+1quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:03 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Nou ja, weet je, dat zou niet eens zo gek zijn. Ik krijg alleen het woord 'Ssserpente' echt mn strot niet uit. Zo gênant.
gebreeenquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:07 schreef Cooki het volgende:
en die badge, moet die gehaakt, gebreid of gemacramé-d zijn?
Het klinkt onwijs kansloos, maar ik denk dat het zeker voor meer gesprekken zal zorgen. Ik heb nu al twee keer gehad dat ik mensen misliep die ik graag had willen spreken omdat ik ze niet herkende.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:06 schreef octopussy het volgende:
Username en je plaatje op een button jah
Mijn pluspuntenquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:01 schreef Cooki het volgende:
@elmo: nee t ligt weer ns aan mij![]()
omg.. laat maar weerseriously, t wordt tijd dat ik weer werk vind en mn hersens aan t werk moet zetten
![]()
enne: octo orea: tweeling? ik durf nix meer te vragen
Ok, de mevrouw zonder sticker is BE...quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:09 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ga niet, herhaal: NIET met een sticker op lopen! Dat is niet toegestaan op Fok! meets hoor!
Mag niet van Yvonne.
Ik ben degene met die 2 enorm drukke, maar oh zo leuke jongetjes.
Het ligt aan de drukte maar meestal ga ik iedereen wel even langs om me voor te stellenquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:09 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Het klinkt onwijs kansloos, maar ik denk dat het zeker voor meer gesprekken zal zorgen. Ik heb nu al twee keer gehad dat ik mensen misliep die ik graag had willen spreken omdat ik ze niet herkende.
Moet toch een manier zijn om dat te ondervangen?
Ik heb dat metquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:10 schreef Ssserpente het volgende:
Als ik een post op mn telefoon tik, moet ik of altijd inhouden om er geen 'X' achteraan te typen, net als in een sms.
De enige reden dat ik überhaupt twijfel.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:38 schreef Sorbootje het volgende:
Ik ben die luidruchtige blonde met drie kinders (klein, groter, grootst) en een hotte man.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:11 schreef octopussy het volgende:
[..]
Ok, de mevrouw zonder sticker is BE...
Ow, dat heb ik ook. Of als ik een sms stuur naar een van mijn collega's of zelfs de twee directeurenquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:10 schreef Ssserpente het volgende:
Als ik een post op mn telefoon tik, moet ik of altijd inhouden om er geen 'X' achteraan te typen, net als in een sms.
Dat hoeft ook niet, jou herkennen ze sowieso wel aan je geschreeuw.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:09 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ga niet, herhaal: NIET met een sticker op lopen! Dat is niet toegestaan op Fok! meets hoor!
Mag niet van Yvonne.
Ik ben degene met die 2 enorm drukke, maar oh zo leuke jongetjes.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:13 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet, jou herkennen ze sowieso wel aan je geschreeuw.![]()
Ik bedoelde eigenlijk te vragen of er geen andere manier is om elkaar te herkennen. Ik stap makkelijk op mensen af, maar bij zo'n grote club is dat zelfs ondoenlijk.
Dat gaat het nu ook worden.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:11 schreef Orea het volgende:
[..]
Het ligt aan de drukte maar meestal ga ik iedereen wel even langs om me voor te stellen(behalve die high tea toen in Utrecht dat was me echt te druk/kippenhok...)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |