Ik herken mensen meestal gewoon aan hun kindquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:13 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet, jou herkennen ze sowieso wel aan je geschreeuw.![]()
Ik bedoelde eigenlijk te vragen of er geen andere manier is om elkaar te herkennen. Ik stap makkelijk op mensen af, maar bij zo'n grote club is dat zelfs ondoenlijk.
Ik weet inmiddels wel wie ssserpente is, dat scheeltquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:12 schreef Cooki het volgende:
orea, maar noem jij dan je username? want das zo moeluk voor ssssssserpente x.
In december word ik dat ja. Ik ben nog 42quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:15 schreef octopussy het volgende:
Tipje naar aanleiding van de vorige Utrechtmeeting: plak een naamsticker op de drinkbeker van je kind. Er is toen heel wat uitgewisseld
Donderdag samen gaan?!quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:16 schreef Cooki het volgende:
ik heb ineens de behoefte om vóór zaterdag nog langs de kapper te gaan
en langs de <insert kledingzaak die kleding verkoopt waardoor ik jonger lijk>![]()
Dat ja. Normale woorden kent ie niet, maar mangopulp wel.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:18 schreef octopussy het volgende:
[..]
Gevalletje Damn you, autocorrect?
Kijk gewoon naar Roy dat kereltje met die grote ogenquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:17 schreef Ssserpente het volgende:
Dat viel mij dus juist erg tegen de eennalaatste keer, Bar. Ik hoop dat ik jou nog herken!mangopulp
Ohoh! Dus cooki en ik moeten oppassen zaterdag!quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:19 schreef octopussy het volgende:
Oh, had ik al gezegd dat mijn dochter gek is op Cookimonster en Elmo?
Waarom ben jij eigenlijk kindloos?quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:22 schreef Cooki het volgende:
is goed hoor, ik ben kindloos en heb n autostoeltje, k breng je muppetje dan zondag weer terug, goed ? vindt lucas leuk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |