Misschien moet Voorschrift de volgende keer dan niet in de POL SC roepen dat hij een partner en geadopteerd kind gaat bedenken...quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:29 schreef von_Preussen het volgende:
Mischien dat Voorschrift en ik ook komen, eventueel met ons uit Sri Lanka geadopteerde dochtertje Amber.
Dat, het moet wel een beetje leuk blijven lijkt me.quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:54 schreef Kersjes het volgende:
Persoonlijk vind ik het leuker als iedereen wat meeneemt eigenlijk, zelfgemaakt of zelfgekocht...
Als ik kom kan ik je ook ophalen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:37 schreef Fannetje het volgende:
Dan woon ik totaal niet op de route, ik woon in Den Bosch![]()
Maar lief aangeboden hoor
Barba woont bij mij in de buurt, dus hopelijk komt zij gewoon en kan ze ook rijden
Ja johquote:
jawel, wij gaan gezellig meequote:Op maandag 31 oktober 2011 17:06 schreef Ssserpente het volgende:
Jij al enig idee wat je gaat doen, Bar?
Oe!!! Zou jij voor mij (tegen betaling van mij uiteraard!!) een echte limburgse rijstevlaai mee willen nemen?? Susanne is namelijk 1 dag later jarig en echte limburgse rijstevlaai zou toch wel heul erg lekker zijn!quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:00 schreef Elmo76 het volgende:
Ik wil wel Limburgse vlaai meenemen als iemand dat lekker vindt!![]()
Zelf gemaakt of zelf gekocht, dat weet ik nog niet.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:00 schreef Elmo76 het volgende:
Ik wil wel Limburgse vlaai meenemen als iemand dat lekker vindt!![]()
Zelf gemaakt of zelf gekocht, dat weet ik nog niet.
Ow ja, wie neemt de prosecco mee?quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:02 schreef danic het volgende:
Hahaha ik ga nu al lachen, weten jullie wel hoeveel vreterijen er ondertussen meegebracht worden.Als dat niet misselijk worden betekend.
Maar ik zeg nergens 'nee' tegen, want alles klinkt even lekker.
We moeten denk ik ook wel zorgen dat er genoeg drinken aanwezig is, of zijn jullie allemaal van de koffie en thee? Ik niet hoor, bubbels horen dr in
Is er ook een die je het lekkerst vindt of maakt het niet uit?!quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:02 schreef miss_sly het volgende:
[..]![]()
Ik ben gek op Limburgse vlaai!
Ik kan Amsterdamse uitjes meenemen
Appel(kruimel) of kersen. Die laatste misschien nog wel het lekkerstequote:Op maandag 31 oktober 2011 21:03 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Is er ook een die je het lekkerst vindt of maakt het niet uit?!
Doe ik, geen probleem!quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Oe!!! Zou jij voor mij (tegen betaling van mij uiteraard!!) een echte limburgse rijstevlaai mee willen nemen?? Susanne is namelijk 1 dag later jarig en echte limburgse rijstevlaai zou toch wel heul erg lekker zijn!
Oeh, ik krijg er nu zelf al zin in! Gaat geregeld worden!!quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:06 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Appel(kruimel) of kersen. Die laatste misschien nog wel het lekkerste
Ow, ik vond je al lief, maar nu vind ik je nog veul lieverderquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:08 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Oeh, ik krijg er nu zelf al zin in! Gaat geregeld worden!!
Aahh! Lief!!!quote:
Ow ja, ik zelf ook, hahaha.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:09 schreef Ssserpente het volgende:
Kap 'ns met je Prosecco, Miss! Ik moet terugrijden.
Haha, je hoeft niks te maken voor in de auto, hoor, Bar. We halen wel een zak drop bij het tankstation.![]()
Eens over die bubbels, Danic. Van een hele dag thee word je zo laf.
Haha, wilde al net vragen welke je wilde! Maar goed, dat weet ik dan nu. 1 kale rijstevlaai it is!!quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Aahh! Lief!!!Bedoel trouwens niet zo'n ding met slagroom er op hoor.. maar gewoon zo'n "kale". Laat je even weten wat het me kost? Zorg ik dat ik gepast bij me heb
Ik zet 'm op het boodschappenlijstje!quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:14 schreef twentemeisje het volgende:
Misschien moeten we het lijstje nog een keer aanpassen, want volgens mij nemen er nu ook wel heel veel mensen drinken mee.
Wat mist er nu nog eigenlijk?
Christoffelvlaai Elmo!![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:13 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Haha, wilde al net vragen welke je wilde! Maar goed, dat weet ik dan nu. 1 kale rijstevlaai it is!!
Enne, miss sly, kersenkruimelvlaai?!![]()
![]()
![]()
Dat is er op zich wel, geloof alleen niet dat het berekend is op zo'n massaquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:14 schreef danic het volgende:
Hebben ze dat niet daar dan Ireth? Ik dacht dat we gebruik mochten maken van de keuken en dat daar zulke dingen dan wel zouden zijn?
Ik heb ook nog wel plastic bekertjes.
En volgens mij ook nog wel prosecco voor de liefhebbers. Ik drink et niet dus het staat hier maar te wachten op een goeie gelegenheid.
Goed idee Miss, ik zal ook wat meenemen. Gaat makkelijk met de auto.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Super!!!!quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:14 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Mijn collega wil wel ruilen! Wij zijn er dus bijen Fannetje jullie kunnen gewoon meerijden hoor!
quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:32 schreef Fannetje het volgende:
Zal ik (mini) bossche bollen meenemen voor de liefhebbers?
Optimist!quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:35 schreef Fannetje het volgende:
Oh en potloden kan ik ook wel regelen, maar die moet ik daarna dan ook wel weer meenemen
wat zij zegtquote:
Oeehhhquote:
Moest ook wel, maar wilde het ff zeker weten!!quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2011 07:48 schreef miss_sly het volgende:
Ja, dat ook, maar dat wilde ik niet zeggen, omdat ik toch al altijd degene ben die over suiker en zoet enzo begint![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was mijn nummer 1 verslaving tijdens mijn zwangerschap (gek hè, dat ik volledig dichtgroeide). Ik heb er een keer 3,5 in één dag opgegeten!quote:
Wie neemt de slingers mee?quote:Op dinsdag 1 november 2011 08:45 schreef flugeltje het volgende:
Het begint wel op een heus feest te lijken zo... Willem drinkt gewoon water of melk, soms een pakje sap... Maar dat houdt bij 1 pakje ook wel op hoor....
En zelf ben ik ook geen kliko (meer)
Ja dit preciesquote:Op dinsdag 1 november 2011 13:14 schreef ferrari_rood het volgende:
Daarom zit je thuis toch? en je man/vriend heeft zijn rijbewijs (nog) niet toch?
Dan hoop ik je op een andere meet een keer te zien
Gaan we daarna het grote voedsel-ruil-spel doenquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:24 schreef Reilain het volgende:
enne ws is iedereen ook te druk aan de klets/met kinders bezig om maar 1 hap te pakken
Ik heb het traphekje hier al in de gang staan, gaat zaterdag mee die kant op...quote:
Het valt nu nog mee, het is al over 4 dagen...quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:17 schreef octopussy het volgende:
[..]
Och, bij veel OUD meetings halveert de groep toch wel voor de meeting
Met al die lekkernijen die meegenomen worden, zullen het wel geen kilo's zijn!quote:
ik ook!quote:
Ik heb het haar op FB ook al dringend verzochtquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:13 schreef Ssserpente het volgende:
Nou, afvallen zul je niet van deze meet.
KD, kom jij nog?
Ik ookquote:
quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:45 schreef flugeltje het volgende:
En achja, nerveus ben ik ook. Ik ga zaterdag voor we vertrekken vast tig keer naar de WC..
Voor het verwachtingenmanagement, ik ben het dikke doch eigenlijk best lekkere wijf met dat fantastische kind en die leuke knul als vriendje
Ha, ik ook niet. Sterker nog, ik ben zelden nerveus, behalve voor de tandarts, dat is eigenlijk het enige waarbij is mezelf niet meer onder controle kan houden.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:53 schreef Orea het volgende:
Ik ben eigenlijk nooit zenuwachtig voor een meet
t is alsof je zegt dat nerveus synoniem is voor jezelf niet meer onder controle kunnen houdenquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:04 schreef Juud79 het volgende:
Ha, ik ook niet. Sterker nog, ik ben zelden nerveus, behalve voor de tandarts, dat is eigenlijk het enige waarbij is mezelf niet meer onder controle kan houden.
Ik wel, maar ben ook niet zo sociaal...quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:53 schreef Orea het volgende:
Ik ben eigenlijk nooit zenuwachtig voor een meet
Ach, jij gaat gewoon achter mijn grote rug (waar je inmiddels 3 keer achter pastquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:29 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ik wel, maar ben ook niet zo sociaal...
Maar ken al best wat mensen nu, scheelt ook wel
quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:30 schreef Orea het volgende:
[..]
Ach, jij gaat gewoon achter mijn grote rug (waar je inmiddels 3 keer achter pastskinny bitch) staan als we naar binnen lopen
ging in Amersfoort ook goed
Ik bereid jou vrijdag wel even voor op de meetquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:30 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben in het echie heul niet zo welbespraakt en grappig als online...
M'n imago, wat doe je...
Ik ben ook vaak een beetje 'kwijt' in een grote groep, maar dat maakt mijn vent wel weer goed.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:29 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ik wel, maar ben ook niet zo sociaal...
Maar ken al best wat mensen nu, scheelt ook wel
Volgens mij hebben we dat ouwehoer probleem allemaal wel een beetje, als het over onze kids gaatquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:34 schreef becky27 het volgende:
Ik ouwehoer over het algemeen veel te veel, dus me vooral terugfluiten als ik het weer eens over mijn briljante, altijd zieke, dochter heb.
Oud???quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:36 schreef Orea het volgende:
Dat wil ik ook kunnen! Maar het schuift zo lastig over de grond heen(serieus, daaraan merk ik dat ik 'ouder' word... tesamen met mijn grijze haar die ik laatst ontdekte
)
Whut? een grijze haar?quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:36 schreef Orea het volgende:
Dat wil ik ook kunnen! Maar het schuift zo lastig over de grond heen(serieus, daaraan merk ik dat ik 'ouder' word... tesamen met mijn grijze haar die ik laatst ontdekte
)
Jij zult het schuiven niet zo goed onder de knie hebben als je dochter, denk ikquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:36 schreef Orea het volgende:
)
geverfd, 44,5 jaar, zonder schuilmateriaal ....quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:41 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben de oude zonder grijs haar die er nog best goed uitziet voor haar bijna 43 jaar
Hoho jij bent toch 27?quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:45 schreef becky27 het volgende:
Ik ben pasgeleden nog afgewezen bij een sollicitatie omdat ik er te jong uit zie..... dus ik waarschuw maar vast, ik ben die uberslanke (Daphne termen) blondine waarvan je denkt dat ze 25 is....![]()
schijn bedriegt he.... zwart kleed gewoon goed af
Voor mannen is het heel anders, hoor!quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:46 schreef Sorbootje het volgende:
Ha , B. wordt morgen 45. Gaat er nog iemand van hem winnen?
Ik ben slechts 32 en altijd jong naast mijn man
Jij mag met Cooki en Leandra op de plekken die het dichtste bij de WC zitten...quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:46 schreef miss_sly het volgende:
Thanks Orea o+
Cooki, zullen wij dan op het 'oudemoeders bankje' gaan zitten, of gaan we gewoon doen alsof we nog hartstikke jong zijn?
Lijkt me veel handiger als die jonge broedkipjes daar gaan zittenquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Jij mag met Cooki en Leandra op de plekken die het dichtste bij de WC zitten...
quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:48 schreef octopussy het volgende:
Misschien moeten we Innepin nog een keer vragen. Die is dan al oma
Mijne is nog in bestelling, ik wilde natuurlijk wel een heule hippe, maar die moet dan weer speciaal worden geproduceerd enzo...je kent het wel.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:48 schreef Cooki het volgende:
Miss_Sly, nah, ik neem mn rollator mee, heb ik altijd n zitplaatsje, handig joh
die van mij is roze, heb jij er al 1?![]()
t leven begint pas bij 40, dus de kuikentjes moeten eerst nog 10 jaar toch?![]()
Ado hooligan!quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:54 schreef Cooki het volgende:
nou Orea, jij doet dan geel+groen, das toch duidelijk lijkt me
't is een outfit die wel bij de tweeling past, goed uitgekozen!quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:54 schreef Cooki het volgende:
nou Orea, jij doet dan geel+groen, das toch duidelijk lijkt me
zoiets bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
Ehm, yep. Why?quote:
ja dat ja... maar dat zaterdag niet anders zijn heur...quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:02 schreef octopussy het volgende:
Cooki, je haalt er een paar door elkaar geloof ik.
Nou ja, weet je, dat zou niet eens zo gek zijn. Ik krijg alleen het woord 'Ssserpente' echt mn strot niet uit. Zo gênant.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:57 schreef octopussy het volgende:
Weet je wat altijd wel grappig is bij fokmeets. Je vertelt je naam, en nog geen hond weet wie je bent![]()
Dat je je dan gaat voorstellen met "Octopussy, aangenaam"
+1quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:03 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Nou ja, weet je, dat zou niet eens zo gek zijn. Ik krijg alleen het woord 'Ssserpente' echt mn strot niet uit. Zo gênant.
gebreeenquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:07 schreef Cooki het volgende:
en die badge, moet die gehaakt, gebreid of gemacramé-d zijn?
Het klinkt onwijs kansloos, maar ik denk dat het zeker voor meer gesprekken zal zorgen. Ik heb nu al twee keer gehad dat ik mensen misliep die ik graag had willen spreken omdat ik ze niet herkende.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:06 schreef octopussy het volgende:
Username en je plaatje op een button jah
Mijn pluspuntenquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:01 schreef Cooki het volgende:
@elmo: nee t ligt weer ns aan mij![]()
omg.. laat maar weerseriously, t wordt tijd dat ik weer werk vind en mn hersens aan t werk moet zetten
![]()
enne: octo orea: tweeling? ik durf nix meer te vragen
Ok, de mevrouw zonder sticker is BE...quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:09 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ga niet, herhaal: NIET met een sticker op lopen! Dat is niet toegestaan op Fok! meets hoor!
Mag niet van Yvonne.
Ik ben degene met die 2 enorm drukke, maar oh zo leuke jongetjes.
Het ligt aan de drukte maar meestal ga ik iedereen wel even langs om me voor te stellenquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:09 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Het klinkt onwijs kansloos, maar ik denk dat het zeker voor meer gesprekken zal zorgen. Ik heb nu al twee keer gehad dat ik mensen misliep die ik graag had willen spreken omdat ik ze niet herkende.
Moet toch een manier zijn om dat te ondervangen?
Ik heb dat metquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:10 schreef Ssserpente het volgende:
Als ik een post op mn telefoon tik, moet ik of altijd inhouden om er geen 'X' achteraan te typen, net als in een sms.
De enige reden dat ik überhaupt twijfel.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:38 schreef Sorbootje het volgende:
Ik ben die luidruchtige blonde met drie kinders (klein, groter, grootst) en een hotte man.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:11 schreef octopussy het volgende:
[..]
Ok, de mevrouw zonder sticker is BE...
Ow, dat heb ik ook. Of als ik een sms stuur naar een van mijn collega's of zelfs de twee directeurenquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:10 schreef Ssserpente het volgende:
Als ik een post op mn telefoon tik, moet ik of altijd inhouden om er geen 'X' achteraan te typen, net als in een sms.
Dat hoeft ook niet, jou herkennen ze sowieso wel aan je geschreeuw.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:09 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ga niet, herhaal: NIET met een sticker op lopen! Dat is niet toegestaan op Fok! meets hoor!
Mag niet van Yvonne.
Ik ben degene met die 2 enorm drukke, maar oh zo leuke jongetjes.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:13 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet, jou herkennen ze sowieso wel aan je geschreeuw.![]()
Ik bedoelde eigenlijk te vragen of er geen andere manier is om elkaar te herkennen. Ik stap makkelijk op mensen af, maar bij zo'n grote club is dat zelfs ondoenlijk.
Dat gaat het nu ook worden.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:11 schreef Orea het volgende:
[..]
Het ligt aan de drukte maar meestal ga ik iedereen wel even langs om me voor te stellen(behalve die high tea toen in Utrecht dat was me echt te druk/kippenhok...)
Ik herken mensen meestal gewoon aan hun kindquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:13 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet, jou herkennen ze sowieso wel aan je geschreeuw.![]()
Ik bedoelde eigenlijk te vragen of er geen andere manier is om elkaar te herkennen. Ik stap makkelijk op mensen af, maar bij zo'n grote club is dat zelfs ondoenlijk.
Ik weet inmiddels wel wie ssserpente is, dat scheeltquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:12 schreef Cooki het volgende:
orea, maar noem jij dan je username? want das zo moeluk voor ssssssserpente x.
In december word ik dat ja. Ik ben nog 42quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:15 schreef octopussy het volgende:
Tipje naar aanleiding van de vorige Utrechtmeeting: plak een naamsticker op de drinkbeker van je kind. Er is toen heel wat uitgewisseld
Donderdag samen gaan?!quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:16 schreef Cooki het volgende:
ik heb ineens de behoefte om vóór zaterdag nog langs de kapper te gaan
en langs de <insert kledingzaak die kleding verkoopt waardoor ik jonger lijk>![]()
Dat ja. Normale woorden kent ie niet, maar mangopulp wel.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:18 schreef octopussy het volgende:
[..]
Gevalletje Damn you, autocorrect?
Kijk gewoon naar Roy dat kereltje met die grote ogenquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:17 schreef Ssserpente het volgende:
Dat viel mij dus juist erg tegen de eennalaatste keer, Bar. Ik hoop dat ik jou nog herken!mangopulp
Ohoh! Dus cooki en ik moeten oppassen zaterdag!quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:19 schreef octopussy het volgende:
Oh, had ik al gezegd dat mijn dochter gek is op Cookimonster en Elmo?
Waarom ben jij eigenlijk kindloos?quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:22 schreef Cooki het volgende:
is goed hoor, ik ben kindloos en heb n autostoeltje, k breng je muppetje dan zondag weer terug, goed ? vindt lucas leuk!
Ik ben al 45, en mijn zoon is jonger dan jullie dochterquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:46 schreef Sorbootje het volgende:
Ha , B. wordt morgen 45. Gaat er nog iemand van hem winnen?
Ik ben slechts 32 en altijd jong naast mijn man
ja dat ja.. kan jij gedachten lezen of zoquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:25 schreef octopussy het volgende:
[..]
Waarom ben jij eigenlijk kindloos?
dat zal hem goed doenquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben al 45, en mijn zoon is jonger dan jullie dochter
Niks. Ik zat te kutten met mn leestekens. (Dat woord kent ie dan weer niet.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:23 schreef danic het volgende:
Ben benieuwd wat het woord had moeten zijn Sserpente....mangopulp wtf
Haha ja! En op de speenquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:15 schreef octopussy het volgende:
Tipje naar aanleiding van de vorige Utrechtmeeting: plak een naamsticker op de drinkbeker van je kind. Er is toen heel wat uitgewisseld
Pas ik dit woordvoerder geschreven zie staan, besef ik me dat het helemaal geen 'brille-Jood' is.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:29 schreef Reilain het volgende:
briljant..
Ben nu al razend benieuwd...
Ik: Brilioot met krul-dreumes
Als jij ook een viswijf bent wel ja.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:25 schreef Kersjes het volgende:
mangopulp![]()
BE, 2 drukke, maar enorm leuke jongetjes??
Ben jij mij?
uhm ja.. die kinderen ken ikquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:26 schreef Sorbootje het volgende:
Quote van Isabeau: "koekiemonster doet een beetje raar he mama?" Dat je t vast weet Cooki, ze heeft haar mening al klaar.
Leandra, hoe jong was jij toen je tweede zoon geboren werd?quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:26 schreef Leandra het volgende:
Ik ben al 45, en mijn zoon is jonger dan jullie dochter
quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:32 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Pas ik dit woordvoerder geschreven zie staan, besef ik me dat het helemaal geen 'brille-Jood' is.
Dat heb ik dertig jaar lang gedacht.
Gaat ie lekker?quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:32 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Pas ik dit woordvoerder geschreven zie staan, besef ik me dat het helemaal geen 'brille-Jood' is.
Dat heb ik dertig jaar lang gedacht.
Zo ben ik vorige week nog genoemdquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Als jij ook een viswijf bent wel ja.
En andere zijn er 4 drukke, maar enorm leuke jongetjes!
quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Als jij ook een viswijf bent wel ja.
En andere zijn er 45 drukke, maar enorm leuke jongetjes!
Google vind ze beidequote:Op dinsdag 1 november 2011 22:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Gaat ie lekker?
En ik dacht precies hetzelfde: moet dat geen brillenjood zijn?
Uhmmm nou ik kan er toch ook wat van hoorquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
Ah, Bar sluit zich aan. Maar van haar weet ik dan weer wel dat ze geen viswijf is.
Ja, daar ging ik al vanuit omdat ik ouder ben dan jij en mijn jongste jonger dan jouw jongste, ik geloof dat ze ongeveer een half jaar schelen?quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:44 schreef Cooki het volgende:
[..]
oeh, jij "wint"(hier slechts 42 jaar,10 maanden en 26 dagen)
Idd, Soneal is van 30 november.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:48 schreef Cooki het volgende:
ja, lucas is van 09 maart, jouw jongetje van november toch?
ach , mn hersens zijn pudding de laatste tijd![]()
btw offtopic: tot welke leeftijd krijgen mama's tegenwoordig kinderen?ik durf niet meer ivm kansberekening, maar anders/toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |