Stoer hoor. Zou je misschien hier alleen willen komen voor echte feedback a.u.b.?quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:47 schreef GGMM het volgende:
Op vrijdag 11 november 2011 @ 21:46 door GGMM:
Topic verplaatst van topicchain "0" naar topicchain "1589932"
Zou je misschien deze gast eens kunnen editten? Iemand (wellicht de nieuwe mod om zijn eerdere fouten goed te maken?) Hij verneukt namelijk al twee topics lang het Balotelli-topic met zijn off-topic posts.quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jou belachelijk maken kan hier ook
Welke eerdere fouten?quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:41 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Stoer hoor. Zou je misschien hier alleen willen komen voor echte feedback a.u.b.?
Bedankt.
[..]
Zou je misschien deze gast eens kunnen editten? Iemand (wellicht de nieuwe mod om zijn eerdere fouten goed te maken?) Hij verneukt namelijk al twee topics lang het Balotelli-topic met zijn off-topic posts.
Wat doe jij hier dan? Aangezien dit je eerste post was?quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:41 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Stoer hoor. Zou je misschien hier alleen willen komen voor echte feedback a.u.b.?
Bedankt.
Lekker GGMM. Mod naar m'n hart.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Welke eerdere fouten?Maar ik bekijk het topic ff.
Edit: Nutteloze discussie verwijderd.
Wat lul je allemaal vrouwmens? Waar was dit mijn eerste post? In het Balotelli-topic ben ik degene die het up-to-date houdt en hier hou ik inderdaad de moderatie scherp.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat doe jij hier dan? Aangezien dit je eerste post was?
Oh jij houdt het niet scherp hoorquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:08 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Lekker GGMM. Mod naar m'n hart.
[..]
Wat lul je allemaal vrouwmens? Waar was dit mijn eerste post? In het Balotelli-topic ben ik degene die het up-to-date houdt en hier hou ik inderdaad de moderatie scherp.
Ik heb trouwens gehoord dat 75% van de "zogenaamde" vrouwen op Fok! mannen zijn. Hoe zit dat bij jou, ik heb Caland wel eens wat horen zeggen erover..
Topicreeks: Het Mario Balotelli adoratie topicquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:11 schreef De_kromme het volgende:
Het Balotelli-topic is trouwens niet gereekst.
Hier wel.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:11 schreef De_kromme het volgende:
Het Balotelli-topic is trouwens niet gereekst.
Zekers. Maar wat bedoel je nou met:quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh jij houdt het niet scherp hoor
Hier is 'ie trouwens wel gereekst?
quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat doe jij hier dan? Aangezien dit je eerste post was?
Nee, omdat je hem had geedit. Niet dat het je eerste post in dit topic was. Je originele post.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:16 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Zekers. Maar wat bedoel je nou met:
[..]
Hij stond niet in mijn AT. Heel vreemd dit..quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Topicreeks: Het Mario Balotelli adoratie topic
Ik heb helemaal niks geedit in dit topic, wat lul je nou vrouwmens?quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee, omdat je hem had geedit. Niet dat het je eerste post in dit topic was. Je originele post.
Dat klopt. Het eerste op het tweede deel wordt niet automatisch gereekst, dit moet door een mod achteraf gedaan worden, maar hierdoor komt hij niet in je AT idd. Zal bij het 3e op 2de topic wel zo zijn.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:17 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Hij stond niet in mijn AT. Heel vreemd dit..
Kun je wel ontkennen, maar wij kunnen zien als men iets editquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:18 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks geedit in dit topic, wat lul je nou vrouwmens?
Triest, maar bedankt voor je de uitleg.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat klopt. Het eerste op het tweede deel wordt niet automatisch gereekst, dit moet door een mod achteraf gedaan worden, maar hierdoor komt hij niet in je AT idd. Zal bij het 3e op 2de topic wel zo zijn.
Ik edit helemaal niks kind. Ik reageer op een andere post (in mijn eerdere post), wat is hier vreemd aan?quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Kun je wel ontkennen, maar wij kunnen zien als men iets edit
Stoer hoor. Zou je misschien hier alleen willen komen voor echte feedback a.u.b.?quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:47 schreef GGMM het volgende:
Op vrijdag 11 november 2011 @ 21:46 door GGMM:
Topic verplaatst van topicchain "0" naar topicchain "1589932"
Dan quote je een verkeerde post van mij, doos.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:23 schreef Jojoortje het volgende:
Dit was jouw originele post:
[..]
Bedankt.
[quote]
Waarna ik mij afvroeg: Wat doe jij dan in dit topic?
Dus wel geeditquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:25 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dan quote je een verkeerde post van mij, doos.
Ik hou de orde in dit topic trouwens.
Nou, jij hebt echt iets nuttigs te melden hier trouwens.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dus wel geeditGeeft niks... Kom maar weer terug als je echt iets nuttigs te melden hebt
Okequote:Op vrijdag 11 november 2011 23:29 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Nou, jij hebt echt iets nuttigs te melden hier trouwens.![]()
Ik heb helemaal niks ge-edit. Jij quote een verkeerde post van mij, dus kan ik niet normaal op je reageren. Raar kind.
Nee, gaat over het feit dat hij wellicht naar Ajax zou komen, ware het niet dat hij z'n werk in Turkije wilde afmaken.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:53 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Je zit in het verkeerde topic. Kan deze off-topic post wellicht verwijderd worden?
Ok. Maar Guus heeft meerdere keren aangegeven dat hij nooit naar Ajax zal gaan, dat je het even weet.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, gaat over het feit dat hij wellicht naar Ajax zou komen, ware het niet dat hij z'n werk in Turkije wilde afmaken.
Niet zuigen.
quote:Op zaterdag 12 november 2011 07:04 schreef Ajacied422 het volgende:
De_Kromme, Jij zuigt de Feedback alleen maar vol met je gejank.
Ga ergens anders modje spelen. Word al dagen niet goed van je gespuit en gejank hier. als je het niet bevalt rot je gewoon lekker op met je hele toetercaravan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |