Ík hoop hetquote:Op zondag 30 oktober 2011 13:59 schreef Oliver23 het volgende:
Ben benieuwd of Stefan de Walle ook naar programma's zoals Paul de Leeuw en Ik hou van Holland zal gaan?
Doet'ie best netjes!quote:
Hij heeft toch wel een mooie Sint stemquote:
Op de site van Sinterklaasjournaal zijn ze terug te kijkenquote:Op maandag 31 oktober 2011 10:44 schreef motorbloempje het volgende:
Komen de sinterklaasjournaals eigenlijk ook op uitzendinggemist?
En ik upload ze naar mijn YouTube kanaal http://www.youtube.com/declubvansinterklaasquote:Op maandag 31 oktober 2011 10:54 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Op de site van Sinterklaasjournaal zijn ze terug te kijken
Zal hem in de OP van het Sinterklaasjournaal zettenquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:04 schreef Refurb het volgende:
[..]
En ik upload ze naar mijn YouTube kanaal http://www.youtube.com/declubvansinterklaas
==> zou niet weten waarom ik het hier niet mag posten, ik verdien er niks mee
En nee, ben geen sinterklaasfan hoor :p
Super, dankjewel!quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:12 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zal hem in de OP van het Sinterklaasjournaal zetten
En flink zwaaien met die handen en zonder handen rijden op het paard. Ik vond het em ook goed doen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:26 schreef Khadgar het volgende:
Hij deed het helemaal prima. Lekker enthousiast en hartelijk, was erg apart om Sinterklaas zo snel te zien lopen
Hij klonk als die hollebollegijzen in de efteling die dat ook telkens roepenquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:49 schreef Tim21 het volgende:
Ik werd op een gegeven moment wel een beetje gek van dat "Dag hoor".
Kloptquote:
Ja. Alleen die mooie diamanten bij die rechter in het midden? Die zaten dus vandaag de hele dag achterstevoren bij de Sintquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij heeft toch een nieuwe?
[ afbeelding ]
Jaaa, mij ook! Ik vraag me af hoe vermoeiend het is om de hele ochtend zo te moeten praten. Ik bedoel, helemaal natuurlijk zal 't niet voelen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:43 schreef Specularium het volgende:
Die stem viel me nog het meest op. Was erg goed.
Wie dan wel? Ik heb die scene net eens terug gezien, maar ik zie toch echt Kees (Stefan v/d Walle) de kleedkamer uit rennen?quote:Op zondag 13 november 2011 14:16 schreef Kriegel het volgende:
Iedereen weet toch hopelijk wel dat de Kees uit die tennisscène niet door Stefan de Walle wordt gespeeld?
[edit] Oh wacht, in de serie zitten er volgens mij ook wel een paar. Maar dan zonder naakte kakmeisjes.![]()
Ga even heel snel je eigen topic openen dan... Opzouten hier.quote:Op zondag 13 november 2011 15:15 schreef Dementor het volgende:
Adoratie?
De populariteit zal van de Sint zal wel afnemen met deze klungel als de nieuwe Sint.
Zo'n figuur kun je toch niet serieus nemen?
quote:Op zondag 13 november 2011 15:15 schreef Dementor het volgende:
Adoratie?
De populariteit zal van de Sint zal wel afnemen met deze klungel als de nieuwe Sint.
Zo'n figuur kun je toch niet serieus nemen?
Vergeten te poepen vandaag?quote:Op zondag 13 november 2011 15:16 schreef Dementor het volgende:
Stefan de Walle met zijn crisis mijter.
Deze baard is wel witter dan wit, maak het nou gewoon gebroken witquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij heeft toch een nieuwe?
[ afbeelding ]
Behalve in de Averecht filmpjes, toen zat ie wel goedquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:46 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ja. Alleen die mooie diamanten bij die rechter in het midden? Die zaten dus vandaag de hele dag achterstevoren bij de Sint
Uit de eerste film bedoel ik, daar wordt Kees nog gespeeld door René van 't Hof. Staat ie zich in te beelden dat die meiden naakt aan het tennissen zijn. Vervolgens wordt ie half in mekaar gebeukt door hun vriendjes en komt Sjonnie langs met z'n pooierbak, waarna een achtervolging volgt die eindigt met de kakkers in een zwembad. Die scène.quote:Op zondag 13 november 2011 14:48 schreef Nina-Sanders het volgende:
[..]
Wie dan wel? Ik heb die scene net eens terug gezien, maar ik zie toch echt Kees (Stefan v/d Walle) de kleedkamer uit rennen?
Ik vind hem meer dan goed, ik vind hem fantastisch. Kan alleen nog maar beter worden. Waarom voel je zo erg de behoefte om hier je gal te komen spuwen? Niks beters te doen?quote:Op zondag 13 november 2011 18:07 schreef Dementor het volgende:
[..]
Stefan de Walle een goede Sint vinden.
Hij is zo slecht dat het inderdaad alleen nog maar beter kan worden.quote:Op zondag 13 november 2011 18:35 schreef Sosha het volgende:
[..]
Ik vind hem meer dan goed, ik vind hem fantastisch. Kan alleen nog maar beter worden. Waarom voel je zo erg de behoefte om hier je gal te komen spuwen? Niks beters te doen?
Ik weet het al, je wou dat je zelf Sinterklaas mocht spelen... Je bent jaloers
Weet ik veel, ik kan me gelukkig niet zo goed inleven in mensen die de vreugde van anderen graag vergallenquote:Op zondag 13 november 2011 18:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hij is zo slecht dat het inderdaad alleen nog maar beter kan worden.
Iedereen met kritiek is per definitie jaloers.
Ik vier juist heel graag Sinterklaas maar dan wel met een geloofwaardige Sinterklaas als de 'echte' Sinterklaas.quote:Op zondag 13 november 2011 18:46 schreef Sosha het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik kan me gelukkig niet zo goed inleven in mensen die de vreugde van anderen graag vergallen
Terug on-topic aub: pure adoratie.
Dat komt door dat lelijke nieuwe pak. Hij lijkt een standaard hulpsinterklaas.quote:Op zondag 13 november 2011 18:47 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik vier juist heel graag Sinterklaas maar dan wel met een geloofwaardige Sinterklaas als de 'echte' Sinterklaas.
Het lijkt wel alsof hij van een bedrijfsfeestje afkomt.
Wat doet ie precies verkeerd dan? Echt duidelijk ben je niet, je zeikt om het zeiken.quote:Op zondag 13 november 2011 18:47 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik vier juist heel graag Sinterklaas maar dan wel met een geloofwaardige Sinterklaas als de 'echte' Sinterklaas.
Het lijkt wel alsof hij van een bedrijfsfeestje afkomt.
Nou hij schreef anders heel overtuigend mijn naam in het grote boek!quote:Op maandag 14 november 2011 19:15 schreef Dementor het volgende:
Hij mist dat wat Bram wel had, overtuigingskracht.
Leer je mening juist formuleren. "Ik vind dat hij overtuigingskracht mist" is correct. En ik ben het niet met je eensquote:Op maandag 14 november 2011 19:15 schreef Dementor het volgende:
Bram zal wellicht in z'n eerste jaar ook niet fantastisch goed zijn geweest zoals de laatste jaren. Stefan moet hier en daar nog groeien in zijn rol, maar hij deed het echt niet slecht.quote:Op maandag 14 november 2011 19:15 schreef Dementor het volgende:
Waar kan ik die terug zien dan?quote:Op dinsdag 15 november 2011 01:41 schreef Michie_ het volgende:
Je kunt de eerste intocht van Bram online terugkijken en daar is niet te merken dat het zijn eerste keer was.
Die herinner ik me nog van vroegerquote:
hahaha Roos, wat leuk, ik heb mijn naam er ook in laten zettenquote:Op maandag 14 november 2011 20:37 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nou hij schreef anders heel overtuigend mijn naam in het grote boek!
Wat was het van Bram waar je het meest aan moest wennen destijds?quote:Op woensdag 16 november 2011 11:50 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
hahaha Roos, wat leuk, ik heb mijn naam er ook in laten zetten![]()
En ja, ik ben ook groot van van Stefan, hij is een super Sinterklaas. Hij groeit vanzelf nog wel meer in de rol, dat moest Bram 25 jaar geleden ook, dat was ook wennen (ik ben van de Adri-generatie).
Stefan, je mag blijven hoor jongen, je bent een kanjer!Je bent sowieso uit een goed bouwjaar
Ik hoefde niet perse aan Bram wennen maar meer aan het "niewe" Sinterklaasfeest.quote:Op woensdag 16 november 2011 12:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wat was het van Bram waar je het meest aan moest wennen destijds?
Hij had eerst nog niet zoveel humor, was nog niet zo scherp in het begin. Maar dat werd dus steeds beter, gegeven moment was ie ook aan het meedansen enzo. Leuk!quote:Op woensdag 16 november 2011 12:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wat was het van Bram waar je het meest aan moest wennen destijds?
Ik vind zo'n catchphrase wel wat hebbenquote:Op dinsdag 15 november 2011 17:24 schreef Michie_ het volgende:
Dat "Dag hoor" en "Daaag" begint erg irritant te worden. Zo'n beetje iedere keer wanneer Stefanklaas in beeld is zegt ie het.
Helaas wordt een catchphrase minder leuk als je hem iedere 5 minuten 20 keer hoort. Stel je voor dat SinterBram iedere 5 minuten "Ik vind het nu al leuk" zou hebben gezegdquote:Op woensdag 16 november 2011 19:05 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ik vind zo'n catchphrase wel wat hebben
"Ik vind het nu al leuk" is van een andere orde dan "Dag hoor"... En ik vind het juist wél leuk... Nogmaals, meningen verschillenquote:Op woensdag 16 november 2011 22:49 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Helaas wordt een catchphrase minder leuk als je hem iedere 5 minuten 20 keer hoort. Stel je voor dat SinterBram iedere 5 minuten "Ik vind het nu al leuk" zou hebben gezegd
Volgende week in het Junior Sint Festival (Samen met Hoofdpiet)quote:Op maandag 21 november 2011 22:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af of Stefan de Walle behalve de intocht nog meer sinterklaasactiviteiten doet tot en met 5 december?
Bij Paul de Leeuw?quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:21 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
maar voor de rest .... .... .....
Helaas net gemist...quote:Op zondag 4 december 2011 19:20 schreef Pisces29 het volgende:
Hij deed het leuk bij Carlo en Irene net
En ik ben er al zo aan gewend, dat ik gister al een "huh"momentje had toen ik langs Paul de Leeuw zapte
Ach ja, Paul blijft Paulquote:Op zondag 4 december 2011 21:40 schreef SlimShady het volgende:
Hij deed het meer dan prima bij Life4You. Ik snap helemaal niet waarom Paul hem niet accepteert.
quote:
Dat ja!quote:Op zondag 4 december 2011 23:26 schreef Sosha het volgende:
Is dat 't punt dan, dat Paul de Leeuw hem niet wilde hebben..? Ik vind 't maar verwarrend, Bram stopt, dan moet ie ook helemáál stoppen.
Ik dacht dat je een jehova getuige was, daar hebben we de laatste tijd nogal last van in de buurt.quote:Op vrijdag 2 november 2012 00:38 schreef tralalala het volgende:
Dat ze Sjakie niet hebben genomen.![]()
Vanaf 12:00
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |