SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snelle Egel
Hahahahahaquote:Op zondag 6 november 2011 23:15 schreef alors het volgende:
Wat stellen jullie opeens hoge eisenKijk dan gewoon niet. Ik vond het een leuke afwisseling in een show die elke week vrijwel hetzelfde is.
Vind ik ook. Elk weekend is voetbalweekend. Voetbal is ondergeschikt aan Jack z'n prestatie.quote:Op zondag 6 november 2011 23:15 schreef alors het volgende:
Wat stellen jullie opeens hoge eisenKijk dan gewoon niet. Ik vond het een leuke afwisseling in een show die elke week vrijwel hetzelfde is.
Lapo boeit niet meer met de nieuwe reeksfunctie. Maar deze was opeens uit de reeksquote:
Jij bent een vrouw!quote:Op zondag 6 november 2011 23:15 schreef alors het volgende:
weet ook niet waarom, ik gebruik gewoon die functie 'nieuw topic in de reeks'. heb al 100en nieuwe gemaakt, nooit problemen gehad.quote:Op zondag 6 november 2011 23:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Lapo boeit niet meer met de nieuwe reeksfunctie. Maar deze was opeens uit de reeks
Dit.quote:Op zondag 6 november 2011 23:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vond het afschuwelijke TV, heb het toen maar uitgezet.. Wat boeit het me dat hij zijn 250e wedstrijd gaat becommentariëren, ik wil zien welke spelers goed waren en waarom, welke spelers slecht waren en waarom. Scheidsrechterlijke dwalingen zien..
Niet dat gelul van Bas Ticheler..
Precies dit, en ik verwacht dat meer mensen vandaag (na zo'n spectaculair weekend) het weer eens aandurfden om te gaan kijken en dan krijg je dit voorgeschoteld.quote:Op zondag 6 november 2011 23:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vond het afschuwelijke TV, heb het toen maar uitgezet.. Wat boeit het me dat hij zijn 250e wedstrijd gaat becommentariëren, ik wil zien welke spelers goed waren en waarom, welke spelers slecht waren en waarom. Scheidsrechterlijke dwalingen zien..
Niet dat gelul van Bas Ticheler..
quote:Op zondag 6 november 2011 23:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit.
Alsof het ook maar enige historische waarde heeft dat die bolle jood voor de 250e keer als een triangeljosti in een microfoon mag schreeuwen. Hilversums inteeltclubje.
Dat was wel geniaal ja, beter wordt er een gifje van gemaakt.quote:Op zondag 6 november 2011 23:23 schreef Salt_Seafood het volgende:
Jack zijn gezicht toen het licht uitging, pissed off
die had echt geen idee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |