Ja, door die link met Van Gaal was het opeens hilarisch ja.quote:Op maandag 14 november 2011 21:38 schreef Caland het volgende:
Waarom en door wie wordt die post van dr dentz over spreekkoren weggehaald
Gewoon een leuk grapje, met historisch besef. Al betwijfel ik of al die voetballeken hier hem wel snappen.
Nee dat is echt niet grappig.quote:Op maandag 14 november 2011 21:38 schreef Caland het volgende:
Gewoon een leuk grapje, met historisch besef. Al betwijfel ik of al die voetballeken hier hem wel snappen.
Valt wel mee idd, had misschien niet verwijderd hoeven worden. Al zie ik er verder de lol ook niet van in.quote:Op maandag 14 november 2011 21:57 schreef Caland het volgende:
Het ging ook niet echt om een harde grap ofzo
Er stond 'dat roept om spreekkoren'
Nou poe poe. Wat een schande. Schei toch uit.
Ja oke, je hebt je punt gemaaktquote:Op maandag 14 november 2011 21:57 schreef Caland het volgende:
Het ging ook niet echt om een harde grap ofzo
Er stond 'dat roept om spreekkoren'
Nou poe poe. Wat een schande. Schei toch uit.
Vet grappig idd! Grappen maken over iemand die een dodelijke ziekte heeft (gehad). Denk toch eens na.quote:Op maandag 14 november 2011 21:38 schreef Caland het volgende:
Het was niet eens een grap. Eerder gewoon een goed geplaatste ironische opnerking. Als je daar al niet meer tegen kan is het wel erg triest gesteld.quote:Op maandag 14 november 2011 22:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Vet grappig idd! Grappen maken over iemand die een dodelijke ziekte heeft (gehad). Denk toch eens na.
Ik kan genoeg hebben maar vond dit ongepast, daarom heb ik het verwijderd.quote:Op maandag 14 november 2011 22:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Het was niet eens een grap. Eerder gewoon een goed geplaatste ironische opnerking. Als je daar al niet meer tegen kan is het wel erg triest gesteld.
Jij mag dat vinden. Maar dat zegt niet dat iedereen dat vindt en de reactie gelijk weg moet.quote:Op maandag 14 november 2011 22:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik kan genoeg hebben maar vond dit ongepast, daarom heb ik het verwijderd.
Jawel. En hij was niet de enige die het ongepast vond.quote:Op dinsdag 15 november 2011 07:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij mag dat vinden. Maar dat zegt niet dat iedereen dat vindt en de reactie gelijk weg moet.
das 2 tegen tig.quote:Op dinsdag 15 november 2011 07:19 schreef Happel het volgende:
[..]
Jawel. En hij was niet de enige die het ongepast vond.
Weet je wat. Ga jij handtekeningen verzamelen van een ieder die het wel een leuke opmerking vond. Kom dan weer terug. Krijg je misschien gelijk.quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
das 2 tegen tig.
nog steeds een minderheidskabinet
Oké. Ik stop. Jij wint.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Weet je wat. Ga jij handtekeningen verzamelen van een ieder die het wel een leuke opmerking vond. Kom dan weer terug. Krijg je misschien gelijk.
Wij vonden dat van jou ook erg ongepast, en het staat er nog steeds.quote:Op dinsdag 15 november 2011 07:19 schreef Happel het volgende:
[..]
Jawel. En hij was niet de enige die het ongepast vond.
Wat een toestand. Zelf ben je natuurlijk het braafste jongentje van de klas.quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wij vonden dat van jou ook erg ongepast, en het staat er nog steeds.
Zeg ik dat?quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:49 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat een toestand. Zelf ben je natuurlijk het braafste jongentje van de klas.
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:44 schreef 3M1N3M het volgende:
Sorry mensen, maar ik ga jullie wedstrijd verpesten.
Ik kom reageren op ''deze'' topic.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:46 schreef 3M1N3M het volgende:
Ook verliezen we vandaag.
Moet je op twitter zetten, of tegen mensen ''die alleen het NL elftal kijken'' zeggen.
Noemen ze je negatief, en NL is toch tweede geworden blablabla.
Op twitter krijg je allemaal nazi reacties enzo
#Jemoeder
quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:47 schreef 3M1N3M het volgende:
haha weetje een jonge in mij klas hat sein voebalsgoen en syn nomale sgoen geset en 2 pepernootsakjes haha
quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:03 schreef 3M1N3M het volgende:
Opstelling:
-turk-
-turk-duitser-afrikaan-tjech
-neger-neger-neger
-pool-pool-pool
quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:04 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Maar duitsdlantje wintosh wantosh braafheidosh
quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:34 schreef 3M1N3M het volgende:
Oké, deze had ik ingestudeerdtd!
Komt een mof bij de slager,
zegt hij: ''Wat is dat nou weer voor vleessneijder ding?''.
Zegt de slager: ''Daar ben jij nog de jong voor!''.
HAHAHAHHEINZEINZLOLOLOL!!!PRRRR!!! HAHAHHAHAH SNAP IEEE?
3M1N3M heeft het livetopic weer gevonden.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:36 schreef 3M1N3M het volgende:
Ik ben mooiboy, kunnen jullie niet zeggen ah sahbi.
Tan2 harde pussy drop je eigen foto dan?
Dank voor het melden.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:48 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
3M1N3M heeft het livetopic weer gevonden.
Jammer dat je er dan geen reactie op krijgtquote:Op dinsdag 15 november 2011 17:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zeg ik dat?
Nee.
Maar zelfs dit gaat voor mij te ver:
[..]
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |