Hoiquote:Op maandag 31 oktober 2011 13:00 schreef SM- het volgende:
Ik ben nieuw hier (als in op het forum), maar het is tijd om actief te worden.
Vandaag de 9e les met Evy gelopen. 1, 2, 4, 4, 5 minuten. Best zware kost maar wel helemaal uitgelopen ^__^ Woensdag les 10, gelukkig even bijkomen met alles 3 minuten!
Het snoepen is toch wel wat de meeste mensen de das om doen, af en toe de Mac / BK is toch juist lekkerquote:Op maandag 31 oktober 2011 13:19 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Wat zijn jullie allemaal gezond zonder snoep.. Ik ben echt een onwijse zoetekauw en snoep ontzettend veel
Maar ter compensatie: ik drink geen alchohol en eet nooit junkfood of kant en klare maaltijden
Nee ik vind een Mac/ BK oprecht vies, ik maak liever zelf hamburgers met verse ingredienten. En wat snoepen betreft, tja ik kan dropjes en af en toe een chocolaatje gewoon niet weestaan!quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:30 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Het snoepen is toch wel wat de meeste mensen de das om doen, af en toe de Mac / BK is toch juist lekker.
Ja dat gebeurd nogal snel, loopt hard dat topic.quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:33 schreef kruidkoekje het volgende:
Lotje, ah ik niet echt.
Uniekhoorn, ja daar heb ik ook een tijdje gekeken maar kreeg nooit reacties dus ben er maar gestopt met posten
Vis lust ik niet. Ook van noten, ei, kipfilet, kwark, yoghurt kan ik blijven eten. Ik ervaar naar mijn idee geen vol gevoel.
Pfoe het verschilt. Maar vandaag
O: 3 beschuitjes, hagelslag (vruchten,choco). Cup a soup kip, groot glas sinaasappelsap
T: tomaatjes, gekookt eitje. Appel
L: 4 boterhammen. (2kipfilet, 2ham) 4 mandarijntjes
T: (Voor straks) 1 boterham met kipfilet , 2 crackers met smeerkaas. En wat tomaatjes.
D: bloemkool, gehakt, aardappels. Yoghurt.
T: Geen idee nog ;-)
ja dat merkte ik ;-) heb het namelijk van het weekend uit mijn MYAT gegooid. Ja dat kan best, maar door een salade raak ik niet vol en voel ik me niet goed door. Dan krijg ik het idee te weinig binnen te hebben gekregen. Ja plannen doe ik het ook maar goed ik moet dan gewoon veel eten anders trek ik het niet.quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:37 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja dat gebeurd nogal snel, loopt hard dat topic.
Je zit wel vrij hoog in je koolhydraten, als je de T vervangt door alleen een salade oid.
Ik ben ook zo'n veelvraat, daarom plan ik mijn eetmomenten. Om 5 uur dit, om 8 uur dat, om 18 uur zus.
En als ik gewoon echt vol wil raken dan kook ik een bloemkool, of pak een pot spinazie ofzo en eet ik dat op
Zal je een geheimpje vertellenquote:Op maandag 31 oktober 2011 13:36 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nee ik vind een Mac/ BK oprecht vies, ik maak liever zelf hamburgers met verse ingredienten. En wat snoepen betreft, tja ik kan dropjes en af en toe een chocolaatje gewoon niet weestaan!
Waarom krijg je dan chocoladerepen op je verjaardag ?quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:25 schreef Vincent17 het volgende:
Het probleem is eigenlijk, als ik geen snoep heb, mis ik het ook niet. Maar als ik bijvoorbeeld net als nu van mijn verjaardag 5 chocolade repen krijg, ja, dan kan ik er ook niet vanaf blijven.
Had dan gewoon geld gezegd of sportsokken of iets dergelijksquote:Op maandag 31 oktober 2011 15:32 schreef Vincent17 het volgende:
Omdat een paar van mijn vrienden geen kado wisten. Maar nu kan ik er dus niet van afblijven
Aan een vishaakje bevestigen, de hengel op je rug binden en er dan achteraan hardlopen. Voordat je ze te pakken hebt zit je op les 344 van Evy.quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:35 schreef Vincent17 het volgende:
Dat zei ik dus ook. Maarja. Iemand tips hoe ik er vanaf kan blijven? Net als nu moet ik 2 belangrijke toetsen leren, en dan beloon ik me altijd met een stukje, terwijl ik dat niet moet doen...
Domboows. Nee grapje. Sorry vond het even een gek woord en toepasselijk. Jammer dat ze dus met vreetwerk aan kwamen zetten. Eh geef het aan je ouders, broertje/zusje o.i.d.quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:35 schreef Vincent17 het volgende:
Dat zei ik dus ook. Maarja. Iemand tips hoe ik er vanaf kan blijven? Net als nu moet ik 2 belangrijke toetsen leren, en dan beloon ik me altijd met een stukje, terwijl ik dat niet moet doen...
Haha zei wel het beste zijn ja. Maar ik kan het niet over mijn hart krijgenquote:Op maandag 31 oktober 2011 15:37 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Domboows. Nee grapje. Sorry vond het even een gek woord en toepasselijk. Jammer dat ze dus met vreetwerk aan kwamen zetten. Eh geef het aan je ouders, broertje/zusje o.i.d.
Doe het anders alleen in het weekend een klein stukje?quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:39 schreef Vincent17 het volgende:
[..]
Haha zei wel het beste zijn ja. Maar ik kan het niet over mijn hart krijgen
Dan moet je niet aan sinterklaas doen. Ik vier dat soort dingen nooit. Dus dan heb ik er ook geen last van.quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:41 schreef Vincent17 het volgende:
Oja, ik ga me proberen eraan te houden, om alleen in het weekend een stukje te eten. Maarja, dan is het weer zo sinterklaas, en dan krijgen we weer een vermogen aan chocolade letters
Verplicht vieren. Ben pas net 16 dus ja. Vertel me straks even hoe les 6 ging. Ik ga het morgen weer proberen. Mag van de fysioquote:Op maandag 31 oktober 2011 15:43 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Dan moet je niet aan sinterklaas doen. Ik vier dat soort dingen nooit. Dus dan heb ik er ook geen last van.
Goed hoor ranja!
Ik ben nu even weg en daarna les 6 lopen. We zullen zien hoe het gaat na zoveel weken
Weet niet of je hardloopt om gewicht kwijt te raken, maar zo ja zou ik het zoals Kruidkoekje (haar naam helpt ook niet echt om van snoep af te blijven) al zegt lekker weggeven aan je broertje/zusje/ouders. Dan weet je ook meteen zeker dat je het niet terug krijgt, vooral bij zusjes.quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:41 schreef Vincent17 het volgende:
Oja, ik ga me proberen eraan te houden, om alleen in het weekend een stukje te eten. Maarja, dan is het weer zo sinterklaas, en dan krijgen we weer een vermogen aan chocolade letters
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |