Zo kijken ze alledrie op die laatste foto eigenlijkquote:Op vrijdag 4 november 2011 13:09 schreef Pisces29 het volgende:
Die blik van Victoria op de laatste foto![]()
"Wat moet je"
Even terug scrollen.... oh nu je het zegt jaquote:Op vrijdag 4 november 2011 13:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo kijken ze alledrie op die laatste foto eigenlijk
Misschien krijgt ze ook een John-fase als ze bij de Jolie-Pitjes gaat spelenquote:Op vrijdag 4 november 2011 13:19 schreef controlaltdelete het volgende:
Wel een leuk kindje die Harper, alleen best beetje triest dat ze een mode-icoon moet worden no matter what. Het zal wat wezen in huize Beckham als het kind lesbo blijkt te zijn en een echte butch wordt met platte schoenen en opgeschoren kop
quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:19 schreef controlaltdelete het volgende:
Wel een leuk kindje die Harper, alleen best beetje triest dat ze een mode-icoon moet worden no matter what. Het zal wat wezen in huize Beckham als het kind lesbo blijkt te zijn en een echte butch wordt met platte schoenen en opgeschoren kop
Dat 'snuitje' van Romeoquote:
Dat uit zo'n ranke moeder zo'n flinke baby kan komen. Het lijkt ook bijna alsof ze 'm met moeite kan dragen. Volgens mij wordt dat wel een mooie als de babyvetjes weg zijn.quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:28 schreef CherryLips het volgende:
Flynn is echt mega. Hij is bijna net zo groot als SuriDat Miranda niet helemaal ontploft is bij de bevalling.
Het enige wat ik herken van haar zijn die ronde appelwagen, die heeft het jochie en zij ook. Misschien was ze zelf als kind wel een tonnetje, of Orlandoquote:Op zaterdag 12 november 2011 18:05 schreef julia22 het volgende:
[..]
Dat uit zo'n ranke moeder zo'n flinke baby kan komen. Het lijkt ook bijna alsof ze 'm met moeite kan dragen. Volgens mij wordt dat wel een mooie als de babyvetjes weg zijn.
Die gehele outfit van Sadiequote:
Ik wou net zeggen, Sadie zelf is redelijk leuk aan het opdrogen... maar die kleding!quote:
Zelfde broekje als Sunny ook, of niet?quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, Sadie zelf is redelijk leuk aan het opdrogen... maar die kleding!
Flynn heeft een soortgenootje! Het zoontje van Nathalie Portman is ook zo'n lekkere bollequote:Op dinsdag 15 november 2011 00:59 schreef juultje84 het volgende:
Miranda Kerr en Flynn
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:06 schreef Prixie het volgende:
Nathalie Portman en Zoontje Aleph
[ afbeelding ]
Ik dacht hetzelfdequote:Op zaterdag 19 november 2011 23:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Flynn heeft een soortgenootje! Het zoontje van Nathalie Portman is ook zo'n lekkere bolle
[..]
Ik prefereer toch zijn vaderquote:Op zondag 20 november 2011 11:46 schreef alors het volgende:
Ik vind Brooklyn echt een lekker ding worden hoor, hij had een een beetje een hooligan bakkes maar hij droogt mooi op!
Die loopt toch ook al tegen de 30?quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:24 schreef Pisces29 het volgende:
En Kelly Osbourne doet ouwelijk aan op die foto naast Lourdes, zou bijna moeder & dochter kunnen zijn, weet niet waar het aan ligt, dat kapsel vind ik zo moederlijk
Maar om je zoontje van nog geen jaar in driedelig te hijsen lijkt me wat veel van het goede.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:24 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een leuk meisje, die dochter van Kate Moss!![]()
En EmmeEn Harlow wordt er ook niet echt fraaier op de laatste tijd
Leuk dat die tweeling van Mariah Carey zo duidelijk meisje/jongen is
En Kelly Osbourne doet ouwelijk aan op die foto naast Lourdes, zou bijna moeder & dochter kunnen zijn, weet niet waar het aan ligt, dat kapsel vind ik zo moederlijk
Zullen wel de eerste persfoto's of eerste tvmomenten zijn geweest, tja voor mij hoeft het ook nietquote:Op zondag 20 november 2011 23:54 schreef Smikke het volgende:
[..]
Maar om je zoontje van nog geen jaar in driedelig te hijsen lijkt me wat veel van het goede.
Oh ze lijkt op haar moeder zeg!quote:Op zaterdag 26 november 2011 12:49 schreef juultje84 het volgende:
Danielynn en Larry Birkhead
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Wat leuk, allemaal een brilletjequote:
quote:Op maandag 28 november 2011 18:59 schreef Spees_Eend het volgende:
Spekkie Harper Beckham![]()
[ afbeelding ]
Ben benieuwd hoe Haven straks over een paar maanden is. Ze lijkt volgens mij helemaal niet op Honor als baby, die was meteen donkerder qua haar en ogen, kopie van de ouders qua kleuren (qua trekken de vader)quote:Op maandag 28 november 2011 23:06 schreef juultje84 het volgende:
Jessica Alba en Haven
[ afbeelding ]
Ik blijf lachen om die rollator-wagens in Amerikaquote:Op woensdag 30 november 2011 10:31 schreef juultje84 het volgende:
Dean McDermott en Tori Spelling met hun kids
[ afbeelding ]
Ik dacht dat het 'een' modeshow was, maar het is voor haar eigen lijnquote:Op donderdag 1 december 2011 16:33 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat heeft Gwen Stefani haar kinderen vreemd aangekleed.
Wel leuk shoppen voor kinderkleding tussen de boodschappen door bij Targetquote:Gwen Stefani rules the runway with sons Zuma Nesta Rock, 3, and Kingston James McGregor, 5½, at Saturday’s launch of her Harajuku Mini for Target line in Hollywood, Calif.
http://www.target.com/c/b(...)for-Target/-/N-5al7m
Wat leuk met die pinguinquote:Op donderdag 1 december 2011 19:34 schreef juultje84 het volgende:
Charlotte-Sophie en Jezebel (vrouw...en dochter van John Heitinga)
[ afbeelding ]
Lolo Ferrari Simpsonquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:39 schreef juultje84 het volgende:
Ashlee & Jessica Simpson, met Bronx
[ afbeelding ]
Ze had natuurlijk al niet al te kleine borsten....maar damn....nu ze zwanger is zijn d'r memmen HUGE!quote:
Naar mijn idee is het gewoon het tuniekje/jurkje, die ze nog ff pushedquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:11 schreef juultje84 het volgende:
[..]
Ze had natuurlijk al niet al te kleine borsten....maar damn....nu ze zwanger is zijn d'r memmen HUGE!
Ok...'t is hier inderdaad ook de combi BH/tuniek die ze aan heeft...maar over het algemeen als je de foto's bekijkt van zwangere Jessica...groeien d'r borsten nog steeds net zo hard mee lijkt wel...quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Naar mijn idee is het gewoon het tuniekje/jurkje, die ze nog ff pushedWant ze zitten toch niet van nature tegen elkaar geprakt, mag ik hopen
Ja absoluutquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:55 schreef juultje84 het volgende:
[..]
Ok...'t is hier inderdaad ook de combi BH/tuniek die ze aan heeft...maar over het algemeen als je de foto's bekijkt van zwangere Jessica...groeien d'r borsten nog steeds net zo hard mee lijkt wel...
Eindelijk een fan voor Bronx!quote:
Ik vind dat altijd net een beetje als Hugh Jackman en zijn vrouw, ook zo'n op het oog bijna moeder-zoon duoquote:Op zondag 4 december 2011 11:16 schreef Copycat het volgende:
Ik vind die vrouw van Keaton er altijd zo oud en koud uitzien. Maar ik zag haar vorig jaar bij The Apprentice UK (geloof ik) en daar kwam ze ontzettend warm en spontaan over.
quote:Forbidden
You don't have permission to access /gallery/main.php on this server.
Additionally, a 500 Internal Server Error error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
Bij Ronan vind ik het heel erg meevallen, ja ze is iets ouder misschien, maar dit is idd net moeder en zoonquote:Op zondag 4 december 2011 11:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd net een beetje als Hugh Jackman en zijn vrouw, ook zo'n op het oog bijna moeder-zoon duo
[ afbeelding ]
En een vleugje Melanie Griffith.quote:Op zondag 4 december 2011 11:36 schreef Copycat het volgende:
Niet eens nodig.
Ze doet me aan iemand denken ... Of eerder aan een mix tussen Nelly Frijda en Sheila de Vries.
Da's niet echt complimenteus.
quote:Op zondag 4 december 2011 18:16 schreef kvd het volgende:
nee joh, ze heeft het hem vergeven (juli 2010)
http://www.dailymail.co.u(...)heating-scandal.html
En toen weer niet (augustus 2010)
http://www.news.com.au/en(...)frfmyi-1225912161431
en toen weer wel (maart 2011)
http://new-magazine.co.uk/posts/view/29051
En in september werden ze nog zoenend gespot
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 december 2011 10:20 schreef juultje84 het volgende:
Denise Richards en dochters Lola en Sam
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|