Ík hoop hetquote:Op zondag 30 oktober 2011 13:59 schreef Oliver23 het volgende:
Ben benieuwd of Stefan de Walle ook naar programma's zoals Paul de Leeuw en Ik hou van Holland zal gaan?
Doet'ie best netjes!quote:
Hij heeft toch wel een mooie Sint stemquote:
Op de site van Sinterklaasjournaal zijn ze terug te kijkenquote:Op maandag 31 oktober 2011 10:44 schreef motorbloempje het volgende:
Komen de sinterklaasjournaals eigenlijk ook op uitzendinggemist?
En ik upload ze naar mijn YouTube kanaal http://www.youtube.com/declubvansinterklaasquote:Op maandag 31 oktober 2011 10:54 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Op de site van Sinterklaasjournaal zijn ze terug te kijken
Zal hem in de OP van het Sinterklaasjournaal zettenquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:04 schreef Refurb het volgende:
[..]
En ik upload ze naar mijn YouTube kanaal http://www.youtube.com/declubvansinterklaas
==> zou niet weten waarom ik het hier niet mag posten, ik verdien er niks mee
En nee, ben geen sinterklaasfan hoor :p
Super, dankjewel!quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:12 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zal hem in de OP van het Sinterklaasjournaal zetten
En flink zwaaien met die handen en zonder handen rijden op het paard. Ik vond het em ook goed doen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:26 schreef Khadgar het volgende:
Hij deed het helemaal prima. Lekker enthousiast en hartelijk, was erg apart om Sinterklaas zo snel te zien lopen
Hij klonk als die hollebollegijzen in de efteling die dat ook telkens roepenquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:49 schreef Tim21 het volgende:
Ik werd op een gegeven moment wel een beetje gek van dat "Dag hoor".
Kloptquote:
Ja. Alleen die mooie diamanten bij die rechter in het midden? Die zaten dus vandaag de hele dag achterstevoren bij de Sintquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij heeft toch een nieuwe?
[ afbeelding ]
Jaaa, mij ook! Ik vraag me af hoe vermoeiend het is om de hele ochtend zo te moeten praten. Ik bedoel, helemaal natuurlijk zal 't niet voelen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:43 schreef Specularium het volgende:
Die stem viel me nog het meest op. Was erg goed.
Wie dan wel? Ik heb die scene net eens terug gezien, maar ik zie toch echt Kees (Stefan v/d Walle) de kleedkamer uit rennen?quote:Op zondag 13 november 2011 14:16 schreef Kriegel het volgende:
Iedereen weet toch hopelijk wel dat de Kees uit die tennisscène niet door Stefan de Walle wordt gespeeld?
[edit] Oh wacht, in de serie zitten er volgens mij ook wel een paar. Maar dan zonder naakte kakmeisjes.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |