Misschien moet Voorschrift de volgende keer dan niet in de POL SC roepen dat hij een partner en geadopteerd kind gaat bedenken...quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:29 schreef von_Preussen het volgende:
Mischien dat Voorschrift en ik ook komen, eventueel met ons uit Sri Lanka geadopteerde dochtertje Amber.
Dat, het moet wel een beetje leuk blijven lijkt me.quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:54 schreef Kersjes het volgende:
Persoonlijk vind ik het leuker als iedereen wat meeneemt eigenlijk, zelfgemaakt of zelfgekocht...
Als ik kom kan ik je ook ophalen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:37 schreef Fannetje het volgende:
Dan woon ik totaal niet op de route, ik woon in Den Bosch![]()
Maar lief aangeboden hoor
Barba woont bij mij in de buurt, dus hopelijk komt zij gewoon en kan ze ook rijden
Ja johquote:
jawel, wij gaan gezellig meequote:Op maandag 31 oktober 2011 17:06 schreef Ssserpente het volgende:
Jij al enig idee wat je gaat doen, Bar?
Oe!!! Zou jij voor mij (tegen betaling van mij uiteraard!!) een echte limburgse rijstevlaai mee willen nemen?? Susanne is namelijk 1 dag later jarig en echte limburgse rijstevlaai zou toch wel heul erg lekker zijn!quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:00 schreef Elmo76 het volgende:
Ik wil wel Limburgse vlaai meenemen als iemand dat lekker vindt!![]()
Zelf gemaakt of zelf gekocht, dat weet ik nog niet.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:00 schreef Elmo76 het volgende:
Ik wil wel Limburgse vlaai meenemen als iemand dat lekker vindt!![]()
Zelf gemaakt of zelf gekocht, dat weet ik nog niet.
Ow ja, wie neemt de prosecco mee?quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:02 schreef danic het volgende:
Hahaha ik ga nu al lachen, weten jullie wel hoeveel vreterijen er ondertussen meegebracht worden.Als dat niet misselijk worden betekend.
Maar ik zeg nergens 'nee' tegen, want alles klinkt even lekker.
We moeten denk ik ook wel zorgen dat er genoeg drinken aanwezig is, of zijn jullie allemaal van de koffie en thee? Ik niet hoor, bubbels horen dr in
Is er ook een die je het lekkerst vindt of maakt het niet uit?!quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:02 schreef miss_sly het volgende:
[..]![]()
Ik ben gek op Limburgse vlaai!
Ik kan Amsterdamse uitjes meenemen
Appel(kruimel) of kersen. Die laatste misschien nog wel het lekkerstequote:Op maandag 31 oktober 2011 21:03 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Is er ook een die je het lekkerst vindt of maakt het niet uit?!
Doe ik, geen probleem!quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Oe!!! Zou jij voor mij (tegen betaling van mij uiteraard!!) een echte limburgse rijstevlaai mee willen nemen?? Susanne is namelijk 1 dag later jarig en echte limburgse rijstevlaai zou toch wel heul erg lekker zijn!
Oeh, ik krijg er nu zelf al zin in! Gaat geregeld worden!!quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:06 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Appel(kruimel) of kersen. Die laatste misschien nog wel het lekkerste
Ow, ik vond je al lief, maar nu vind ik je nog veul lieverderquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:08 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Oeh, ik krijg er nu zelf al zin in! Gaat geregeld worden!!
Aahh! Lief!!!quote:
Ow ja, ik zelf ook, hahaha.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:09 schreef Ssserpente het volgende:
Kap 'ns met je Prosecco, Miss! Ik moet terugrijden.
Haha, je hoeft niks te maken voor in de auto, hoor, Bar. We halen wel een zak drop bij het tankstation.![]()
Eens over die bubbels, Danic. Van een hele dag thee word je zo laf.
Haha, wilde al net vragen welke je wilde! Maar goed, dat weet ik dan nu. 1 kale rijstevlaai it is!!quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Aahh! Lief!!!Bedoel trouwens niet zo'n ding met slagroom er op hoor.. maar gewoon zo'n "kale". Laat je even weten wat het me kost? Zorg ik dat ik gepast bij me heb
Ik zet 'm op het boodschappenlijstje!quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:14 schreef twentemeisje het volgende:
Misschien moeten we het lijstje nog een keer aanpassen, want volgens mij nemen er nu ook wel heel veel mensen drinken mee.
Wat mist er nu nog eigenlijk?
Christoffelvlaai Elmo!![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:13 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Haha, wilde al net vragen welke je wilde! Maar goed, dat weet ik dan nu. 1 kale rijstevlaai it is!!
Enne, miss sly, kersenkruimelvlaai?!![]()
![]()
![]()
Dat is er op zich wel, geloof alleen niet dat het berekend is op zo'n massaquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:14 schreef danic het volgende:
Hebben ze dat niet daar dan Ireth? Ik dacht dat we gebruik mochten maken van de keuken en dat daar zulke dingen dan wel zouden zijn?
Ik heb ook nog wel plastic bekertjes.
En volgens mij ook nog wel prosecco voor de liefhebbers. Ik drink et niet dus het staat hier maar te wachten op een goeie gelegenheid.
Goed idee Miss, ik zal ook wat meenemen. Gaat makkelijk met de auto.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Super!!!!quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:14 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Mijn collega wil wel ruilen! Wij zijn er dus bijen Fannetje jullie kunnen gewoon meerijden hoor!
quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:32 schreef Fannetje het volgende:
Zal ik (mini) bossche bollen meenemen voor de liefhebbers?
Optimist!quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:35 schreef Fannetje het volgende:
Oh en potloden kan ik ook wel regelen, maar die moet ik daarna dan ook wel weer meenemen
wat zij zegtquote:
Oeehhhquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |