Oh ze lijkt op haar moeder zeg!quote:Op zaterdag 26 november 2011 12:49 schreef juultje84 het volgende:
Danielynn en Larry Birkhead
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Wat leuk, allemaal een brilletjequote:
quote:Op maandag 28 november 2011 18:59 schreef Spees_Eend het volgende:
Spekkie Harper Beckham![]()
[ afbeelding ]
Ben benieuwd hoe Haven straks over een paar maanden is. Ze lijkt volgens mij helemaal niet op Honor als baby, die was meteen donkerder qua haar en ogen, kopie van de ouders qua kleuren (qua trekken de vader)quote:Op maandag 28 november 2011 23:06 schreef juultje84 het volgende:
Jessica Alba en Haven
[ afbeelding ]
Ik blijf lachen om die rollator-wagens in Amerikaquote:Op woensdag 30 november 2011 10:31 schreef juultje84 het volgende:
Dean McDermott en Tori Spelling met hun kids
[ afbeelding ]
Ik dacht dat het 'een' modeshow was, maar het is voor haar eigen lijnquote:Op donderdag 1 december 2011 16:33 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat heeft Gwen Stefani haar kinderen vreemd aangekleed.
Wel leuk shoppen voor kinderkleding tussen de boodschappen door bij Targetquote:Gwen Stefani rules the runway with sons Zuma Nesta Rock, 3, and Kingston James McGregor, 5½, at Saturday’s launch of her Harajuku Mini for Target line in Hollywood, Calif.
http://www.target.com/c/b(...)for-Target/-/N-5al7m
Wat leuk met die pinguinquote:Op donderdag 1 december 2011 19:34 schreef juultje84 het volgende:
Charlotte-Sophie en Jezebel (vrouw...en dochter van John Heitinga)
[ afbeelding ]
Lolo Ferrari Simpsonquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:39 schreef juultje84 het volgende:
Ashlee & Jessica Simpson, met Bronx
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |