Proxy, maar vind die maar eens met snelheid+flashquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:52 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Is er een manier om ervoor te zorgen dat Veronica online denkt dat ik in NL zit?
quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:53 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Proxy, maar vind die maar eens met snelheid+flash
quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:52 schreef Geo3kant het volgende:
Lekker zingen dat je duits bloed hebt, mij niet gezien
quote:Volgens Remieg Aerts, hoogleraar politieke geschiedenis, heeft ‘Duytschen bloet’ met Duitsland als zodanig weinig te maken. “Duits of Diets is Germaans en betekent oorspronkelijk ‘eigen volk’. Het werd gebruikt als aanduiding voor ‘de volkstaal’ tegenover het Latijn.
Beide in thuisshirt dusquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:57 schreef 3M1N3M het volgende:
Ga niet stoer doen met je witte shirts.
Kun je niet lezen?quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:58 schreef rareziekte het volgende:
Je hebt in de afgelopen week gebruik gemaakt van software die onze advertenties blokkeert (zoals Adblock Plus of vergelijkbare software die als browser plug-in of firewall actief is). Dit is in strijd met onze Algemene Voorwaarden. Wanneer je deze software uitschakelt en onze advertenties weer ziet, zal deze melding binnen een dag verdwijnen.
Wat is dit?
Tekst.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:58 schreef rareziekte het volgende:
Je hebt in de afgelopen week gebruik gemaakt van software die onze advertenties blokkeert (zoals Adblock Plus of vergelijkbare software die als browser plug-in of firewall actief is). Dit is in strijd met onze Algemene Voorwaarden. Wanneer je deze software uitschakelt en onze advertenties weer ziet, zal deze melding binnen een dag verdwijnen.
Wat is dit?
quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:58 schreef rareziekte het volgende:
Wat is dit?
Oke nee denk vraag het effe anders zou ik het voor niets uit gaan leggenquote:
*:45quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |