatjes.
D: bloemkool, gehakt, aardappels. Yoghurt.
T: Geen idee nog ;-)
ja dat merkte ik ;-) heb het namelijk van het weekend uit mijn MYAT gegooid. Ja dat kan best, maar door een salade raak ik niet vol en voel ik me niet goed door. Dan krijg ik het idee te weinig binnen te hebben gekregen. Ja plannen doe ik het ook maar goed ik moet dan gewoon veel eten anders trek ik het niet.quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:37 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja dat gebeurd nogal snel, loopt hard dat topic.
Je zit wel vrij hoog in je koolhydraten, als je de T vervangt door alleen een salade oid.
Ik ben ook zo'n veelvraat, daarom plan ik mijn eetmomenten. Om 5 uur dit, om 8 uur dat, om 18 uur zus.
En als ik gewoon echt vol wil raken dan kook ik een bloemkool, of pak een pot spinazie ofzo en eet ik dat op
Zal je een geheimpje vertellenquote:Op maandag 31 oktober 2011 13:36 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nee ik vind een Mac/ BK oprecht vies, ik maak liever zelf hamburgers met verse ingredienten. En wat snoepen betreft, tja ik kan dropjes en af en toe een chocolaatje gewoon niet weestaan!
Waarom krijg je dan chocoladerepen op je verjaardag ?quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:25 schreef Vincent17 het volgende:
Het probleem is eigenlijk, als ik geen snoep heb, mis ik het ook niet. Maar als ik bijvoorbeeld net als nu van mijn verjaardag 5 chocolade repen krijg, ja, dan kan ik er ook niet vanaf blijven.
Had dan gewoon geld gezegd of sportsokken of iets dergelijksquote:Op maandag 31 oktober 2011 15:32 schreef Vincent17 het volgende:
Omdat een paar van mijn vrienden geen kado wisten. Maar nu kan ik er dus niet van afblijven
Aan een vishaakje bevestigen, de hengel op je rug binden en er dan achteraan hardlopen. Voordat je ze te pakken hebt zit je op les 344 van Evy.quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:35 schreef Vincent17 het volgende:
Dat zei ik dus ook. Maarja. Iemand tips hoe ik er vanaf kan blijven? Net als nu moet ik 2 belangrijke toetsen leren, en dan beloon ik me altijd met een stukje, terwijl ik dat niet moet doen...
Domboows. Nee grapje. Sorry vond het even een gek woord en toepasselijk. Jammer dat ze dus met vreetwerk aan kwamen zetten. Eh geef het aan je ouders, broertje/zusje o.i.d.quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:35 schreef Vincent17 het volgende:
Dat zei ik dus ook. Maarja. Iemand tips hoe ik er vanaf kan blijven? Net als nu moet ik 2 belangrijke toetsen leren, en dan beloon ik me altijd met een stukje, terwijl ik dat niet moet doen...
Haha zei wel het beste zijn ja. Maar ik kan het niet over mijn hart krijgenquote:Op maandag 31 oktober 2011 15:37 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Domboows. Nee grapje. Sorry vond het even een gek woord en toepasselijk. Jammer dat ze dus met vreetwerk aan kwamen zetten. Eh geef het aan je ouders, broertje/zusje o.i.d.
Doe het anders alleen in het weekend een klein stukje?quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:39 schreef Vincent17 het volgende:
[..]
Haha zei wel het beste zijn ja. Maar ik kan het niet over mijn hart krijgen
Dan moet je niet aan sinterklaas doen. Ik vier dat soort dingen nooit. Dus dan heb ik er ook geen last van.quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:41 schreef Vincent17 het volgende:
Oja, ik ga me proberen eraan te houden, om alleen in het weekend een stukje te eten. Maarja, dan is het weer zo sinterklaas, en dan krijgen we weer een vermogen aan chocolade letters
Verplicht vieren. Ben pas net 16 dus ja. Vertel me straks even hoe les 6 ging. Ik ga het morgen weer proberen. Mag van de fysioquote:Op maandag 31 oktober 2011 15:43 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Dan moet je niet aan sinterklaas doen. Ik vier dat soort dingen nooit. Dus dan heb ik er ook geen last van.
Goed hoor ranja!
Ik ben nu even weg en daarna les 6 lopen. We zullen zien hoe het gaat na zoveel weken
Weet niet of je hardloopt om gewicht kwijt te raken, maar zo ja zou ik het zoals Kruidkoekje (haar naam helpt ook niet echt om van snoep af te blijven) al zegt lekker weggeven aan je broertje/zusje/ouders. Dan weet je ook meteen zeker dat je het niet terug krijgt, vooral bij zusjes.quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:41 schreef Vincent17 het volgende:
Oja, ik ga me proberen eraan te houden, om alleen in het weekend een stukje te eten. Maarja, dan is het weer zo sinterklaas, en dan krijgen we weer een vermogen aan chocolade letters
Spinazie uit pot bestaat, uit vriezer of vers...quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:42 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
ja dat merkte ik ;-) heb het namelijk van het weekend uit mijn MYAT gegooid. Ja dat kan best, maar door een salade raak ik niet vol en voel ik me niet goed door. Dan krijg ik het idee te weinig binnen te hebben gekregen. Ja plannen doe ik het ook maar goed ik moet dan gewoon veel eten anders trek ik het niet.
Bloemkool is lekker maar het vult niet. Is zo licht als wat. Spinazie zit toch niet in potten. Maar ook dat vult niet en kan ik borden van op zonder voldaan te zijn.
Ah wat naar. Maar je hoeft toch niet al dat vreten verplicht te eten? Ja doe ik! Ik denk niet zo goed want het is al een maand bijna geleden dat ik voor het laatst ben wezen hard lopen. Ah oke! Mooi!quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:44 schreef Vincent17 het volgende:
[..]
Verplicht vieren. Ben pas net 16 dus ja. Vertel me straks even hoe les 6 ging. Ik ga het morgen weer proberen. Mag van de fysiowel met knieband
Jeetje, zo jong nog! Dan is het toch juist leuk om je verjaardag te vieren?quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:44 schreef Vincent17 het volgende:
[..]
Verplicht vieren. Ben pas net 16 dus ja. Vertel me straks even hoe les 6 ging. Ik ga het morgen weer proberen. Mag van de fysiowel met knieband
Ik doe dat wel eens met komkommer. En dan zelf een dressing van magere yoghurt en wat knoflookpoeder erbij.quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:46 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Spinazie uit pot bestaat, uit vriezer of vers...
Een grote bloemkool stomweg opeten, daar wordt je wel vol van
Maar ja, dat is een noodmiddel soms
Wanneer ben je jarig? Dan gaan we het wel hier uitgebreid vierenquote:Op maandag 31 oktober 2011 15:48 schreef kruidkoekje het volgende:
Mazaru: ik zei dat ik mijn verjaardag niet vier ;-) (en ik ben 19) Ook nog jong maar ik heb het eigenlijk sinds mijn 16e niet echt meer gevierd. Vind het niet nodig voor mezelf.
Zal ik ook eens proberen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:50 schreef xFriendx het volgende:
Ik vier het ook nooit. En dagen zoals Kerst is ook niet erg. Ging ik 1e Kerstdag gourmetten bijvoorbeeld en 2e Kerstdag stond ik gewoon weer in de sportschool, ook tijdens die dagen simpelweg je ritme houden en dan komt het vanzelf wel goed.
Is allemaal nog niet erg zolang jij je lichaam maar op blijft stoken en niet in een sluimerstand zet (spaarbrander zeg maar). Mensen die sporten die verbranden in ruststand ook al meer. Dus zolang jij rond die feestdagen in ieder geval lekker blijft lopen dan verbrand je rustig door. Die twee kerstdagen gaan er dan heus niet meteen voor zorgen dat je in het vliegtuig twee stoelen nodig hebt.quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:51 schreef Vincent17 het volgende:
Het is bij mij altijd zo: eind oktober jarig, snoep krijgen van vrienden. Sinterklaas, chocoladeletters. Kerst, lekker eten. Nieuwjaar oliebollen. Zomer, ijsjes.
Je groeit nog wel even door hoor.quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:48 schreef Vincent17 het volgende:
Haha ja, verjaardag vieren is ook wel leuk. Maarja, wil toch een beetje gewicht verliezen ja (niet te veel natuurlijk). En dat in de groei, naja volgensmij bent ik zowat uitgegroeid
Als het niet echt boeit, dan moet je het gewoon niet doen. Ik vond het zelf altijd wel leuk, maar de laatste jaren doe ik er ook niets meer aan.quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:48 schreef kruidkoekje het volgende:
Mazaru: ik zei dat ik mijn verjaardag niet vier ;-) (en ik ben 19) Ook nog jong maar ik heb het eigenlijk sinds mijn 16e niet echt meer gevierd. Vind het niet nodig voor mezelf.
Gefeliciteerd! Moge je nog vele loopkilometers makenquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:08 schreef Wiehoe het volgende:
Verjaardagen vieren, leuk. Behalve die van jezelf![]()
En laat dat nou eens vanavond het geval zijn![]()
Proficiat!quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:08 schreef Wiehoe het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:21 schreef Wiehoe het volgende:
Dank u, dank u..
Ben blij als de dag voorbij is.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:08 schreef Wiehoe het volgende:
Waarom? Leuk trouwens dat je avatar een deel is van de cover van The Stand van Stephen King.quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:21 schreef Wiehoe het volgende:
Dank u, dank u..
Ben blij als de dag voorbij is.
Ik een week daarvoor! De 7equote:Op maandag 31 oktober 2011 16:35 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik ook al, de 14e. Maar heb t lekker niet gezegd hier
Nietquote:Op maandag 31 oktober 2011 15:49 schreef Vincent17 het volgende:
[..]
Wanneer ben je jarig? Dan gaan we het wel hier uitgebreid vieren
Oh dat doe ik ook niet hoor ;-) Nee ik niet maar dat komt vooral omdat de familie niets meer is en qua vrienden hoef ik ook niets te vieren. Want voor mij heeft het echt geen meerwaarde om iets leuks te doen er mee ;-)quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je groeit nog wel even door hoor.
Volgens mij makkelijk tot je 21e, sommige jongens wel tot hen 25e.
En het is goed dat je op je gewicht let, maar wordt er niet al te obsessief over.
Gewoon gezond eten en lekker bewegen, dan komt het best wel in orde.
En voorzichtig met je knie, je moet er nog een tijdje mee doen en je hebt er uiteindelijk maar 2
[..]
Als het niet echt boeit, dan moet je het gewoon niet doen. Ik vond het zelf altijd wel leuk, maar de laatste jaren doe ik er ook niets meer aan.
Heb je aangemeten schoenen?quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:03 schreef NouMooiNiet het volgende:
Jeetje wat gaat het snel met de topics!
Ik heb de laatste 2 keren tijdens het lopen een kramp in kuit en aan de zijkant van mijn onderbeen, de spier die loopt aan de buitenkant, de lange spier die loopt vanaf het enkelbotje omhoog.
Iemand tips wat ik eraan kan doen, waar ik op moet letten??
Als je 6 kan, kan je ook 7quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:01 schreef Guppyfriend het volgende:
Net terug van les 14 van Evy (2-3-6-6-6 minuten). Pfff, ik had het serieus wel even zwaar hoor, met die 6 minutenen nu zei ze aan het einde dat we overmorgen 7 minuten moeten laten... Ik moet nog even aan het idee wennen
Ik hoop het! Ik ben achteraf wel blij dat ik het gedaan heb. Het voelt nu wel goedquote:
Jonguhquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:18 schreef GotC het volgende:
Guppyfriend, natuurlijk kan je 7 minIk weet t zeker! BAM!
Ja ik heb wel aangemeten schoenen maar die zijn wel een paar jaar geleden aangeschaft en toen amper gebruikt.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:08 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Heb je aangemeten schoenen?
Want waarschijnlijk zet je je voeten anders neer dan zou moeten, schoenen die niet bij jou manier van lopen passen maak dat nog een tikje erger.
Ja dat was ik, dan heb je langere benen dan ik.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:11 schreef kruidkoekje het volgende:
Ik had het er met iemand hier over over de lengte van die kruidvat sportbroek. Maar het maakt btw ook niet uit hoe klein/groot je bent.
Ik ben ook 1.62, maar lange benen blijkbaar want bij mij is ie niet 5-10 cm langer, echt maar paar cm dus dat scheelt
Het kan zijn dat ze in die paar jaar zijn "uitgedroogd", en dat je demping wellicht niet meer zo goed werkt als dat het zou moeten.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:22 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ja ik heb wel aangemeten schoenen maar die zijn wel een paar jaar geleden aangeschaft en toen amper gebruikt.
Misschien even een nieuwe looptest laten doen?
Thanks!quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:24 schreef YUR het volgende:
[..]
Het kan zijn dat ze in die paar jaar zijn "uitgedroogd", en dat je demping wellicht niet meer zo goed werkt als dat het zou moeten.
Tip: Neem je schoenen mee als je naar een speciaalzaak gaat. Ze helpen je daar graag, en ze kunnen je helemaal vertellen wat er aan de hand is
Het kan altijd dat je de afgelopen tijd anders bent gaan lopen, idd schoenen mee nemen naar de speciaalzaak en dan komt het helemaal goedquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:22 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ja ik heb wel aangemeten schoenen maar die zijn wel een paar jaar geleden aangeschaft en toen amper gebruikt.
Misschien even een nieuwe looptest laten doen?
[..]
Ja dat was ik, dan heb je langere benen dan ik.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |