Moest ook wel, maar wilde het ff zeker weten!!quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2011 07:48 schreef miss_sly het volgende:
Ja, dat ook, maar dat wilde ik niet zeggen, omdat ik toch al altijd degene ben die over suiker en zoet enzo begint![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was mijn nummer 1 verslaving tijdens mijn zwangerschap (gek hè, dat ik volledig dichtgroeide). Ik heb er een keer 3,5 in één dag opgegeten!quote:
Wie neemt de slingers mee?quote:Op dinsdag 1 november 2011 08:45 schreef flugeltje het volgende:
Het begint wel op een heus feest te lijken zo... Willem drinkt gewoon water of melk, soms een pakje sap... Maar dat houdt bij 1 pakje ook wel op hoor....
En zelf ben ik ook geen kliko (meer)
Ja dit preciesquote:Op dinsdag 1 november 2011 13:14 schreef ferrari_rood het volgende:
Daarom zit je thuis toch? en je man/vriend heeft zijn rijbewijs (nog) niet toch?
Dan hoop ik je op een andere meet een keer te zien
Gaan we daarna het grote voedsel-ruil-spel doenquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:24 schreef Reilain het volgende:
enne ws is iedereen ook te druk aan de klets/met kinders bezig om maar 1 hap te pakken
Ik heb het traphekje hier al in de gang staan, gaat zaterdag mee die kant op...quote:
Het valt nu nog mee, het is al over 4 dagen...quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:17 schreef octopussy het volgende:
[..]
Och, bij veel OUD meetings halveert de groep toch wel voor de meeting
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |