Haha, wilde al net vragen welke je wilde! Maar goed, dat weet ik dan nu. 1 kale rijstevlaai it is!!quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Aahh! Lief!!!Bedoel trouwens niet zo'n ding met slagroom er op hoor.. maar gewoon zo'n "kale". Laat je even weten wat het me kost? Zorg ik dat ik gepast bij me heb
Ik zet 'm op het boodschappenlijstje!quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:14 schreef twentemeisje het volgende:
Misschien moeten we het lijstje nog een keer aanpassen, want volgens mij nemen er nu ook wel heel veel mensen drinken mee.
Wat mist er nu nog eigenlijk?
Christoffelvlaai Elmo!![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:13 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Haha, wilde al net vragen welke je wilde! Maar goed, dat weet ik dan nu. 1 kale rijstevlaai it is!!
Enne, miss sly, kersenkruimelvlaai?!![]()
![]()
![]()
Dat is er op zich wel, geloof alleen niet dat het berekend is op zo'n massaquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:14 schreef danic het volgende:
Hebben ze dat niet daar dan Ireth? Ik dacht dat we gebruik mochten maken van de keuken en dat daar zulke dingen dan wel zouden zijn?
Ik heb ook nog wel plastic bekertjes.
En volgens mij ook nog wel prosecco voor de liefhebbers. Ik drink et niet dus het staat hier maar te wachten op een goeie gelegenheid.
Goed idee Miss, ik zal ook wat meenemen. Gaat makkelijk met de auto.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Super!!!!quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:14 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Mijn collega wil wel ruilen! Wij zijn er dus bijen Fannetje jullie kunnen gewoon meerijden hoor!
quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:32 schreef Fannetje het volgende:
Zal ik (mini) bossche bollen meenemen voor de liefhebbers?
Optimist!quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:35 schreef Fannetje het volgende:
Oh en potloden kan ik ook wel regelen, maar die moet ik daarna dan ook wel weer meenemen
wat zij zegtquote:
Oeehhhquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |