quote:Op maandag 13 februari 2012 11:58 schreef Copycat het volgende:
Okay, okay, ik offer me dan wel op voor vaderlief.
Mogen jullie dat wicht met luieruitslag hebben.
ik zie altijd wel bij celebs dat ze zo natuurlijk mogelijk uit willen zien op de eerste foto's van hun newborn.....maarja we weten allemaal dat ze voorafgaand 4 uur in de make up , plamuur en stuukwerk over zich heen hebben laten komen....quote:Op maandag 13 februari 2012 00:55 schreef Smikke het volgende:
Harper (samen met een strak gestylde David) is een mooi plaatje.
Beyonce met glamourlook in bed. Doen ze nu net of dit net na de bevalling is? Because it isn't.
Zou ik ook doen als mijn foto's de hele wereld over gingen!quote:Op maandag 13 februari 2012 14:17 schreef sherezade het volgende:
[..]
ik zie altijd wel bij celebs dat ze zo natuurlijk mogelijk uit willen zien op de eerste foto's van hun newborn.....maarja we weten allemaal dat ze voorafgaand 4 uur in de make up , plamuur en stuukwerk over zich heen hebben laten komen....
ja ik ook hoor daar niet vanaf gezienquote:Op maandag 13 februari 2012 14:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Zou ik ook doen als mijn foto's de hele wereld over gingen!
De rij voor Harper is groter...ik sluit me bij jou voor vaderlief aan...quote:Op maandag 13 februari 2012 11:58 schreef Copycat het volgende:
Okay, okay, ik offer me dan wel op voor vaderlief.
Mogen jullie dat wicht met luieruitslag hebben.
Ik hoor Beckham? Ik sluit me graag aanquote:Op maandag 13 februari 2012 14:36 schreef juultje84 het volgende:
[..]
De rij voor Harper is groter...ik sluit me bij jou voor vaderlief aan...
SOLD! Je bent de eerste die voor het hele setje gaat!quote:Op maandag 13 februari 2012 18:08 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik zou David meer voor aan m'n arm willen en Harper dan in mijn handtas
quote:Op maandag 13 februari 2012 18:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
SOLD! Je bent de eerste die voor het hele setje gaat!
Ik wil ook beide hoor! Met" wat een cutie" bedoelde ik David;-)quote:Op maandag 13 februari 2012 18:08 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik zou David meer voor aan m'n arm willen en Harper dan in mijn handtas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Als ik de foto's zie heb ik altijd het idee dat ze weer een uitvoering ballet of toneel heeft gehadquote:Op maandag 13 februari 2012 22:48 schreef oh-oh het volgende:
Ja. of je trekt het kind behoorlijke kleding aan als het koud is
Ja die van mij kon op zijn kop gaan staan maar als het te koud is buiten dan is de keuze aan kleren beperkt tot warme kleding. Zomerkleren niet in de kast, dan is het ook geen optie om die te kiezen en kunnen ze toch zelf hun kleren uitzoeken.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:51 schreef oh-oh het volgende:
Het valt mij zo vaak op dat Tom en Katy lange broeken en lange mouwen aanhebben en Suri van die zomerjurkjes en zo
Jouw baby heeft al een voorkeur voor wat ie aan wil?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja die van mij kon op zijn kop gaan staan maar als het te koud is buiten dan is de keuze aan kleren beperkt tot warme kleding. Zomerkleren niet in de kast, dan is het ook geen optie om die te kiezen en kunnen ze toch zelf hun kleren uitzoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |