Ik ben al 45, en mijn zoon is jonger dan jullie dochterquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:46 schreef Sorbootje het volgende:
Ha , B. wordt morgen 45. Gaat er nog iemand van hem winnen?
Ik ben slechts 32 en altijd jong naast mijn man
ja dat ja.. kan jij gedachten lezen of zoquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:25 schreef octopussy het volgende:
[..]
Waarom ben jij eigenlijk kindloos?
dat zal hem goed doenquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben al 45, en mijn zoon is jonger dan jullie dochter
Niks. Ik zat te kutten met mn leestekens. (Dat woord kent ie dan weer niet.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:23 schreef danic het volgende:
Ben benieuwd wat het woord had moeten zijn Sserpente....mangopulp wtf
Haha ja! En op de speenquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:15 schreef octopussy het volgende:
Tipje naar aanleiding van de vorige Utrechtmeeting: plak een naamsticker op de drinkbeker van je kind. Er is toen heel wat uitgewisseld
Pas ik dit woordvoerder geschreven zie staan, besef ik me dat het helemaal geen 'brille-Jood' is.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:29 schreef Reilain het volgende:
briljant..
Ben nu al razend benieuwd...
Ik: Brilioot met krul-dreumes
Als jij ook een viswijf bent wel ja.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:25 schreef Kersjes het volgende:
mangopulp![]()
BE, 2 drukke, maar enorm leuke jongetjes??
Ben jij mij?
uhm ja.. die kinderen ken ikquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:26 schreef Sorbootje het volgende:
Quote van Isabeau: "koekiemonster doet een beetje raar he mama?" Dat je t vast weet Cooki, ze heeft haar mening al klaar.
Leandra, hoe jong was jij toen je tweede zoon geboren werd?quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:26 schreef Leandra het volgende:
Ik ben al 45, en mijn zoon is jonger dan jullie dochter
quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:32 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Pas ik dit woordvoerder geschreven zie staan, besef ik me dat het helemaal geen 'brille-Jood' is.
Dat heb ik dertig jaar lang gedacht.
Gaat ie lekker?quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:32 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Pas ik dit woordvoerder geschreven zie staan, besef ik me dat het helemaal geen 'brille-Jood' is.
Dat heb ik dertig jaar lang gedacht.
Zo ben ik vorige week nog genoemdquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Als jij ook een viswijf bent wel ja.
En andere zijn er 4 drukke, maar enorm leuke jongetjes!
quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Als jij ook een viswijf bent wel ja.
En andere zijn er 45 drukke, maar enorm leuke jongetjes!
Google vind ze beidequote:Op dinsdag 1 november 2011 22:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Gaat ie lekker?
En ik dacht precies hetzelfde: moet dat geen brillenjood zijn?
Uhmmm nou ik kan er toch ook wat van hoorquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
Ah, Bar sluit zich aan. Maar van haar weet ik dan weer wel dat ze geen viswijf is.
Ja, daar ging ik al vanuit omdat ik ouder ben dan jij en mijn jongste jonger dan jouw jongste, ik geloof dat ze ongeveer een half jaar schelen?quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:44 schreef Cooki het volgende:
[..]
oeh, jij "wint"(hier slechts 42 jaar,10 maanden en 26 dagen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |