Zo kijken ze alledrie op die laatste foto eigenlijkquote:Op vrijdag 4 november 2011 13:09 schreef Pisces29 het volgende:
Die blik van Victoria op de laatste foto![]()
"Wat moet je"
Even terug scrollen.... oh nu je het zegt jaquote:Op vrijdag 4 november 2011 13:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo kijken ze alledrie op die laatste foto eigenlijk
Misschien krijgt ze ook een John-fase als ze bij de Jolie-Pitjes gaat spelenquote:Op vrijdag 4 november 2011 13:19 schreef controlaltdelete het volgende:
Wel een leuk kindje die Harper, alleen best beetje triest dat ze een mode-icoon moet worden no matter what. Het zal wat wezen in huize Beckham als het kind lesbo blijkt te zijn en een echte butch wordt met platte schoenen en opgeschoren kop
quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:19 schreef controlaltdelete het volgende:
Wel een leuk kindje die Harper, alleen best beetje triest dat ze een mode-icoon moet worden no matter what. Het zal wat wezen in huize Beckham als het kind lesbo blijkt te zijn en een echte butch wordt met platte schoenen en opgeschoren kop
Dat 'snuitje' van Romeoquote:
Dat uit zo'n ranke moeder zo'n flinke baby kan komen. Het lijkt ook bijna alsof ze 'm met moeite kan dragen. Volgens mij wordt dat wel een mooie als de babyvetjes weg zijn.quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:28 schreef CherryLips het volgende:
Flynn is echt mega. Hij is bijna net zo groot als SuriDat Miranda niet helemaal ontploft is bij de bevalling.
Het enige wat ik herken van haar zijn die ronde appelwagen, die heeft het jochie en zij ook. Misschien was ze zelf als kind wel een tonnetje, of Orlandoquote:Op zaterdag 12 november 2011 18:05 schreef julia22 het volgende:
[..]
Dat uit zo'n ranke moeder zo'n flinke baby kan komen. Het lijkt ook bijna alsof ze 'm met moeite kan dragen. Volgens mij wordt dat wel een mooie als de babyvetjes weg zijn.
Die gehele outfit van Sadiequote:
Ik wou net zeggen, Sadie zelf is redelijk leuk aan het opdrogen... maar die kleding!quote:
Zelfde broekje als Sunny ook, of niet?quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, Sadie zelf is redelijk leuk aan het opdrogen... maar die kleding!
Flynn heeft een soortgenootje! Het zoontje van Nathalie Portman is ook zo'n lekkere bollequote:Op dinsdag 15 november 2011 00:59 schreef juultje84 het volgende:
Miranda Kerr en Flynn
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:06 schreef Prixie het volgende:
Nathalie Portman en Zoontje Aleph
[ afbeelding ]
Ik dacht hetzelfdequote:Op zaterdag 19 november 2011 23:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Flynn heeft een soortgenootje! Het zoontje van Nathalie Portman is ook zo'n lekkere bolle
[..]
Ik prefereer toch zijn vaderquote:Op zondag 20 november 2011 11:46 schreef alors het volgende:
Ik vind Brooklyn echt een lekker ding worden hoor, hij had een een beetje een hooligan bakkes maar hij droogt mooi op!
Die loopt toch ook al tegen de 30?quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:24 schreef Pisces29 het volgende:
En Kelly Osbourne doet ouwelijk aan op die foto naast Lourdes, zou bijna moeder & dochter kunnen zijn, weet niet waar het aan ligt, dat kapsel vind ik zo moederlijk
Maar om je zoontje van nog geen jaar in driedelig te hijsen lijkt me wat veel van het goede.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:24 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een leuk meisje, die dochter van Kate Moss!![]()
En EmmeEn Harlow wordt er ook niet echt fraaier op de laatste tijd
Leuk dat die tweeling van Mariah Carey zo duidelijk meisje/jongen is
En Kelly Osbourne doet ouwelijk aan op die foto naast Lourdes, zou bijna moeder & dochter kunnen zijn, weet niet waar het aan ligt, dat kapsel vind ik zo moederlijk
Zullen wel de eerste persfoto's of eerste tvmomenten zijn geweest, tja voor mij hoeft het ook nietquote:Op zondag 20 november 2011 23:54 schreef Smikke het volgende:
[..]
Maar om je zoontje van nog geen jaar in driedelig te hijsen lijkt me wat veel van het goede.
Oh ze lijkt op haar moeder zeg!quote:Op zaterdag 26 november 2011 12:49 schreef juultje84 het volgende:
Danielynn en Larry Birkhead
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Wat leuk, allemaal een brilletjequote:
quote:Op maandag 28 november 2011 18:59 schreef Spees_Eend het volgende:
Spekkie Harper Beckham![]()
[ afbeelding ]
Ben benieuwd hoe Haven straks over een paar maanden is. Ze lijkt volgens mij helemaal niet op Honor als baby, die was meteen donkerder qua haar en ogen, kopie van de ouders qua kleuren (qua trekken de vader)quote:Op maandag 28 november 2011 23:06 schreef juultje84 het volgende:
Jessica Alba en Haven
[ afbeelding ]
Ik blijf lachen om die rollator-wagens in Amerikaquote:Op woensdag 30 november 2011 10:31 schreef juultje84 het volgende:
Dean McDermott en Tori Spelling met hun kids
[ afbeelding ]
Ik dacht dat het 'een' modeshow was, maar het is voor haar eigen lijnquote:Op donderdag 1 december 2011 16:33 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat heeft Gwen Stefani haar kinderen vreemd aangekleed.
Wel leuk shoppen voor kinderkleding tussen de boodschappen door bij Targetquote:Gwen Stefani rules the runway with sons Zuma Nesta Rock, 3, and Kingston James McGregor, 5½, at Saturday’s launch of her Harajuku Mini for Target line in Hollywood, Calif.
http://www.target.com/c/b(...)for-Target/-/N-5al7m
Wat leuk met die pinguinquote:Op donderdag 1 december 2011 19:34 schreef juultje84 het volgende:
Charlotte-Sophie en Jezebel (vrouw...en dochter van John Heitinga)
[ afbeelding ]
Lolo Ferrari Simpsonquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:39 schreef juultje84 het volgende:
Ashlee & Jessica Simpson, met Bronx
[ afbeelding ]
Ze had natuurlijk al niet al te kleine borsten....maar damn....nu ze zwanger is zijn d'r memmen HUGE!quote:
Naar mijn idee is het gewoon het tuniekje/jurkje, die ze nog ff pushedquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:11 schreef juultje84 het volgende:
[..]
Ze had natuurlijk al niet al te kleine borsten....maar damn....nu ze zwanger is zijn d'r memmen HUGE!
Ok...'t is hier inderdaad ook de combi BH/tuniek die ze aan heeft...maar over het algemeen als je de foto's bekijkt van zwangere Jessica...groeien d'r borsten nog steeds net zo hard mee lijkt wel...quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Naar mijn idee is het gewoon het tuniekje/jurkje, die ze nog ff pushedWant ze zitten toch niet van nature tegen elkaar geprakt, mag ik hopen
Ja absoluutquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:55 schreef juultje84 het volgende:
[..]
Ok...'t is hier inderdaad ook de combi BH/tuniek die ze aan heeft...maar over het algemeen als je de foto's bekijkt van zwangere Jessica...groeien d'r borsten nog steeds net zo hard mee lijkt wel...
Eindelijk een fan voor Bronx!quote:
Ik vind dat altijd net een beetje als Hugh Jackman en zijn vrouw, ook zo'n op het oog bijna moeder-zoon duoquote:Op zondag 4 december 2011 11:16 schreef Copycat het volgende:
Ik vind die vrouw van Keaton er altijd zo oud en koud uitzien. Maar ik zag haar vorig jaar bij The Apprentice UK (geloof ik) en daar kwam ze ontzettend warm en spontaan over.
quote:Forbidden
You don't have permission to access /gallery/main.php on this server.
Additionally, a 500 Internal Server Error error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
Bij Ronan vind ik het heel erg meevallen, ja ze is iets ouder misschien, maar dit is idd net moeder en zoonquote:Op zondag 4 december 2011 11:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd net een beetje als Hugh Jackman en zijn vrouw, ook zo'n op het oog bijna moeder-zoon duo
[ afbeelding ]
En een vleugje Melanie Griffith.quote:Op zondag 4 december 2011 11:36 schreef Copycat het volgende:
Niet eens nodig.
Ze doet me aan iemand denken ... Of eerder aan een mix tussen Nelly Frijda en Sheila de Vries.
Da's niet echt complimenteus.
quote:Op zondag 4 december 2011 18:16 schreef kvd het volgende:
nee joh, ze heeft het hem vergeven (juli 2010)
http://www.dailymail.co.u(...)heating-scandal.html
En toen weer niet (augustus 2010)
http://www.news.com.au/en(...)frfmyi-1225912161431
en toen weer wel (maart 2011)
http://new-magazine.co.uk/posts/view/29051
En in september werden ze nog zoenend gespot
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 december 2011 10:20 schreef juultje84 het volgende:
Denise Richards en dochters Lola en Sam
[ afbeelding ]
Haha jaquote:
Wat een mooie vrouwen!quote:Op maandag 5 december 2011 16:54 schreef emss het volgende:
Meryl Streep en dochters
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:01 schreef Spees_Eend het volgende:
Maggie Gyllenhaal en haar mini-me Ramona
[ afbeelding ]
Jada Borsatoquote:Op donderdag 8 december 2011 18:20 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Via Twitter.
Ben benieuwd of jullie het zien (het gaat om het meisje naast Monique Smit). Wat een kopie van de beroemde ouder zeg...
[ afbeelding ]
Staan moeder en kind er prachtig op, trekt Santa een rare kwekquote:
Misschien maken ze reclame voor het merk, al zie ik een baby bij de vader in de zak, en een halve peuter bij de moederquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:50 schreef Lovechild het volgende:
Precies wat ik dacht, Pisces!![]()
Ennuh....waarom poseren Larry en Daniellyn met een babydraagzak
Ze moet ook nog om haar tandvlees heen groeien en haar papa moet nog uit de kast komen!quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:01 schreef Smallish het volgende:
Volgens mij is ze heel erg scheel..........
Dat zal niet gebeuren met zo'n moeder, denk ik!quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:24 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ze moet ook nog om haar tandvlees heen groeien en haar papa moet nog uit de kast komen!
Toen ik het jochie zag dacht ik dat ik Matthew McConaughey er bij aan zou treffen, lijkt wel op zijn zoontjequote:Op maandag 12 december 2011 09:53 schreef juultje84 het volgende:
Khloe en neefje Mason
[ afbeelding ]
Heeft hij een heel donkere vrouw of is ze geadopteerd?quote:Op woensdag 14 december 2011 11:47 schreef emss het volgende:
Ty Burrell (Modern Family) met dochter Florence
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
Harper Seven is vast een heel lief kind...
Mnohquote:Op zondag 18 december 2011 16:47 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Is deze al eens voorbij gekomen? Ik lees het topic regelmatig, maar weet het niet meer.
Alyssa Milano en baby Milo (hier 5 weken).
quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
Harper Seven is vast een heel lief kind...
Skylar moet wel veel liever zijn...quote:
tuurlijk, don't be afraid: Milo Thomas Bugliariquote:Op maandag 19 december 2011 00:27 schreef oh-oh het volgende:
De naam Skylar is meteen minder schattig nu
En please laat Milo een andere achternaam hebben dan mama!
Lekker warmpjesquote:Op woensdag 21 december 2011 14:46 schreef bloempje-moi het volgende:
Kerstkaart van de Beckhams
[ afbeelding ]
So Hollywood!quote:
Is die derde nou zo mager? Trechterborst is het geloof ik ook niet, dat zit dacht ik wat hoger, bij het sternumquote:Op woensdag 21 december 2011 14:46 schreef bloempje-moi het volgende:
Kerstkaart van de Beckhams
[ afbeelding ]
Ik moest even googlenquote:
Het lijkt wel een kippenborst, ik had es een chihuahua met een kippenborstquote:Op woensdag 21 december 2011 15:02 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Is die derde nou zo mager? Trechterborst is het geloof ik ook niet, dat zit dacht ik wat hoger, bij het sternum
quote:Op dinsdag 27 december 2011 10:03 schreef kvd het volgende:
Omdat de titel er zo leuk bij is:
Denise Richards & Her Braided Beauties en dan is dit de eerste foto die je ziet
[ afbeelding ]
quote:
Oh die Anja, wat staat ze er leuk op!quote:Op donderdag 29 december 2011 19:48 schreef emss het volgende:
Alessandra Ambrosio met Anja en een babietje in de buik.
[ afbeelding ]
Ja blanke moeder. En idd wat een groot jochie, voor mijn gevoel net een paar maandjes oud en nou staat ie alquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:00 schreef alors het volgende:
Ja idd, maar Alicia is een mixje en hij volgens mij ook.. dus dan kan dat zomaar licht uitpakken. Mooi mannetje wel
Lekker bezig geweest dus..quote:Persoonlijk leven
In 2004 trouwde Swizz Beatz met R&B-zanger Mashonda Tifrere. De twee hebben samen twee kinderen; Prince Nasir Dean (2000) en Kassem Dean Jr. (2007). In april 2008 maakten de twee bekend in scheiding te liggen.[2]. Swizz ontkent dat Alicia Keys iets met de scheiding te maken zou hebben.[3] Op 7 mei 2010 was de scheiding een feit.
In mei 2008 kreeg Swizz Beatz samen met de Britse zangeres Jahna Sebastian een dochter genaamd Nicole. In mei 2010 maakte Swizz Beatz bekend een relatie te hebben met Alicia Keys, en dat ze zwanger zou zijn van zijn vierde kind.[4].
Dat heb ik zelfs bij sommige kinderen die langskomen, en ik heb er zelf een van 13 maandenquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja blanke moeder. En idd wat een groot jochie, voor mijn gevoel net een paar maandjes oud en nou staat ie al
Ah, thnx...quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Baby is door denise geadopteerd, eloise.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ze heeft een blog vol met schitterende foto's, ook heel veel van dr zoontje.know'm sayin?
word? word.
volgens mij is het verhaal nóg mooierquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:10 schreef alors het volgende:
Ik las trouwens dit op zn wiki..
[..]
Lekker bezig geweest dus..
quote:In 2000, his first son by Nicole Levy, Prince Nasir was born. In 2004, he married Mashonda, together they have one child, Kasseem Dean Jr. (born 2006). In April 2008, they announced their plans to divorce after four years of marriage. In May 2008 UK singer and producer Jahna Sebastian gave birth to a daughter Nicole, whom Swizz Beatz fathered.In May 2009, Alicia Keys admitted to having a relationship with Swizz Beatz. In May 2010 Beatz confirmed he was engaged to Alicia Keys, and that she was pregnant with Beatz' fourth, and her first child.
Wat een figuurquote:Op zondag 1 januari 2012 18:59 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
volgens mij is het verhaal nóg mooier
want die oudste zoon heeft hij niet met mashonda maar iemand anders
4 kinderen bij 4 moeders dus..
edit: van de engelse wiki
[..]
Lijkt op z'n vader!quote:
Oh die uggs zijn tof jaquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:54 schreef Spees_Eend het volgende:
Heidi Klum met Leni en Lou en hunadorable uggs
![]()
[ afbeelding ]
Ik ging kijken voor het trapjequote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:32 schreef Leandra het volgende:
Die is idd geweldig
En wat heeft ze daar een fantastisch trapje staan om bij de hoge kasten te kunnen![]()
Ik zou denken dat dat Gavin's dochter is, maar die is al 20 en dit meisje lijkt veel jonger...quote:
Het zouden allemaal kinderen van Maxima kunnen zijn.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 08:48 schreef oh-oh het volgende:
Die eigen kids van Brad en Angelina, die lijken toch allemaal een bietje raar af en toe
Joost mag weten hoeveel ie er heeft rondlopenquote:Op zondag 15 januari 2012 20:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zou denken dat dat Gavin's dochter is, maar die is al 20 en dit meisje lijkt veel jonger...
Nee gek, die trekken echt veel sneller leuk bijquote:Op zondag 15 januari 2012 21:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Het zouden allemaal kinderen van Maxima kunnen zijn.
Die bril van Katiequote:Op zondag 15 januari 2012 22:30 schreef SacreCoeur het volgende:
[ afbeelding ]
Katie, Tom & baby Suri
Een baby die gedragen moet worden heeft ook dekentjes nodigquote:Op zondag 15 januari 2012 23:19 schreef oh-oh het volgende:
En dat gezeul met al die poppen en prullen en dekentjes ook telkens
Jeetjequote:Op maandag 16 januari 2012 07:52 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik kan niet wachten tot die kleine demon een jaar of 15 is, aan de drugs raakt en vast bij de psych terecht komt.
quote:Op maandag 16 januari 2012 07:52 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik kan niet wachten tot die kleine demon een jaar of 15 is, aan de drugs raakt en vast bij de psych terecht komt.
Copy dat.quote:Op maandag 16 januari 2012 10:06 schreef Copycat het volgende:
Wat een dom commentaar. Alsof zesjarigen niet meer gedragen mogen worden. En geen poppen meer mogen hebben.
Ik ben benieuwd hoe al die stoertjes zelf als zesjarige waren. Zonder flitscamera's. En papa's in jeans en T-shirt en mama in een oeioeioei trui!
True, maar bij Suri valt het gewoon op, of de pers publiceert precies deze foto'squote:Op maandag 16 januari 2012 10:06 schreef Copycat het volgende:
Wat een dom commentaar. Alsof zesjarigen niet meer gedragen mogen worden. En geen poppen meer mogen hebben.
Waarom wens je een kind dan toe dat ze aan de drugs raakt en bij een psych beland???quote:Op maandag 16 januari 2012 14:47 schreef controlaltdelete het volgende:
Het kind kan er niks aan doen
Hij staat ook voorop de Privé of Weekend (iig een blad van dergelijk allooi) en daar issie veel lichter en lijkt meer op z'n moeder dan op z'n vaderquote:Op maandag 23 januari 2012 08:50 schreef ChipsZak. het volgende:
Phyllon van Doutzen! Is 1 jaar geworden. Niet echt samen met mama of papa, maar moest het plaatje toch even posten,.
[ afbeelding ]
Och kom, er zijn toch veel meer celebs die hun kinderen dragen? Ik zie het de Jolie-Pittjes ook regelmatig doen. En als je even vlot wilt doorlopen lijkt me dragen een stuk effectiever met een batterij pers voor je neus.quote:Op maandag 16 januari 2012 07:52 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik vind die Suri maar een eng kind. Helemaal verpest door die gestoorde ouders van haar. Hoe oud is dat kind inmiddels een jaar of 5 ofzo? Waarom ze nog steeds gedragen moet worden is mij een raadsel. Dat er fotografen zijn okee maar je kiest er zelf voor hoe je je kind daar aan bloot stelt, zat celebs die het anders aanpakken of hun kind zoveel mogelijk uit de media proberen te houden. Ik kan niet wachten tot die kleine demon een jaar of 15 is, aan de drugs raakt en vast bij de psych terecht komt.
Geweldige foto weer van Brit. Zoveel geld en niet eens goed je haar (lees extensions) kunnen verzorgen
quote:Why Shax? She wants to be just like her brothers, Maddox, Pax and Knox, whose names all end in the letter X. A childhood friend of Shilohs mom isnt one bit surprised.
Angelina was also a tomboy, the friend tells In Touch. She changed her name to Vince when she was the same age.
Ja dat bedenk ik me ook telkens als ik de foto's ziequote:Op woensdag 25 januari 2012 10:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik vind het wel bewonderenswaardig hoe ze er in mee gaan. Veel (amerikaanse) ouders zouden vooral vast blijven houden aan het traditionele beeld van een meisje denk ik.
Yups, maar voor acteurs mss net iets minder moeilijkquote:Op woensdag 25 januari 2012 10:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik vind het wel bewonderenswaardig hoe ze er in mee gaan. Veel (amerikaanse) ouders zouden vooral vast blijven houden aan het traditionele beeld van een meisje denk ik.
Spekkiesquote:Op maandag 6 februari 2012 16:41 schreef hexje het volgende:
Mel B. met jongste dochter.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kind is schattig, Mel ziet eruit alsof haar ogen dichtgeslagen zijnquote:Op maandag 6 februari 2012 16:41 schreef hexje het volgende:
Mel B. met jongste dochter.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat en zodra ze gaan lopen vliegen de spekkies eraf.... binnen de curves is het geen probleem.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:24 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Spekkies mits binnen de curves zijn wel schattig![]()
![]()
![]()
Zag het aan de mijne dat wat reserves bij een flinke griep nog best fijn kan zijn
Het eerste dat me opvalt is het "wollige" truitje (mouwtjes) van Poshquote:
Dat geluk spat er inderdaad van af, van deze Von Trappjes.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:39 schreef SEMTEX het volgende:
Ze kunnen veel zeggen over Brangelina, die twee zien er gelukkig uit samen en met hun kroost.
Juist niet, donkere baby's worden over het algemeen juist bijna altijd met (veel) haar geborenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 08:52 schreef Mangostine het volgende:
Ik vind het een mooierd... en onwaarschijnlijk, dat haar
Ik zat in de wachtkamer ergens een blad te lezen waar allemaal foto's op een rij waren gezet van Vic met Harper. Bijna allemaal genomen tijdens shop sessies en er stond ook bij hoeveel de outfits van Harper kosten.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:50 schreef Felixa het volgende:
![]()
En dat zal vast geen jasje van een tientje van de Hema zijn!
ze ziet er wel mooi uit op die foto.. die beyonce..quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:50 schreef alors het volgende:
Wauw mooie foto's van Jay en Beyoncémooi kindje
Ik kan jouw afbeelding niet zien van de twins. Maar hier nog eens Mariah, man en een van de kinderen.quote:Op zondag 12 februari 2012 07:37 schreef emss het volgende:
Monroe en Moroccan van Mariah Carey
[ afbeelding ]
ik vind die namen van die kids echt niks,quote:Op zondag 12 februari 2012 12:12 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Ik kan jouw afbeelding niet zien van de twins. Maar hier nog eens Mariah, man en een van de kinderen.
[ afbeelding ]
Met als tekst erbij dat Mariah waarschijnlijk jaloers is op de aandacht voor het meisje van Beyonce en daarom foto's is gaan posten. Zou zomaar waar kunnen zijn
Wa een ongelofelijke cutie!!! Ik wil ook een Harper!!!quote:Op zondag 12 februari 2012 21:22 schreef juultje84 het volgende:
Harper en David
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geweldig die laatste foto!!! Zo'n poppetje...quote:Op zondag 12 februari 2012 21:22 schreef juultje84 het volgende:
Harper en David
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar/hoe doet ze alsof het net na de bevalling is dan?quote:Op maandag 13 februari 2012 00:55 schreef Smikke het volgende:
Harper (samen met een strak gestylde David) is een mooi plaatje.
Beyonce met glamourlook in bed. Doen ze nu net of dit net na de bevalling is? Because it isn't.
quote:Op maandag 13 februari 2012 11:58 schreef Copycat het volgende:
Okay, okay, ik offer me dan wel op voor vaderlief.
Mogen jullie dat wicht met luieruitslag hebben.
ik zie altijd wel bij celebs dat ze zo natuurlijk mogelijk uit willen zien op de eerste foto's van hun newborn.....maarja we weten allemaal dat ze voorafgaand 4 uur in de make up , plamuur en stuukwerk over zich heen hebben laten komen....quote:Op maandag 13 februari 2012 00:55 schreef Smikke het volgende:
Harper (samen met een strak gestylde David) is een mooi plaatje.
Beyonce met glamourlook in bed. Doen ze nu net of dit net na de bevalling is? Because it isn't.
Zou ik ook doen als mijn foto's de hele wereld over gingen!quote:Op maandag 13 februari 2012 14:17 schreef sherezade het volgende:
[..]
ik zie altijd wel bij celebs dat ze zo natuurlijk mogelijk uit willen zien op de eerste foto's van hun newborn.....maarja we weten allemaal dat ze voorafgaand 4 uur in de make up , plamuur en stuukwerk over zich heen hebben laten komen....
ja ik ook hoor daar niet vanaf gezienquote:Op maandag 13 februari 2012 14:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Zou ik ook doen als mijn foto's de hele wereld over gingen!
De rij voor Harper is groter...ik sluit me bij jou voor vaderlief aan...quote:Op maandag 13 februari 2012 11:58 schreef Copycat het volgende:
Okay, okay, ik offer me dan wel op voor vaderlief.
Mogen jullie dat wicht met luieruitslag hebben.
Ik hoor Beckham? Ik sluit me graag aanquote:Op maandag 13 februari 2012 14:36 schreef juultje84 het volgende:
[..]
De rij voor Harper is groter...ik sluit me bij jou voor vaderlief aan...
SOLD! Je bent de eerste die voor het hele setje gaat!quote:Op maandag 13 februari 2012 18:08 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik zou David meer voor aan m'n arm willen en Harper dan in mijn handtas
quote:Op maandag 13 februari 2012 18:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
SOLD! Je bent de eerste die voor het hele setje gaat!
Ik wil ook beide hoor! Met" wat een cutie" bedoelde ik David;-)quote:Op maandag 13 februari 2012 18:08 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik zou David meer voor aan m'n arm willen en Harper dan in mijn handtas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Als ik de foto's zie heb ik altijd het idee dat ze weer een uitvoering ballet of toneel heeft gehadquote:Op maandag 13 februari 2012 22:48 schreef oh-oh het volgende:
Ja. of je trekt het kind behoorlijke kleding aan als het koud is
Ja die van mij kon op zijn kop gaan staan maar als het te koud is buiten dan is de keuze aan kleren beperkt tot warme kleding. Zomerkleren niet in de kast, dan is het ook geen optie om die te kiezen en kunnen ze toch zelf hun kleren uitzoeken.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:51 schreef oh-oh het volgende:
Het valt mij zo vaak op dat Tom en Katy lange broeken en lange mouwen aanhebben en Suri van die zomerjurkjes en zo
Jouw baby heeft al een voorkeur voor wat ie aan wil?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja die van mij kon op zijn kop gaan staan maar als het te koud is buiten dan is de keuze aan kleren beperkt tot warme kleding. Zomerkleren niet in de kast, dan is het ook geen optie om die te kiezen en kunnen ze toch zelf hun kleren uitzoeken.
Ja die schelen best in lengtequote:Op maandag 13 februari 2012 21:49 schreef Starlie het volgende:
Die meiden van Rebecca Romijn verschillen wel aardig in lengte of lijkt dat maar zo?!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |