ik ook!quote:
Ik heb het haar op FB ook al dringend verzochtquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:13 schreef Ssserpente het volgende:
Nou, afvallen zul je niet van deze meet.
KD, kom jij nog?
Ik ookquote:
quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:45 schreef flugeltje het volgende:
En achja, nerveus ben ik ook. Ik ga zaterdag voor we vertrekken vast tig keer naar de WC..
Voor het verwachtingenmanagement, ik ben het dikke doch eigenlijk best lekkere wijf met dat fantastische kind en die leuke knul als vriendje
Ha, ik ook niet. Sterker nog, ik ben zelden nerveus, behalve voor de tandarts, dat is eigenlijk het enige waarbij is mezelf niet meer onder controle kan houden.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:53 schreef Orea het volgende:
Ik ben eigenlijk nooit zenuwachtig voor een meet
t is alsof je zegt dat nerveus synoniem is voor jezelf niet meer onder controle kunnen houdenquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:04 schreef Juud79 het volgende:
Ha, ik ook niet. Sterker nog, ik ben zelden nerveus, behalve voor de tandarts, dat is eigenlijk het enige waarbij is mezelf niet meer onder controle kan houden.
Ik wel, maar ben ook niet zo sociaal...quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:53 schreef Orea het volgende:
Ik ben eigenlijk nooit zenuwachtig voor een meet
Ach, jij gaat gewoon achter mijn grote rug (waar je inmiddels 3 keer achter pastquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:29 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ik wel, maar ben ook niet zo sociaal...
Maar ken al best wat mensen nu, scheelt ook wel
quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:30 schreef Orea het volgende:
[..]
Ach, jij gaat gewoon achter mijn grote rug (waar je inmiddels 3 keer achter pastskinny bitch) staan als we naar binnen lopen
ging in Amersfoort ook goed
Ik bereid jou vrijdag wel even voor op de meetquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:30 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben in het echie heul niet zo welbespraakt en grappig als online...
M'n imago, wat doe je...
Ik ben ook vaak een beetje 'kwijt' in een grote groep, maar dat maakt mijn vent wel weer goed.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:29 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ik wel, maar ben ook niet zo sociaal...
Maar ken al best wat mensen nu, scheelt ook wel
Volgens mij hebben we dat ouwehoer probleem allemaal wel een beetje, als het over onze kids gaatquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:34 schreef becky27 het volgende:
Ik ouwehoer over het algemeen veel te veel, dus me vooral terugfluiten als ik het weer eens over mijn briljante, altijd zieke, dochter heb.
Oud???quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:36 schreef Orea het volgende:
Dat wil ik ook kunnen! Maar het schuift zo lastig over de grond heen(serieus, daaraan merk ik dat ik 'ouder' word... tesamen met mijn grijze haar die ik laatst ontdekte
)
Whut? een grijze haar?quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:36 schreef Orea het volgende:
Dat wil ik ook kunnen! Maar het schuift zo lastig over de grond heen(serieus, daaraan merk ik dat ik 'ouder' word... tesamen met mijn grijze haar die ik laatst ontdekte
)
Jij zult het schuiven niet zo goed onder de knie hebben als je dochter, denk ikquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:36 schreef Orea het volgende:
)
geverfd, 44,5 jaar, zonder schuilmateriaal ....quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:41 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben de oude zonder grijs haar die er nog best goed uitziet voor haar bijna 43 jaar
Hoho jij bent toch 27?quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:45 schreef becky27 het volgende:
Ik ben pasgeleden nog afgewezen bij een sollicitatie omdat ik er te jong uit zie..... dus ik waarschuw maar vast, ik ben die uberslanke (Daphne termen) blondine waarvan je denkt dat ze 25 is....![]()
schijn bedriegt he.... zwart kleed gewoon goed af
Voor mannen is het heel anders, hoor!quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:46 schreef Sorbootje het volgende:
Ha , B. wordt morgen 45. Gaat er nog iemand van hem winnen?
Ik ben slechts 32 en altijd jong naast mijn man
Jij mag met Cooki en Leandra op de plekken die het dichtste bij de WC zitten...quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:46 schreef miss_sly het volgende:
Thanks Orea o+
Cooki, zullen wij dan op het 'oudemoeders bankje' gaan zitten, of gaan we gewoon doen alsof we nog hartstikke jong zijn?
Lijkt me veel handiger als die jonge broedkipjes daar gaan zittenquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Jij mag met Cooki en Leandra op de plekken die het dichtste bij de WC zitten...
quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:48 schreef octopussy het volgende:
Misschien moeten we Innepin nog een keer vragen. Die is dan al oma
quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:48 schreef octopussy het volgende:
Misschien moeten we Innepin nog een keer vragen. Die is dan al oma
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |