Ik ook. In de middag pas een bespreking. Maar wat eten jullie meestal op de vroege ochtend voor het rennen? Ik heb gemerkt dat mijn ''fitheid'' erg afhankelijk is aan wat ik voor die tijd eet.quote:Op maandag 31 oktober 2011 00:48 schreef wyccie het volgende:
Ik heb tot mijn verbazing een rustig rooster, dus ik hoef er ook pas laat uit. Maar ik ga 's ochtends wel even rennen.
Mij ook, want de mannen zijn in de minderheidquote:Op maandag 31 oktober 2011 06:14 schreef GotC het volgende:
Pff gaat hard hier
En een hardloopmeet lijkt me leuk hoor
Serieusquote:Op maandag 31 oktober 2011 07:08 schreef Guppyfriend het volgende:
Volgens mij wordt het rond 8 uur al schermerig
Euh, typefout, ik bedoelde ook rond 5 uurquote:Op maandag 31 oktober 2011 07:42 schreef Vincent17 het volgende:
[..]
Serieus![]()
En het is ook al weer rond 5 uur donker
Oh ja het in nu natuurlijk wintertijd. Bah ik vind in het donker lopen echt helemaal niets (nachtblind) maar heb dan geen keus want zowel voor het werken als erna is het donker.quote:Op maandag 31 oktober 2011 07:42 schreef Vincent17 het volgende:
[..]
Serieus![]()
En het is ook al weer rond 5 uur donker
Precies gewoon lekker eten wat je wilt, zolang het geen 6 hamburgers per dag zijnquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:21 schreef kruidkoekje het volgende:
Brinta? Beschuit? Cracker? ik doe niet aan ubergezond. Eet zelf ook wel eens tosti als ontbijt, maar goed ik rij daarna een krantenwijk weg dus dat boeit me dan niet zo ;-)
Nee dat niet haha ;-) Snoepen doe ik dan alleen in het weekend. Ja hardlopen doe ik ook zeker! Vanavond dus les 6quote:Op maandag 31 oktober 2011 08:09 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Precies gewoon lekker eten wat je wilt, zolang het geen 6 hamburgers per dag zijn. Je moet gewoon niet teveel snoepen en wat bewegen (pak de trap in plaats van de lift bijvoorbeeld). Al dat gedoe met dieet-en is helemaal niet nodig.
Uiteraard wel netjes je hardloop rondjes doen
'quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:38 schreef xFriendx het volgende:
Ik snoep maar weinig ook. Ik eet wel meer dan voorheen. Ben sinds ik sport wat jaartjes terug (denk 6-7 jaartjes terug) zo'n 11 kilo aangekomenDoe het hardlopen dan ook voor de conditie en zorgen dat ondanks een hogere inname ik wel 'vlak' blijf aan de voorkant
Ja, had eerst namelijk totaal geen schouders en zo, nu door fitnessen wel dus meer massaquote:Op maandag 31 oktober 2011 10:47 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
'
11 kilo aankomen door te sporten?
Ah op zon manier. Ik dacht meer qua vet, ik dacht al.quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:47 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja, had eerst namelijk totaal geen schouders en zo, nu door fitnessen wel dus meer massaEn meer inname van eten, alleen wil ik er wel voor zorgen dat het allemaal wel in balans blijft dus is het hardlopen een prima aanvulling op de rest (fitness en squash).
ah wat jammer! Ik kan juist echt niet snel/ hard lopen omdat ik nog echt net begonnen ben en dan is het veel te zwaar.quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:12 schreef Wiehoe het volgende:
Helaas toch weer een week niet hardlopen, maar rusten. Ik loop toch te snel ofzo waardoor ik blessures krijg.
Nu heb ik op my.asics.nl een persoonlijk hardloopschema gemaakt om te kijken of ik dan misschien wat rustiger kan lopen. Er staat dan namelijk bij hoe snel je moet lopen. Maar eerst, rusten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |