abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 november 2011 @ 23:23:00 #101
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_103857676
Ik heb wel geniale rellen gemist volgens mij he, godverdomme.

Die Oostenrijkse kutscheids bij Victoria Pilzen - FC Barcelona

Mag wel een slot op lijkt me.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 1 november 2011 @ 23:40:11 #102
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_103858479
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 15:50 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Komt onze grote vriend weer, schaam je. Niet meer serieus te nemen als mod, je zo laten gaan door emoties. Bah
O+

quote:
10s.gif Op dinsdag 1 november 2011 23:23 schreef Caland het volgende:
Ik heb wel geniale rellen gemist volgens mij he, godverdomme.
Niks van meegekregen.

quote:
Klopt. :)
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_103926067
3M1N3M is weer terug. ;(
pi_103928631
Morpheus is on it :)
Noot noot.
  zaterdag 5 november 2011 @ 14:06:14 #105
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_103995212
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 5 november 2011 @ 14:16:58 #106
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_103995627
Elite
Tegen TTIP
  Trouwste user 2022 zaterdag 5 november 2011 @ 23:14:10 #107
7889 tong80
Spleenheup
pi_104015260
Ik wil toch van mijn medeleven getuigen.

Ik ben een Ajacied. Maar hoopt niet dat ze degraderen.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 5 november 2011 @ 23:32:19 #108
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_104015917
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 23:14 schreef tong80 het volgende:
Ik wil toch van mijn medeleven getuigen.

Ik ben een Ajacied. Maar hoopt niet dat ze degraderen.

:P
Dat heb je bij deze dan gedaan :)
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  zondag 6 november 2011 @ 23:06:39 #109
123170 alors
zlata1234
pi_104058117
Kan deze weer even gereekst worden?

Studio Voetbal # 144 - Jack v Gelder momentje
inmiddels deze Studio Voetbal # 145 - Jack v Gelder momentje of een van de twee andere topics :')

senk joe.

[ Bericht 42% gewijzigd door alors op 06-11-2011 23:16:37 ]
know'm sayin?
word? word.
pi_104058665
Is het misschien een keer mogelijk dat de mods hier wat gaan doen?

SV is ineens al een paar topcis niet gereekst. Ook sluit een van jullie ook uit het niks de goede/gereekste liveverslagen-topics, waardoor er weer duizenden topics komen. Studio Voetbal # 145 -Topshow!!

Goed bezig hier iig, ik zou maar eens na gaan denken over een nieuwe mod aangezien er nooit iemand is en als men er is worden de verkeerde topics gesloten of zijn de mods zelf aan het kankeren. Heb bijvoorbeeld Ambro al enkele keren moeten vragen om topics te reeksen omdat of jullie te lui zijn, of geen tijd (willen) steken in VBL. Ik zou zeggen, schrijf een reflectieverslag voor jezelf en trek de conclusies.
  maandag 7 november 2011 @ 07:25:10 #111
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_104064242
quote:
13s.gif Op zondag 6 november 2011 23:17 schreef De_kromme het volgende:

SV is ineens al een paar topcis niet gereekst. Ook sluit een van jullie ook uit het niks de goede/gereekste liveverslagen-topics, waardoor er weer duizenden topics komen. Studio Voetbal # 145 -Topshow!!
Plaats een topicreport.

quote:
Goed bezig hier iig, ik zou maar eens na gaan denken over een nieuwe mod aangezien er nooit iemand is en als men er is worden de verkeerde topics gesloten of zijn de mods zelf aan het kankeren. Heb bijvoorbeeld Ambro al enkele keren moeten vragen om topics te reeksen omdat of jullie te lui zijn, of geen tijd (willen) steken in VBL. Ik zou zeggen, schrijf een reflectieverslag voor jezelf en trek de conclusies.
Mail met forum@fok.nl. Mag je een open sollicitatie gaan doen. Merk dat jij uitermate geschikt bent voor de job.
Elite
Tegen TTIP
pi_104080186
quote:
13s.gif Op zondag 6 november 2011 23:17 schreef De_kromme het volgende:

_O-
Noot noot.
pi_104100729
quote:
14s.gif Op maandag 7 november 2011 07:25 schreef Happel het volgende:

[..]

Plaats een topicreport.

[..]

Mail met forum@fok.nl. Mag je een open sollicitatie gaan doen. Merk dat jij uitermate geschikt bent voor de job.
TR heeft geen nut als jullie er niet zijn.

En goed om te zien dat er wat met de feedback gedaan wordt. Blijf je kop maar in het zand steken zou ik zeggen. ^O^
Elke VBL'er ziet dat de mods hier meer af- dan aanwezig zijn, raar dat jullie dat zelf niet doorhebben. Nogmaals: bekijk jullie inzet voor VBL en kijk objectief uit naar wellicht een nieuwe mod. Zonder dat sarcastische gezeik van jou Happel, dat zou je een keer sieren.

quote:
19s.gif Op maandag 7 november 2011 16:50 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

_O-
Goede reactie. ^O^

Ben jij hier nou mod? Heb je nog nooit wat zien doen en je bent zelf één van de grootste trolls, ik zou zeggen: doe eens wat met je voorbeeldfunctie als mod.
  Forum Admin maandag 7 november 2011 @ 22:34:01 #114
35723 crew  GGMM
pi_104100857
quote:
19s.gif Op maandag 7 november 2011 16:50 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

_O-
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 7 november 2011 @ 22:39:42 #115
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_104101316
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 22:32 schreef De_kromme het volgende:

[..]

En goed om te zien dat er wat met de feedback gedaan wordt. Blijf je kop maar in het zand steken zou ik zeggen. ^O^
Elke VBL'er ziet dat de mods hier meer af- dan aanwezig zijn, raar dat jullie dat zelf niet doorhebben. Nogmaals: bekijk jullie inzet voor VBL en kijk objectief uit naar wellicht een nieuwe mod. Zonder dat sarcastische gezeik van jou Happel, dat zou je een keer sieren.

[..]

Goede reactie. ^O^

Ben jij hier nou mod? Heb je nog nooit wat zien doen en je bent zelf één van de grootste trolls, ik zou zeggen: doe eens wat met je voorbeeldfunctie als mod.
Schei toch uit man. We zijn genoeg hier in VBL maar kunnen niet alles meelezen (daarvoor is de TR knop). Daarnaast zal het je misschien verbazen maar wij hebben ook nog een leven naast FOK!
Begin eens met vaker een TR plaatsen als je iets in een topic ziet wat niet kan volgens de policy. Dan help je ons en ben je zelf ook een beetje mod.
  maandag 7 november 2011 @ 22:41:14 #116
123170 alors
zlata1234
pi_104101432
Ik heb ook wel eens te horen gekregen (niet in VBL) dat TR geen zin heeft en het gewoon in het FB topic van het forum moet omdat ze die als eerste lezen...
know'm sayin?
word? word.
  maandag 7 november 2011 @ 22:42:44 #117
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_104101562
quote:
7s.gif Op maandag 7 november 2011 22:41 schreef alors het volgende:
Ik heb ook wel eens te horen gekregen (niet in VBL) dat TR geen zin heeft en het gewoon in het FB topic van het forum moet omdat ze die als eerste lezen...
Is ook prima maar het moet wel gemeld worden.
Overigens zullen wij niet over TR's heen lezen want die komen vrij pontificaal in ons beeld :)
  maandag 7 november 2011 @ 22:44:01 #118
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_104101654
quote:
7s.gif Op maandag 7 november 2011 22:41 schreef alors het volgende:
Beide is goed. Een TR valt altijd op, omdat deze voor mods rood oplichten.

Daarbij is hetgeen de Kromme zegt over onze aanwezigheid onzin, zie ook nu. Dat we niet posten zegt ook niet veel over de aanwezigheid van de moderators hier.
Elite
Tegen TTIP
pi_104101658
quote:
14s.gif Op maandag 7 november 2011 22:39 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Schei toch uit man. We zijn genoeg hier in VBL maar kunnen niet alles meelezen (daarvoor is de TR knop). Daarnaast zal het je misschien verbazen maar wij hebben ook nog een leven naast FOK!
Begin eens met vaker een TR plaatsen als je iets in een topic ziet wat niet kan volgens de policy. Dan help je ons en ben je zelf ook een beetje mod.
Jou heb ik werkelijk waar nog nooit in een topic zien posten (afgezien van het Feijenoord-topic dan). En nee, jullie zijn hier niet genoeg in VBL (voornamelijk op wedstrijddagen). Nogmaals: haal je kop uit het zand.

Het gaat niet eens over de TR's, daar wordt toch pas na minimaal enkele uren tot een dag wat mee gedaan. Heb je niks aan. Je kan toch als mod hier wel regelmatig checken of, ik noem maar wat, de "populaire" topics nog wel gereekst zijn omdat daar nogal wat fout gaat de afgelopen tijd en Ambro minstens 5x ingeschakeld is omdat de VBL-mods spoorloos zijn of niet weten wat ze doen?
  maandag 7 november 2011 @ 22:44:59 #120
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_104101728
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 22:42 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Is ook prima maar het moet wel gemeld worden.
Overigens zullen wij niet over TR's heen lezen want die komen vrij pontificaal in ons beeld :)
Dan krijg je als antwoord 'ja, whatever'

Nou, dan houdt het bij mij wel een heel eind op met dat melden. En ik snap wel dat zelf jullie een leven hebben, helemaal als je ook nog eens gewoon naar het voetbal gaat zoals Happel.

Maar een mod die wat vaker in de livetopics is zou geen kwaad kunnen, gaat al tijdenlang nergens meer over :')

Ik heb trouwens het idee dat een TR veel sneller werkt dan het hier melden.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 7 november 2011 @ 22:49:27 #121
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_104102021
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 22:44 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Jou heb ik werkelijk waar nog nooit in een topic zien posten (afgezien van het Feijenoord-topic dan). En nee, jullie zijn hier niet genoeg in VBL (voornamelijk op wedstrijddagen). Nogmaals: haal je kop uit het zand.

Het gaat niet eens over de TR's, daar wordt toch pas na minimaal enkele uren tot een dag wat mee gedaan. Heb je niks aan. Je kan toch als mod hier wel regelmatig checken of, ik noem maar wat, de "populaire" topics nog wel gereekst zijn omdat daar nogal wat fout gaat de afgelopen tijd en Ambro minstens 5x ingeschakeld is omdat de VBL-mods spoorloos zijn of niet weten wat ze doen?
Dat is echt pure onzin maar goed jij hebt je eigen waarheid, dat blijkt wel.
Op wedstrijddagen hebben we soms wat onder bezetting maar dat komt omdat Happel vaak in het stadion zit, ik dan graag Feyenoord op EL kijk en volgens mij doet Jojoortje dat ook met Ajax. Buiten dat zijn we er heel vaak gewoon wel in de live topics. Helaas worden die topics de laatste tijd door een groepje compleet verziekt, gelukkig zijn de meeste daarvan gebanned.

Wij controleren de bekende topics vaak zat en weten echt wel wat we moeten doen. Zo niet, dan overleggen we dat achter de schermen. Als dat zo is dan heb ik graag dat Ambrosius dat hier bevestigd.

quote:
14s.gif Op maandag 7 november 2011 22:44 schreef Caland het volgende:

[..]

Dan krijg je als antwoord 'ja, whatever'

Nou, dan houdt het bij mij wel een heel eind op met dat melden. En ik snap wel dat zelf jullie een leven hebben, helemaal als je ook nog eens gewoon naar het voetbal gaat zoals Happel.

Maar een mod die wat vaker in de livetopics is zou geen kwaad kunnen, gaat al tijdenlang nergens meer over :')

Ik heb trouwens het idee dat een TR veel sneller werkt dan het hier melden.
Tsja dat de live topics op dit moment bagger zijn dan zien wij ook wel maar dat komt wel door een grote groep users die de topics verzieken, daar valt bijna niet tegenop te modden. Blijkbaar is dat hoe men een live topic beleefd tegenwoordig, ik vind het enorm triest.

Een TR werkt idd het snelst.
  maandag 7 november 2011 @ 22:51:50 #122
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_104102183
quote:
14s.gif Op maandag 7 november 2011 22:44 schreef Caland het volgende:
Gisteren was ik er op de achtergrond. Maar wat mij betreft worden er helemaal geen livetopics meer geopend. Normaal modereren heeft toch weinig nut, het is alleen maar posts verwijderen en mensen noten. Gaat de lol snel van af.
Elite
Tegen TTIP
pi_104102417
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 22:49 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Dat is echt pure onzin maar goed jij hebt je eigen waarheid, dat blijkt wel.
Op wedstrijddagen hebben we soms wat onder bezetting maar dat komt omdat Happel vaak in het stadion zit, ik dan graag Feyenoord op EL kijk en volgens mij doet Jojoortje dat ook met Ajax. Buiten dat zijn we er heel vaak gewoon wel in de live topics. Helaas worden die topics de laatste tijd door een groepje compleet verziekt, gelukkig zijn de meeste daarvan gebanned.

Wij controleren de bekende topics vaak zat en weten echt wel wat we moeten doen. Zo niet, dan overleggen we dat achter de schermen. Als dat zo is dan heb ik graag dat Ambrosius dat hier bevestigd.
Vraag hem er maar naar dan als je het zo graag bevestigd wil zien.

Daarnaast is moderatie het hardst nodig in de livetopics tijdens de eredivisiewedstrijden, aangezien dit de drukste momenten op VBL zijn en er belachelijk veel getrolld wordt. Het gaat de goede kant op dat je aangeeft dat er op die momenten vrijwel nooit mods aanwezig zijn. Ik zou zeggen: doe er wat aan.

En daarnaast controleer je de bekende topics niet vaak zat, omdat er in het aanmaken van de livetopics en SV/VI topics er vaak genoeg geen reeks meer is (overigens gewoon door fouten van users). Zou toch wel makkelijk zijn als jullie op deze momenten even snel de topics kunnen reeksen en wij niet andere mods moeten vragen om dit werk voor jullie op te knappen.

quote:
14s.gif Op maandag 7 november 2011 22:51 schreef Happel het volgende:

[..]

Gisteren was ik er op de achtergrond. Maar wat mij betreft worden er helemaal geen livetopics meer geopend. Normaal modereren heeft toch weinig nut, het is alleen maar posts verwijderen en mensen noten. Gaat de lol snel van af.
Ja, goede oplossing Happel. Als het modereren ook maar een beetje lastig wordt sluiten we de boel gewoon. Topinstelling!
  maandag 7 november 2011 @ 22:57:24 #124
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_104102555
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 22:55 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Vraag hem er maar naar dan als je het zo graag bevestigd wil zien.

Daarnaast is moderatie het hardst nodig in de livetopics tijdens de eredivisiewedstrijden, aangezien dit de drukste momenten op VBL zijn en er belachelijk veel getrolld wordt. Het gaat de goede kant op dat je aangeeft dat er op die momenten vrijwel nooit mods aanwezig zijn. Ik zou zeggen: doe er wat aan.

En daarnaast controleer je de bekende topics niet vaak zat, omdat er in het aanmaken van de livetopics en SV/VI topics er vaak genoeg geen reeks meer is (overigens gewoon door fouten van users). Zou toch wel makkelijk zijn als jullie op deze momenten even snel de topics kunnen reeksen en wij niet andere mods moeten vragen om dit werk voor jullie op te knappen.
1. Verdraai mijn woorden niet. ik heb niet gezegd dat er vrijwel nooit mods aanwezig zijn bij live wedstrijden.
2. Doe niet zo moeilijk man! Er is nu toevallig gister 1 topic uit de reeks gevallen en jij maakt er echt een compleet drama van. Kom op zeg.

En he, bij het aanmaken van een nieuwe live topic moet er eerst een 2de topic zijn voor een reeks he.
  maandag 7 november 2011 @ 22:58:04 #125
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_104102597
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 22:55 schreef De_kromme het volgende:

Topicreport, ik herhaal topicreport

quote:
Ja, goede oplossing Happel. Als het modereren ook maar een beetje lastig wordt sluiten we de boel gewoon. Topinstelling!
Wie niet horen wil. Juist ja.
Elite
Tegen TTIP
  maandag 7 november 2011 @ 22:58:24 #126
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_104102621
quote:

[..]

True.

Volgens mij viel het gisteren dan nog relatief mee. Een beetje trollen hoort er ook wel bij, Maar zoals de laatste maanden is het erg triest met kansloze voorspellingen, een eindeloze PSV-Ajax discussie en meer van dat soort kinderachtig gedrag. En het jammere is dat er dan ook steeds meer mensen in mee gaan, betrap me zelf er ook nog wel eens op :')

Het niveau op voetbalzone ligt zelfs hoger denk ik momenteel. Dat is wel eens anders geweest. _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Forum Admin maandag 7 november 2011 @ 22:59:12 #127
35723 crew  GGMM
pi_104102682
quote:

[..]

Dit is wat VBL is, maar ik kan me het goed voorstellen ja. Heb een avondje meegeholpen toen tijdens Real-Ajax, ik heb serieus al met al 5 minuten van de tweede helft gezien. En dan zie je nog tientallen reacties voorbij komen die zeiken om verwijderde posts ook :') Wat dat betreft doe je het nooit goed.
Ondankbare taak, en zou mijn inziens niet de taak van een VBL-mod moeten zijn.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_104103285
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 22:57 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

1. Verdraai mijn woorden niet. ik heb niet gezegd dat er vrijwel nooit mods aanwezig zijn bij live wedstrijden.
2. Doe niet zo moeilijk man! Er is nu toevallig gister 1 topic uit de reeks gevallen en jij maakt er echt een compleet drama van. Kom op zeg.

En he, bij het aanmaken van een nieuwe live topic moet er eerst een 2de topic zijn voor een reeks he.
1. Je geeft aan dat Happel altijd in het stadion zit, jij de wedstrijd op EL kijkt en Jojoortje ook meestal EL kijkt. Conclusie: Er zijn vrijwel nooit mods aanwezig bij een gedeelte van de live wedstrijden.
2. Het gaat niet eens om de hoeveelheid, maar als je daar toch even op in wil gaan. Het gebeurt de laatste tijd vaak in, nogmaals, de livetopics en SV/VI. Dit ligt aan de fouten van users en eigenlijk is er inderdaad helemaal niks aan de hand (als het maar wordt verholpen op korte termijn, wat nu dus niet gebeurt of met hulp van een andere mod).

En die livetopics zijn altijd reeksen, dus wat je hiermee bedoelt? Geen flauw idee.

quote:
14s.gif Op maandag 7 november 2011 22:58 schreef Happel het volgende:

[..]

Topicreport, ik herhaal topicreport

[..]

Wie niet horen wil. Juist ja.
Het gaat niet eens op die TR's. Het gaat erom dat er vaak geen mods aanwezig zijn om (mocht je een TR of een bericht hier plaatsen) hier op in te springen, waardoor je dus de hulp van andere mods in moet roepen.

Conclusie: Nieuwe mod voor de livetopics die wel zin heeft om hier te modereren aangezien jij er geen zin in hebt en hielenlikker GGMM schijnbaar ook niet. Jojoortje doet vrolijk mee in de livetopics en edit amper daar. Morpheus heb ik geen mening over, die heb ik nog nooit in de desbetreffende topics gezien.
  Admin maandag 7 november 2011 @ 23:34:06 #129
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_104104598
En het is opgelost ^O^
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_104104708
quote:
14s.gif Op maandag 7 november 2011 23:34 schreef yvonne het volgende:
En het is opgelost ^O^
Wie is de nieuwe mod dan yvonne?
  maandag 7 november 2011 @ 23:39:14 #131
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_104104883
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 23:09 schreef De_kromme het volgende:

[..]

1. Je geeft aan dat Happel altijd in het stadion zit, jij de wedstrijd op EL kijkt en Jojoortje ook meestal EL kijkt. Conclusie: Er zijn vrijwel nooit mods aanwezig bij een gedeelte van de live wedstrijden.
2. Het gaat niet eens om de hoeveelheid, maar als je daar toch even op in wil gaan. Het gebeurt de laatste tijd vaak in, nogmaals, de livetopics en SV/VI. Dit ligt aan de fouten van users en eigenlijk is er inderdaad helemaal niks aan de hand (als het maar wordt verholpen op korte termijn, wat nu dus niet gebeurt of met hulp van een andere mod).

En die livetopics zijn altijd reeksen, dus wat je hiermee bedoelt? Geen flauw idee.

[..]

Het gaat niet eens op die TR's. Het gaat erom dat er vaak geen mods aanwezig zijn om (mocht je een TR of een bericht hier plaatsen) hier op in te springen, waardoor je dus de hulp van andere mods in moet roepen.

Conclusie: Nieuwe mod voor de livetopics die wel zin heeft om hier te modereren aangezien jij er geen zin in hebt en hielenlikker GGMM schijnbaar ook niet. Jojoortje doet vrolijk mee in de livetopics en edit amper daar. Morpheus heb ik geen mening over, die heb ik nog nooit in de desbetreffende topics gezien.
Kap eens met die onzin :r
  Forum Admin maandag 7 november 2011 @ 23:40:27 #132
35723 crew  GGMM
pi_104104957
quote:
17s.gif Op maandag 7 november 2011 23:36 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Wie is de nieuwe mod dan yvonne?
Op wie hoop je?
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_104105034
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2011 23:39 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Kap eens met die onzin :r
Sorry hoor dat ik vaststel dat ik (ja, dat is mijn observatie) jou nog nooit in de populaire topics zoals liveverslagen, SV en VI) heb gezien.

Maakt mij verder ook niet uit hoor, ik stel het alleen vast. Rustig maar. ^O^

quote:
7s.gif Op maandag 7 november 2011 23:40 schreef GGMM het volgende:

[..]

Op wie hoop je?
Op jou natuurlijk. Mijn favoriete mod. *O* Zeer geschikt om dit zoals jij het noemt "ondankbare werk" op te vangen.
  maandag 7 november 2011 @ 23:44:23 #134
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_104105196
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 23:41 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Sorry hoor dat ik vaststel dat ik (ja, dat is mijn observatie) jou nog nooit in de populaire topics zoals liveverslagen, SV en VI) heb gezien.

Maakt mij verder ook niet uit hoor, ik stel het alleen vast. Rustig maar. ^O^
Het is gewoon onzin. Ik ben vrijwel elke maandag in het VI topic. SV kijk ik niet, teveel Ajax. En als laatste voorbeeld was ik de afgelopen week in alle live topics van de Europese wedstrijden.
pi_104105452
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2011 23:44 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Het is gewoon onzin. Ik ben vrijwel elke maandag in het VI topic. SV kijk ik niet, teveel Ajax. En als laatste voorbeeld was ik de afgelopen week in alle live topics van de Europese wedstrijden.
De topdrukte is er natuurlijk tijdens de eredivisie liveverslagen, maar ik moet toegeven dat dit een heel goed begin van je is. En dan ben ik je misgelopen in het VI topic, kan gebeuren met een topic per 30 minuten ongeveer. Dat jij SV niet kijkt zijn natuurlijk niet mijn zaken.

Ik doel er ook meer op dat ik je inderdaad soms wel eens als user zie posten, maar eigenlijk nog nooit heb op zien treden als mod. Nogmaals: no hard feelings, ik stel het alleen vast.
  Forum Admin maandag 7 november 2011 @ 23:51:44 #136
35723 crew  GGMM
pi_104105640
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 23:48 schreef De_kromme het volgende:

[..]

De topdrukte is er natuurlijk tijdens de eredivisie liveverslagen, maar ik moet toegeven dat dit een heel goed begin van je is. En dan ben ik je misgelopen in het VI topic, kan gebeuren met een topic per 30 minuten ongeveer. Dat jij SV niet kijkt zijn natuurlijk niet mijn zaken.

Ik doel er ook meer op dat ik je inderdaad soms wel eens als user zie posten, maar eigenlijk nog nooit heb op zien treden als mod. Nogmaals: no hard feelings, ik stel het alleen vast.
Dat komt ook omdat je als user geen verwijderde post terugziet.
Morph doet veel meer dan je denkt, het is alleen te veel werk om over z'n 3'en te verdelen, vandaar deze oplossing.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_104105731
quote:
7s.gif Op maandag 7 november 2011 23:51 schreef GGMM het volgende:

[..]

Dat komt ook omdat je als user geen verwijderde post terugziet.
Morph doet veel meer dan je denkt, het is alleen te veel werk om over z'n 3'en te verdelen, vandaar deze oplossing.
Ben jij het echt geworden? :D Het moet niet gekker worden hier, nou succes ermee dan maar.
  maandag 7 november 2011 @ 23:54:07 #138
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_104105784
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 23:48 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Prima :) Ik ben er idd niet altijd bij de Eredivisie liveverslagen en dat komt meestal omdat ik Feyenoord graag kijk ;)

Je hebt een toch echt een aantal notes van mij ontvangen :D
  Forum Admin maandag 7 november 2011 @ 23:55:16 #139
35723 crew  GGMM
pi_104105851
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 23:53 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Ben jij het echt geworden? :D Het moet niet gekker worden hier, nou succes ermee dan maar.
Ondankbaar betekent niet dat ik het niet wil doen; ik ben er toch meestal. Ik wilde er alleen mee aangeven dat het meer werk is dan hoe er over het algemeen over gedacht wordt.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_104105869
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2011 23:54 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Prima :) Ik ben er idd niet altijd bij de Eredivisie liveverslagen en dat komt meestal omdat ik Feyenoord graag kijk ;)

Je hebt een toch echt een aantal notes van mij ontvangen :D
Teringlijer.

Geef je groot gelijk dat je graag Feijenoord kijkt hoor trouwens. :D Oh, wacht.. ;(

quote:
7s.gif Op maandag 7 november 2011 23:55 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ondankbaar betekent niet dat ik het niet wil doen; ik ben er toch meestal. Ik wilde er alleen mee aangeven dat het meer werk is dan hoe er over het algemeen over gedacht wordt.
Daar heb je gelijk in, ben benieuwd hoe je het gaat doen.
  maandag 7 november 2011 @ 23:57:18 #141
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_104105955
quote:
12s.gif Op maandag 7 november 2011 23:55 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Teringlijer.

Geef je groot gelijk dat je graag Feijenoord kijkt hoor trouwens. :D Oh, wacht.. ;(
:D Ja nou Feyenoord kijken is meestal ook niet echt plezierig :')

Maar goed, mod erbij dus meer ogen in de live topics ^O^ Maar nogmaals, gebruik de TR knop of meld het hier.
pi_104159168
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 22:32 schreef De_kromme het volgende:

[..]

[..]

Goede reactie. ^O^

Nu kan ik je echt niet meer serieus nemen :) Een troll? Ik? :D
Uch, waarom ga ik er op in.
Noot noot.
pi_104223829
quote:
19s.gif Op woensdag 9 november 2011 13:31 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Nu kan ik je echt niet meer serieus nemen :) Een troll? Ik? :D
Uch, waarom ga ik er op in.
Ontkenningsfase, troll.
pi_104224079
quote:
9s.gif Op donderdag 10 november 2011 22:10 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Ontkenningsfase, troll.
Verhip
Noot noot.
pi_104265564
Het Mario Balotelli adoratie topic
Het Mario Balotelli adoratie topic #2Hater

Kan deze even in een reeks?

Bedankt man, groetjes. 14.gif
pi_104265630
quote:
Jo :)
Noot noot.
  Forum Admin vrijdag 11 november 2011 @ 21:46:42 #147
35723 crew  GGMM
pi_104265638
quote:
Done.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_104265662
:')
Noot noot.
  Forum Admin vrijdag 11 november 2011 @ 21:47:45 #149
35723 crew  GGMM
pi_104265691
Op vrijdag 11 november 2011 @ 21:46 door GGMM:
Topic verplaatst van topicchain "0" naar topicchain "1589932"
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_104265726
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 november 2011 21:47 schreef GGMM het volgende:
Ik klikte er op en toen was het ineens gedaan. ;(
Noot noot.
pi_104269069
quote:
Stoer hoor. Zou je misschien hier alleen willen komen voor echte feedback a.u.b.?

Bedankt.

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 21:58 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Jou belachelijk maken kan hier ook ^O^
Zou je misschien deze gast eens kunnen editten? Iemand (wellicht de nieuwe mod om zijn eerdere fouten goed te maken?) Hij verneukt namelijk al twee topics lang het Balotelli-topic met zijn off-topic posts.
  Forum Admin vrijdag 11 november 2011 @ 22:54:23 #152
35723 crew  GGMM
pi_104269697
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 22:41 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Stoer hoor. Zou je misschien hier alleen willen komen voor echte feedback a.u.b.?

Bedankt.

[..]

Zou je misschien deze gast eens kunnen editten? Iemand (wellicht de nieuwe mod om zijn eerdere fouten goed te maken?) Hij verneukt namelijk al twee topics lang het Balotelli-topic met zijn off-topic posts.
Welke eerdere fouten? :D Maar ik bekijk het topic ff. :)

Edit: Nutteloze discussie verwijderd.

[ Bericht 2% gewijzigd door GGMM op 11-11-2011 22:59:33 ]
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_104270170
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 22:41 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Bedankt.
Wat doe jij hier dan? Aangezien dit je eerste post was?
Noot noot.
pi_104270348
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 november 2011 22:54 schreef GGMM het volgende:

[..]

Welke eerdere fouten? :D Maar ik bekijk het topic ff. :)

Edit: Nutteloze discussie verwijderd.
Lekker GGMM. Mod naar m'n hart. ^O^

quote:
19s.gif Op vrijdag 11 november 2011 23:04 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Wat lul je allemaal vrouwmens? Waar was dit mijn eerste post? In het Balotelli-topic ben ik degene die het up-to-date houdt en hier hou ik inderdaad de moderatie scherp.
Ik heb trouwens gehoord dat 75% van de "zogenaamde" vrouwen op Fok! mannen zijn. Hoe zit dat bij jou, ik heb Caland wel eens wat horen zeggen erover..
pi_104270555
Het Balotelli-topic is trouwens niet gereekst.
pi_104270649
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 23:08 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Lekker GGMM. Mod naar m'n hart. ^O^

[..]

Wat lul je allemaal vrouwmens? Waar was dit mijn eerste post? In het Balotelli-topic ben ik degene die het up-to-date houdt en hier hou ik inderdaad de moderatie scherp.
Ik heb trouwens gehoord dat 75% van de "zogenaamde" vrouwen op Fok! mannen zijn. Hoe zit dat bij jou, ik heb Caland wel eens wat horen zeggen erover..
Oh jij houdt het niet scherp hoor :)

Hier is 'ie trouwens wel gereekst?
Noot noot.
  Forum Admin vrijdag 11 november 2011 @ 23:14:55 #157
35723 crew  GGMM
pi_104270735
quote:
13s.gif Op vrijdag 11 november 2011 23:11 schreef De_kromme het volgende:
Topicreeks: Het Mario Balotelli adoratie topic
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_104270754
quote:
13s.gif Op vrijdag 11 november 2011 23:11 schreef De_kromme het volgende:
Hier wel. :D
pi_104270833
quote:
19s.gif Op vrijdag 11 november 2011 23:13 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Oh jij houdt het niet scherp hoor :)

Hier is 'ie trouwens wel gereekst?
Zekers. Maar wat bedoel je nou met:

quote:
19s.gif Op vrijdag 11 november 2011 23:04 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

pi_104270879
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 23:16 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Zekers. Maar wat bedoel je nou met:

[..]

Nee, omdat je hem had geedit. Niet dat het je eerste post in dit topic was. Je originele post.
Noot noot.
pi_104270880
quote:
Hij stond niet in mijn AT. Heel vreemd dit..
pi_104270938
quote:
19s.gif Op vrijdag 11 november 2011 23:17 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Nee, omdat je hem had geedit. Niet dat het je eerste post in dit topic was. Je originele post.
Ik heb helemaal niks geedit in dit topic, wat lul je nou vrouwmens?
  Forum Admin vrijdag 11 november 2011 @ 23:18:39 #163
35723 crew  GGMM
pi_104270952
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 november 2011 23:17 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Hij stond niet in mijn AT. Heel vreemd dit..
Dat klopt. Het eerste op het tweede deel wordt niet automatisch gereekst, dit moet door een mod achteraf gedaan worden, maar hierdoor komt hij niet in je AT idd. Zal bij het 3e op 2de topic wel zo zijn.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_104271041
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 november 2011 23:18 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Ik heb helemaal niks geedit in dit topic, wat lul je nou vrouwmens?
Kun je wel ontkennen, maar wij kunnen zien als men iets edit :)
Noot noot.
pi_104271058
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 23:18 schreef GGMM het volgende:

[..]

Dat klopt. Het eerste op het tweede deel wordt niet automatisch gereekst, dit moet door een mod achteraf gedaan worden, maar hierdoor komt hij niet in je AT idd. Zal bij het 3e op 2de topic wel zo zijn.
Triest, maar bedankt voor je de uitleg.

quote:
19s.gif Op vrijdag 11 november 2011 23:20 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Kun je wel ontkennen, maar wij kunnen zien als men iets edit :)
Ik edit helemaal niks kind. Ik reageer op een andere post (in mijn eerdere post), wat is hier vreemd aan?
pi_104271240
Dit was jouw originele post:

quote:

Bedankt.

[quote]

Waarna ik mij afvroeg: Wat doe jij dan in dit topic?
Noot noot.
pi_104271362
quote:
19s.gif Op vrijdag 11 november 2011 23:23 schreef Jojoortje het volgende:
Dit was jouw originele post:

[..]

Bedankt.

[quote]

Waarna ik mij afvroeg: Wat doe jij dan in dit topic?
Dan quote je een verkeerde post van mij, doos.

Ik hou de orde in dit topic trouwens.
pi_104271461
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 november 2011 23:25 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Dan quote je een verkeerde post van mij, doos.

Ik hou de orde in dit topic trouwens.
Dus wel geedit :D Geeft niks... Kom maar weer terug als je echt iets nuttigs te melden hebt O+
Noot noot.
pi_104271583
quote:
19s.gif Op vrijdag 11 november 2011 23:27 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Dus wel geedit :D Geeft niks... Kom maar weer terug als je echt iets nuttigs te melden hebt O+
Nou, jij hebt echt iets nuttigs te melden hier trouwens. _O_

Ik heb helemaal niks ge-edit. Jij quote een verkeerde post van mij, dus kan ik niet normaal op je reageren. Raar kind.
pi_104271610
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 november 2011 23:29 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Nou, jij hebt echt iets nuttigs te melden hier trouwens. _O_

Ik heb helemaal niks ge-edit. Jij quote een verkeerde post van mij, dus kan ik niet normaal op je reageren. Raar kind.
Oke :W
Noot noot.
pi_104272817
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 november 2011 23:52 schreef GGMM het volgende:
Guus Hiddink zal wel ontslagen worden.
Je zit in het verkeerde topic. Kan deze off-topic post wellicht verwijderd worden?
  Forum Admin vrijdag 11 november 2011 @ 23:55:56 #172
35723 crew  GGMM
pi_104272921
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 23:53 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Je zit in het verkeerde topic. Kan deze off-topic post wellicht verwijderd worden?
Nee, gaat over het feit dat hij wellicht naar Ajax zou komen, ware het niet dat hij z'n werk in Turkije wilde afmaken.

Niet zuigen.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_104273006
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 november 2011 23:55 schreef GGMM het volgende:

[..]

Nee, gaat over het feit dat hij wellicht naar Ajax zou komen, ware het niet dat hij z'n werk in Turkije wilde afmaken.

Niet zuigen.
Ok. Maar Guus heeft meerdere keren aangegeven dat hij nooit naar Ajax zal gaan, dat je het even weet.

Groetjens. :W
pi_104278064
De_Kromme, Jij zuigt de Feedback alleen maar vol met je gejank.

Ga ergens anders modje spelen. Word al dagen niet goed van je gespuit en gejank hier. als je het niet bevalt rot je gewoon lekker op met je hele toetercaravan
pi_104280517
quote:
13s.gif Op zaterdag 12 november 2011 07:04 schreef Ajacied422 het volgende:
De_Kromme, Jij zuigt de Feedback alleen maar vol met je gejank.

Ga ergens anders modje spelen. Word al dagen niet goed van je gespuit en gejank hier. als je het niet bevalt rot je gewoon lekker op met je hele toetercaravan
:') Waar maak je je druk om modje.
★★★
  zaterdag 12 november 2011 @ 12:02:43 #176
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_104280869
Ja genoeg zo heren!
pi_104285802
-edit- genoeg zo

[ Bericht 62% gewijzigd door Morpheus2002 op 12-11-2011 15:21:42 ]
  maandag 14 november 2011 @ 21:38:55 #178
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_104373752
Waarom en door wie wordt die post van dr dentz over spreekkoren weggehaald :?

Gewoon een leuk grapje, met historisch besef. Al betwijfel ik of al die voetballeken hier hem wel snappen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Forum Admin maandag 14 november 2011 @ 21:55:27 #179
35723 crew  GGMM
pi_104375132
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 21:38 schreef Caland het volgende:

Gewoon een leuk grapje, met historisch besef. Al betwijfel ik of al die voetballeken hier hem wel snappen.
Ja, door die link met Van Gaal was het opeens hilarisch ja.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_104375164
quote:

Nee dat is echt niet grappig.
Noot noot.
  maandag 14 november 2011 @ 21:57:16 #181
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_104375274
Het ging ook niet echt om een harde grap ofzo :')

Er stond 'dat roept om spreekkoren'

Nou poe poe. Wat een schande. Schei toch uit. :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Forum Admin maandag 14 november 2011 @ 22:00:45 #182
35723 crew  GGMM
pi_104375538
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 21:57 schreef Caland het volgende:

Valt wel mee idd, had misschien niet verwijderd hoeven worden. Al zie ik er verder de lol ook niet van in.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 14 november 2011 @ 22:03:02 #183
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_104375725
Nee. Zo kan je idd wel aan het verwijderen blijven :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_104375788
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 21:57 schreef Caland het volgende:

Ja oke, je hebt je punt gemaakt :)
Noot noot.
  maandag 14 november 2011 @ 22:04:29 #185
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_104375836
quote:

Vet grappig idd! Grappen maken over iemand die een dodelijke ziekte heeft (gehad). Denk toch eens na.
  maandag 14 november 2011 @ 22:05:38 #186
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_104375916
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2011 22:04 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Vet grappig idd! Grappen maken over iemand die een dodelijke ziekte heeft (gehad). Denk toch eens na.
Het was niet eens een grap. Eerder gewoon een goed geplaatste ironische opnerking. Als je daar al niet meer tegen kan is het wel erg triest gesteld.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 14 november 2011 @ 22:06:19 #187
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_104375966
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2011 22:05 schreef Caland het volgende:

[..]

Het was niet eens een grap. Eerder gewoon een goed geplaatste ironische opnerking. Als je daar al niet meer tegen kan is het wel erg triest gesteld.
Ik kan genoeg hebben maar vond dit ongepast, daarom heb ik het verwijderd.
pi_104384120
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2011 22:06 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Ik kan genoeg hebben maar vond dit ongepast, daarom heb ik het verwijderd.
Jij mag dat vinden. Maar dat zegt niet dat iedereen dat vindt en de reactie gelijk weg moet.
  dinsdag 15 november 2011 @ 07:19:06 #189
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_104384129
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 november 2011 07:17 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Jij mag dat vinden. Maar dat zegt niet dat iedereen dat vindt en de reactie gelijk weg moet.
Jawel. En hij was niet de enige die het ongepast vond.
Elite
Tegen TTIP
pi_104391420
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 november 2011 07:19 schreef Happel het volgende:

[..]

das 2 tegen tig.

nog steeds een minderheidskabinet
  dinsdag 15 november 2011 @ 14:37:59 #191
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_104394522
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 november 2011 12:59 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

das 2 tegen tig.

nog steeds een minderheidskabinet
Weet je wat. Ga jij handtekeningen verzamelen van een ieder die het wel een leuke opmerking vond. Kom dan weer terug. Krijg je misschien gelijk.
Elite
Tegen TTIP
pi_104395521
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 november 2011 14:37 schreef Happel het volgende:

[..]

Weet je wat. Ga jij handtekeningen verzamelen van een ieder die het wel een leuke opmerking vond. Kom dan weer terug. Krijg je misschien gelijk.
Oké. Ik stop. Jij wint.
pi_104401196
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 november 2011 07:19 schreef Happel het volgende:

[..]

Wij vonden dat van jou ook erg ongepast, en het staat er nog steeds.
★★★
  dinsdag 15 november 2011 @ 17:49:19 #194
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_104401641
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 17:37 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Wij vonden dat van jou ook erg ongepast, en het staat er nog steeds.
Wat een toestand. Zelf ben je natuurlijk het braafste jongentje van de klas.
Elite
Tegen TTIP
pi_104401839
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 november 2011 17:49 schreef Happel het volgende:

[..]

Wat een toestand. Zelf ben je natuurlijk het braafste jongentje van de klas.
Zeg ik dat?

Nee.

Maar zelfs dit gaat voor mij te ver:

quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 14:56 schreef bianconeri het volgende:
- opkankeren -
quote:
14s.gif Op zondag 30 oktober 2011 14:58 schreef Happel het volgende:

[..]

Kanker een eind op joh, paardelul.
quote:
10s.gif Op zondag 30 oktober 2011 14:58 schreef bianconeri het volgende:
- wat snap je niet aan opkankeren -
★★★
pi_104406713
quote:
19s.gif Op dinsdag 15 november 2011 19:44 schreef 3M1N3M het volgende:
Sorry mensen, maar ik ga jullie wedstrijd verpesten.
Ik kom reageren op ''deze'' topic.
quote:
19s.gif Op dinsdag 15 november 2011 19:46 schreef 3M1N3M het volgende:
Ook verliezen we vandaag.
Moet je op twitter zetten, of tegen mensen ''die alleen het NL elftal kijken'' zeggen.
Noemen ze je negatief, en NL is toch tweede geworden blablabla.
Op twitter krijg je allemaal nazi reacties enzo

#Jemoeder
quote:
19s.gif Op dinsdag 15 november 2011 19:46 schreef 3M1N3M het volgende:

[..]

Sinterklaas wel
quote:
19s.gif Op dinsdag 15 november 2011 19:47 schreef 3M1N3M het volgende:
haha weetje een jonge in mij klas hat sein voebalsgoen en syn nomale sgoen geset en 2 pepernootsakjes haha
quote:
19s.gif Op dinsdag 15 november 2011 20:03 schreef 3M1N3M het volgende:
Opstelling:
-turk-
-turk-duitser-afrikaan-tjech
-neger-neger-neger
-pool-pool-pool
quote:
19s.gif Op dinsdag 15 november 2011 20:04 schreef 3M1N3M het volgende:

[..]

Maar duitsdlantje wintosh wantosh braafheidosh
quote:
19s.gif Op dinsdag 15 november 2011 20:34 schreef 3M1N3M het volgende:
Oké, deze had ik ingestudeerdtd!

Komt een mof bij de slager,
zegt hij: ''Wat is dat nou weer voor vleessneijder ding?''.
Zegt de slager: ''Daar ben jij nog de jong voor!''.

HAHAHAHHEINZEINZLOLOLOL!!!PRRRR!!! HAHAHHAHAH SNAP IEEE?
quote:
19s.gif Op dinsdag 15 november 2011 20:36 schreef 3M1N3M het volgende:
Ik ben mooiboy, kunnen jullie niet zeggen ah sahbi.
Tan2 harde pussy drop je eigen foto dan?
3M1N3M heeft het livetopic weer gevonden. :{

[ Bericht 13% gewijzigd door j0rdiiii op 15-11-2011 20:39:35 ]
pi_104415733
:{
  Forum Admin dinsdag 15 november 2011 @ 21:59:30 #198
35723 crew  GGMM
pi_104416055
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 19:48 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

3M1N3M heeft het livetopic weer gevonden. :{
Dank voor het melden.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_104416893
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 17:54 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Zeg ik dat?

Nee.

Maar zelfs dit gaat voor mij te ver:

[..]

[..]

[..]

Jammer dat je er dan geen reactie op krijgt
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_104419409
'k word er een beetje gek van. Dat overmatige gefap op strootman. Alleen maar strootman O+ dit strootman O+ dat. Als ik al iets negatiefs over strootman zeg en vind dat ik hem slecht vond spelen worden ze helemaal gek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')