Zo kijken ze alledrie op die laatste foto eigenlijkquote:Op vrijdag 4 november 2011 13:09 schreef Pisces29 het volgende:
Die blik van Victoria op de laatste foto![]()
"Wat moet je"
Even terug scrollen.... oh nu je het zegt jaquote:Op vrijdag 4 november 2011 13:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo kijken ze alledrie op die laatste foto eigenlijk
Misschien krijgt ze ook een John-fase als ze bij de Jolie-Pitjes gaat spelenquote:Op vrijdag 4 november 2011 13:19 schreef controlaltdelete het volgende:
Wel een leuk kindje die Harper, alleen best beetje triest dat ze een mode-icoon moet worden no matter what. Het zal wat wezen in huize Beckham als het kind lesbo blijkt te zijn en een echte butch wordt met platte schoenen en opgeschoren kop
quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:19 schreef controlaltdelete het volgende:
Wel een leuk kindje die Harper, alleen best beetje triest dat ze een mode-icoon moet worden no matter what. Het zal wat wezen in huize Beckham als het kind lesbo blijkt te zijn en een echte butch wordt met platte schoenen en opgeschoren kop
Dat 'snuitje' van Romeoquote:
Dat uit zo'n ranke moeder zo'n flinke baby kan komen. Het lijkt ook bijna alsof ze 'm met moeite kan dragen. Volgens mij wordt dat wel een mooie als de babyvetjes weg zijn.quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:28 schreef CherryLips het volgende:
Flynn is echt mega. Hij is bijna net zo groot als SuriDat Miranda niet helemaal ontploft is bij de bevalling.
Het enige wat ik herken van haar zijn die ronde appelwagen, die heeft het jochie en zij ook. Misschien was ze zelf als kind wel een tonnetje, of Orlandoquote:Op zaterdag 12 november 2011 18:05 schreef julia22 het volgende:
[..]
Dat uit zo'n ranke moeder zo'n flinke baby kan komen. Het lijkt ook bijna alsof ze 'm met moeite kan dragen. Volgens mij wordt dat wel een mooie als de babyvetjes weg zijn.
Die gehele outfit van Sadiequote:
Ik wou net zeggen, Sadie zelf is redelijk leuk aan het opdrogen... maar die kleding!quote:
Zelfde broekje als Sunny ook, of niet?quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, Sadie zelf is redelijk leuk aan het opdrogen... maar die kleding!
Flynn heeft een soortgenootje! Het zoontje van Nathalie Portman is ook zo'n lekkere bollequote:Op dinsdag 15 november 2011 00:59 schreef juultje84 het volgende:
Miranda Kerr en Flynn
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:06 schreef Prixie het volgende:
Nathalie Portman en Zoontje Aleph
[ afbeelding ]
Ik dacht hetzelfdequote:Op zaterdag 19 november 2011 23:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Flynn heeft een soortgenootje! Het zoontje van Nathalie Portman is ook zo'n lekkere bolle
[..]
Ik prefereer toch zijn vaderquote:Op zondag 20 november 2011 11:46 schreef alors het volgende:
Ik vind Brooklyn echt een lekker ding worden hoor, hij had een een beetje een hooligan bakkes maar hij droogt mooi op!
Die loopt toch ook al tegen de 30?quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:24 schreef Pisces29 het volgende:
En Kelly Osbourne doet ouwelijk aan op die foto naast Lourdes, zou bijna moeder & dochter kunnen zijn, weet niet waar het aan ligt, dat kapsel vind ik zo moederlijk
Maar om je zoontje van nog geen jaar in driedelig te hijsen lijkt me wat veel van het goede.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:24 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een leuk meisje, die dochter van Kate Moss!![]()
En EmmeEn Harlow wordt er ook niet echt fraaier op de laatste tijd
Leuk dat die tweeling van Mariah Carey zo duidelijk meisje/jongen is
En Kelly Osbourne doet ouwelijk aan op die foto naast Lourdes, zou bijna moeder & dochter kunnen zijn, weet niet waar het aan ligt, dat kapsel vind ik zo moederlijk
Zullen wel de eerste persfoto's of eerste tvmomenten zijn geweest, tja voor mij hoeft het ook nietquote:Op zondag 20 november 2011 23:54 schreef Smikke het volgende:
[..]
Maar om je zoontje van nog geen jaar in driedelig te hijsen lijkt me wat veel van het goede.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |