maar niet ontploftquote:
Denk jij wat ik denk.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:41 schreef alors het volgende:
wat was het? ik verstond gewoon de echte tekst
ik verstond er uberhaupt geen zak vanquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:41 schreef alors het volgende:
wat was het? ik verstond gewoon de echte tekst
met een beetje fantasie...quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:57 schreef CindieY het volgende:
Als dat als Paul Rabbering moest klinken...
Die kappen er na 2 dagen al mee als ze met z'n 3'en zijn.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:53 schreef 3rdRock het volgende:
die beller... Timur Frank en Sander L in het huis
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:54 schreef 3rdRock het volgende:
volgens Timur gaan Dave Clarke, Tiesto en Miranda het huis in![]()
Die gaan er sowieso niet samen in omdat ze allemaal bij BNN zitten.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:53 schreef 3rdRock het volgende:
die beller... Timur Frank en Sander L in het huis
je hebt gelijk en je gaat door voor de koelkast!quote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:04 schreef FZN05 het volgende:
[..]
[..]
Die gaan er sowieso niet samen in omdat ze allemaal bij BNN zitten.
Ik hoop op Gerard, Michiel en Timur. Eventueel mag Timur vervangen worden door Domien. Der Rudy
Twee dagen? Twee uur bedoel je...quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Die kappen er na 2 dagen al mee als ze met z'n 3'en zijn.
een Death from Above 1979 avatarquote:
olaquote:
Cas Spijkers laten overlijden??quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:43 schreef Guppyfriend het volgende:
Ah, ik ken iemand die dat heeft gedaan
Neequote:
valt mij niet op...maar dat kan ook zijn omdat ik zelden luisterquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:37 schreef FZN05 het volgende:
Valt het jullie ook op dat Bart heel vaak tegen luisteraars zegt: "Wat goed!" of "Heel goed!"?
Neuh.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:12 schreef Pino112 het volgende:
Nog mensen die de wintertijd gaan zien ingaan?
Aan de binnenkant van m'n ogen ja!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:12 schreef Pino112 het volgende:
je telt je nu al voor 3?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Neuh.
Vijf flessen wijn met z'n drieën
vraag me altijd af hoe ze het radio journaal beginnen om 03.00?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:12 schreef Pino112 het volgende:
"Het is 3 uur."quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:25 schreef Evertjan het volgende:
[..]
vraag me altijd af hoe ze het radio journaal beginnen om 03.00?
Ik houd het bij La Palma Reserva Cabernet Sauvignon 2010 vanavond.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:26 schreef borisz het volgende:
Jopen Bock is ook niet verkeerd trouwens.
Rachid Finge zij vorig jaar "Het is weer 2 uur"quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, want dan is het gewoon 3 uur. En 2 keer 2 uur.
G&G zal tevreden zijn.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik houd het bij La Palma Reserva Cabernet Sauvignon 2010 vanavond.
Dat is een hij hoor.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:28 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Rachid Finge zij vorig jaar "Het is weer 2 uur"
twitter:ramon3fm twitterde op zaterdag 29-10-2011 om 23:34:22'n vriendin van me belde net. Ze is bezig om een ouderavond te organiseren voor een weeshuis. Wil maar niet vlotten, vertelde ze me. #vreemd reageer retweet
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup. Blij dat ik genoeg heb ingeslagen:+
Dat klinkt duur. Ik vind de Chileense Cabernet Chauvignon van de Aldi ook al lekker.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik houd het bij La Palma Reserva Cabernet Sauvignon 2010 vanavond.
Mwah niet het duurste G&G wijntje. Eurotje of 5-6 de fles volgens mij.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat klinkt duur. Ik vind de Chileense Cabernet Chauvignon van de Aldi ook al lekker.
Viel mee. Iets van 30-35 euro voor een doos van 6. 20 euro korting. Prima prijs voor een heerlijke wijnquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat klinkt duur. Ik vind de Chileense Cabernet Chauvignon van de Aldi ook al lekker.
slaapsequote:Op zondag 30 oktober 2011 00:15 schreef 3rdRock het volgende:
boh, ik probeerde een Bulgaarse film te kijken op Ned 2, maar blijkbaar was de afgelopen "nacht" toch te kort voor me....ben blij dat ik niet naar die horrormarathon in de bios ben gegaan. dat had ik niet overleefd /dramaqueen
ik ga maar richting bed.
slaap lekker
Valt wel mee idd.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Viel mee. Iets van 30-35 euro voor een doos van 6. 20 euro korting. Prima prijs voor een heerlijke wijn.
Misschien, ik ben al een heel eind op wegquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:12 schreef Pino112 het volgende:
quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:51 schreef minthy het volgende:
Dag allemaal
[..]
Misschien, ik ben al een heel eind op weg
En daarna kwam een hele uitleg over waarom dat is ingevoerd. Een beetje too much.quote:
Dat hoor je elk jaar zo'n beetje, tot in het 8u-jourmaal aan toe. Goed teken, dan zijn er verder geen ernstige dingen gebeurdquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:10 schreef hole1988 het volgende:
[..]
En daarna kwam een hele uitleg over waarom dat is ingevoerd. Een beetje too much.
hier kun je terugluisteren cgi.omroep.nl/cgi-bin/str(...)00:59:35&end=1:00:27quote:Op zondag 30 oktober 2011 05:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ben te laat he?.
Maar weer slapen dan.
Mwah, een pietsje...quote:Op zondag 30 oktober 2011 05:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ben te laat he?.
Maar weer slapen dan.
nu pas?quote:Op zondag 30 oktober 2011 12:18 schreef alors het volgende:
Nou die Aviicii plaat ben ik nu ook wel zat
Haterquote:Op zondag 30 oktober 2011 12:18 schreef alors het volgende:
Nou die Aviicii plaat ben ik nu ook wel zat
ja duhquote:Op zondag 30 oktober 2011 12:33 schreef 3rdRock het volgende:
"als ik in de supermarkt kom, dan kies ik haar rij" is gewoon Paul Stoel
dawediktogniejonguh!quote:
bonmittag!quote:
je bent verkouden?quote:
je spoilert mn webcamstreamquote:Op zondag 30 oktober 2011 12:53 schreef Swomp het volgende:
Annemarie?!
Wat zei je nou... ?!
*stilte*
Annemarie KOEK KOEK !![]()
Ga je weer zo'n mooi verslag maken van het programma?quote:
nou, dat weet ik niet hoor....quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Ga je weer zo'n mooi verslag maken van het programma?
quote:
This is how you remind me 2.0 ofzo. ik heb geen ideequote:
oke.. zal wel ff zoekenquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
This is how you remind me 2.0 ofzo. ik heb geen idee
stiekem wel ja......dat konijn in het rolluik bijvoorbeeld...quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:47 schreef miieejj het volgende:
is er geen topic over ? .. dat mensen dieren dood geplet hebben...
is stiekem wel grappig
dan baal jequote:Op zondag 30 oktober 2011 14:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
stiekem wel ja......dat konijn in het rolluik bijvoorbeeld...
Ik ben een aantal jaren geleden met een achterwiel van m'n auto over mijn eigen kat gereden, beestje heeft 6wk met een beugel in zijn gebroken onderkaak gelopenquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:47 schreef miieejj het volgende:
is er geen topic over ? .. dat mensen dieren dood geplet hebben...
is stiekem wel grappig
nee da's nie zo leuk nee.. arme katquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben een aantal jaren geleden met een achterwiel van m'n auto over mijn eigen kat gereden, beestje heeft 6wk met een beugel in zijn gebroken onderkaak gelopen![]()
Vond ik niet zo grappig toen...
dan had je mee kunnen doen met de weddenschap...ze zochten mensen die hun eigen dier per ongeluk geplet hadden....nu is jouw kat gelukkig niet overleden, maar daar stonden er wel mmer van in de top10...quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben een aantal jaren geleden met een achterwiel van m'n auto over mijn eigen kat gereden, beestje heeft 6wk met een beugel in zijn gebroken onderkaak gelopen![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:50 schreef minthy het volgende:
[..]
omdat je ze aandringt.....buk maar dan.quote:
Hier ook! Over een uurtje weer naar het ziekenhuis crossen, gaat snel voorbij zo'n weekend...quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:55 schreef Evertjan het volgende:
zondag is altijd mijn luie dag op de bank dag
ik ben morgen vrij Mijn 1e vrije werkdag sinds de vakantie in juliquote:Op zondag 30 oktober 2011 17:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier ook! Over een uurtje weer naar het ziekenhuis crossen, gaat snel voorbij zo'n weekend...
quote:
Nu gaat `t weer, gisteravond was ik niet te genieten (understatement van `t jaarquote:
wat was er aan de hand jongen? wil je erover praten?quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:10 schreef Timo20 het volgende:
[..]ook dat is Timo
[..]
Nu gaat `t weer, gisteravond was ik niet te genieten (understatement van `t jaar)
en nog iemand! als we allemaal nu ff een tiental keer posten is deze zondag weer drukker dan voorgaande 2 zondagquote:
Word je zo maar even geretweet door Janinequote:Op zondag 30 oktober 2011 20:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en nog iemand! als we allemaal nu ff een tiental keer posten is deze zondag weer drukker dan voorgaande 2 zondag
ja, dat was een goede flirtpogingquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Word je zo maar even geretweet door Janine![]()
.
ola!quote:
Als het je wat teveel wordt allemaal moet je het maar zeggen, dan verdwijn ik zo weer!quote:
nee hoor, gekke meid!quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Als het je wat teveel wordt allemaal moet je het maar zeggen, dan verdwijn ik zo weer!
nou dames, kom maar op! ik heb humor... nou ja....quote:
doe maar niet hoor, t was een beetje beschamendquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:21 schreef Pino112 het volgende:
Hehehe Rock, dit moet ik even terugluisteren want luister niet.
Voetbal niet gezien gisteravond?quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat was er aan de hand jongen? wil je erover praten?
ow ja, dat heb ik wel meegekregen ja. t was een licht schabouwelijke vertoning, maar wees blij dat je niet uit Rotterdam komt...quote:
over understatement gesproken....quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ow ja, dat heb ik wel meegekregen ja. t was een licht schabouwelijke vertoning,
ja idd!quote:maar wees blij dat je niet uit Rotterdam komt...
Dat hebben ze ook wel eens geiler gezegdquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:25 schreef 3rdRock het volgende:
"mn pony opzij schuiven" dat begint dan weer naar bestialiteit te neigen...
en mijn helden uit Nijmegen hebben ook weer eens gewonnenquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:30 schreef Timo20 het volgende:
[..]
over understatement gesproken....
[..]
ja idd!dat ging helemaal nergens over
Aan de andere kant van Rotterdam kunnen ze hun gezicht tenminste wel laten zien
Proficiatquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en mijn helden uit Nijmegen hebben ook weer eens gewonnenWe gaan Europa in
![]()
![]()
![]()
Ja, volgens mij heeft Grandčl een Paraguayaanse 2lingbroer...quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:39 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Proficiatdie keeper van Utrecht was ook lekker bezig
![]()
Maar nu is het wel weer genoeg geweest, anders lopen jullie ons dalijk nog in
je hebt mijn glorieuze flirtpoging met Janine gemistquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:52 schreef CindieY het volgende:
Is de radio nog een beetje interessant?
Ik las er al iets over jaquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je hebt mijn glorieuze flirtpoging met Janine gemist
Nu weet ik zeker dat ik niet verder NH in ga rijden dan Hoorn, ziet er veel te eng uit daarquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:57 schreef Dagoduck het volgende:
Kijk mijn vet super hippe koele hallowien gebruikersikoon!
geilquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:57 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb voorouders die Abbring hetenquote:
ja, en de mijne Rabberingquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb voorouders die Abbring heten
Over egoisten gesprokenquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:40 schreef 3rdRock het volgende:
en NEC moet op zijn minst buiten nacompetitiegevaar komen. bovenin het rechterrijtje is toch wel het minimum wat ik van ze verlang, en de uitwedstrijd in Gelredome winnen en de druiloor van een Chanturia doormidden schoppen.
Stoerquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:57 schreef Dagoduck het volgende:
Ieks, jij hebt ook al zo'n enge beweging erinquote:
ja, ik spoor mensen aan hier te posten!quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:05 schreef Evertjan het volgende:
wat druk voor een zondag avond hier mensen
jij bent daar goed in? kun je ook iets met die shandyblikjes van mij? maakt niet uit wat, als het maar eng is....quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:04 schreef minthy het volgende:
Toch sneu dat je zo'n grote olifant niet even uit een greppel tilt... En al die knuffels die ze in de shop verkopen; moeten ze halve slagtanden vanaf gaan halen
heb nu al 2 keer meer gepost dan vorige week zondagavond dankzij jouwquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, ik spoor mensen aan hier te posten!
je mag me bedanken door 100euro over te maken op.....geintjequote:Op zondag 30 oktober 2011 21:08 schreef Evertjan het volgende:
[..]
heb nu al 2 keer meer gepost dan vorige week zondagavond dankzij jouw
Jaquote:
Dat is ook ver zatquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Nu weet ik zeker dat ik niet verder NH in ga rijden dan Hoorn, ziet er veel te eng uit daar
een goedenavond, copuleren?quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:23 schreef minthy het volgende:
Pfff... Nou moeten vrouwen weer oogcontact zoeken, wat een gedoe!
Waar is de man gebleven die alleen het good old fashioned "Hoi, neuken?" zegt?!
ongeveer in de buurtquote:
Veel te formeel, ik woon op het plattelaand ja!quote:
gaast mit brommers kiekn?quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Veel te formeel, ik woon op het plattelaand ja!
Ah, ik heb er familie wonenquote:
Is ook nog te netjes, je spreekt het uit als neuk'nquote:
Das in Twentequote:
Ook goedquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:26 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Is ook nog te netjes, je spreekt het uit als neuk'n
Je verneukt de quotequote:
En jij verneukt mijn quote weerquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:30 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Je verneukt de quote![]()
En er is op het moment weinig dat mij on turnt met die stomme kutknie... Had het er vanmiddag nog over, zou ondertussen wel mooi mijn oefeningen kunnen doen
En jij verneukt mijn quote weerquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:30 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Je verneukt de quote![]()
En er is op het moment weinig dat mij on turnt met die stomme kutknie... Had het er vanmiddag nog over, zou ondertussen wel mooi mijn oefeningen kunnen doen
nee, die lul komt ook nooit naar mijn films....quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:31 schreef Evertjan het volgende:
is er iemand al naar die nieuwe kuifje film geweest btw?
Goed argumentquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, die lul komt ook nooit naar mijn films....
haha primaquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Moet ik eerst overleggen met de orthopeed
Ik hoop dat je nog ff geduld hebt dan, ik heb pas op 2 dec weer een afspraak met hemquote:
niemand wil jouw prive filmpjes zienquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, die lul komt ook nooit naar mijn films....
misschien mag je dan wel met zijn staf en zijn pepernoten spelen!quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik hoop dat je nog ff geduld hebt dan, ik heb pas op 2 dec weer een afspraak met hem
als jij ook zo lang kan wachtenquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik hoop dat je nog ff geduld hebt dan, ik heb pas op 2 dec weer een afspraak met hem
die wil ik zelf niet eens zienquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:34 schreef Evertjan het volgende:
[..]
niemand wil jouw prive filmpjes zien
Alleen al in het laatste half uur volgens mijquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:35 schreef 3rdRock het volgende:
ja! er is deze zondag meer gepost dan vorige week zondag
dan maak iig weer de pleiterik ja. vind dat eigenlijk nog een horrorfilm moet kijken....quote:
Geen probleem, ik wacht ook al erg lang op die koffie, ik heb engelengeduld!quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:34 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
als jij ook zo lang kan wachten
Ja, ik ga jullie zo weer verlatenquote:
Die koffie staat al zo lang te wachten hier...aan mij ligt het nietquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen probleem, ik wacht ook al erg lang op die koffie, ik heb engelengeduld!
Ik weet het, het ligt aan mij. Druk de laatste tijdquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:39 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Die koffie staat al zo lang te wachten hier...aan mij ligt het niet
nieuw kopje dan maarquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik weet het, het ligt aan mij. Druk de laatste tijd![]()
En dat kopje drink ik niet meer leeg hoor
Yay, lekker!quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:45 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
nieuw kopje dan maar
maar welterusten
trusten!quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:45 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
nieuw kopje dan maar
maar welterusten
ik ook nietquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:45 schreef minthy het volgende:
Zelfvertrouwen en zelfverzekerd zijn zijn dus de keywords bij flirten... Goh, wist ik niet
Herkenbaarquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
trusten!
[..]
ik ook nietalleen zo jammer dat ik er online beter in ben dan irl...
Oh ja, ik zit hier zo weer alleen naar Klaas te luisteren en mezelf uit eenzaamheid kapot te wenenquote:
Watte, bijna getrouwd? Mis ik iets?quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
Op alle andere vlakken heb ik nergens moeite mee, maar flirten? Ik doe het dan ook maar niet. Als iemand me leuk vindt, komt ie maar naar mij toe om dat te vertellen en anders maar niet
Edit: ik vergeet steeds dat ik eigenlijk nog maar 2 dagen single ben... Hiephoi, bijna getrouwd!![]()
Ik word Sersjee zijn bitchquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Watte, bijna getrouwd? Mis ik iets?
Ohquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik word Sersjee zijn bitch![]()
Ik deedop dat galbaknummer van 4 non blondes en bam!
![]()
Beide nog tijd op woensdag, goed en snel geregeld
quote:
Dat bedoel ik, ik zou dan wel echt blind geweest moeten zijn wil ik het missenquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:08 schreef minthy het volgende:
[..]Dan zou ik wel heel snel geweest zijn... En trouwen doe ik niet aan, vind ik niet nodig. En ik gok dat als er ECHT iets zo groots en bijzonders te wachten stond, jij het allang had geweten
Juist, kleine scheetjes post ik niet online, de grote welquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, ik zou dan wel echt blind geweest moeten zijn wil ik het missen.
Ik ga voor die laatstequote:
op twitter werd er behoorlijk gespeculeerd en zijn tweet vond ik nog wel "netjes"quote:Op maandag 31 oktober 2011 05:15 schreef Pino112 het volgende:
Oh, en mag ik even eenom Domien doen met zn verspreide hoax over Adele? Heeft zn tweet alweer verwijderd, maar is vaak zat geretweet.
Kneusje is het ook.
twitter:SvenOrnelis twitterde op zondag 30-10-2011 om 22:55:43Hoop kwakkel!!! RT “@Domien: Gerucht dat Adele keelkanker zou hebben gaat rond op Twitter. Geen bron duidelijk.” reageer retweet
twitter:Domien twitterde op zondag 30-10-2011 om 23:36:40@SvenOrnelis Tweet gedelete. Dit wordt weer helemaal verkeerd begrepen, zelfs met woorden als 'gerucht' en 'bron niet duidelijk'. Zucht. reageer retweet
twitter:SietsRoskam twitterde op zondag 30-10-2011 om 23:39:41@Domien Vervelend wat je nu weer overkomt. Als men 'keelkanker' & 'Adele' bij elkaar ziet staan in een tweet van BN'er lezen ze niet verder. reageer retweet
twitter:Domien twitterde op zondag 30-10-2011 om 23:40:13@SietsRoskam Heb 'm weggehaald. Dit gaat weer nergens over. Thanks voor je tip! reageer retweet
Domien moet eens leren dat hij pas iets zegt als het waar is. Ook al is dit gewoon een constatering.quote:Op maandag 31 oktober 2011 05:20 schreef hole1988 het volgende:
[..]
op twitter werd er behoorlijk gespeculeerd en zijn tweet vond ik nog wel "netjes"twitter:SvenOrnelis twitterde op zondag 30-10-2011 om 22:55:43Hoop kwakkel!!! RT “@Domien: Gerucht dat Adele keelkanker zou hebben gaat rond op Twitter. Geen bron duidelijk.” reageer retweet
twitter:Domien twitterde op zondag 30-10-2011 om 23:36:40@SvenOrnelis Tweet gedelete. Dit wordt weer helemaal verkeerd begrepen, zelfs met woorden als 'gerucht' en 'bron niet duidelijk'. Zucht. reageer retweet
twitter:SietsRoskam twitterde op zondag 30-10-2011 om 23:39:41@Domien Vervelend wat je nu weer overkomt. Als men 'keelkanker' & 'Adele' bij elkaar ziet staan in een tweet van BN'er lezen ze niet verder. reageer retweet
twitter:Domien twitterde op zondag 30-10-2011 om 23:40:13@SietsRoskam Heb 'm weggehaald. Dit gaat weer nergens over. Thanks voor je tip! reageer retweet
quote:Op maandag 31 oktober 2011 08:46 schreef SilentChaos het volgende:
Veronica staat hier altijd op op maandag, en je raadt nooit wat ik daar meekrijg voor informatie!
"De hele week is het Coldplay week bij radio Veronica, de hele week gegarandeerd HEEL VEEL COLDPLAY!"
Ja dat maakt de maandag nog mooierBen blij dat Veronica alleen op maandag op staat hier
Geen idee hoe vol mijn mailbox zit, ik ga vandaag ook maar niet inloggen denk ik... Als het goed is heeft een collega tijdens mijn afwezigheid de belangrijkste mail eruit gevist en afgehandeldquote:Op maandag 31 oktober 2011 08:43 schreef SilentChaos het volgende:
Werken
Ik zie't al weer, een mailbox vol ellendeHet is weer maandag
Verder heb ik er wel zin in hoorBijna weekend
Stuur hem eens wat kilometers naar boven, ik wil ook zon!quote:
Ach, Claudia op 3FM, dus alles is nu bagger.quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:24 schreef themauster het volgende:
Hier staat Q-Music op en daar wordt ik nou ook niet bepaald vrolijk van,s'ochtends zit daar een hamster achter de microfoon irritant vrolijk te doen en nu is het foute uur met veel nederlandstalige shit.
Daar ging mijn koffiequote:
Kennen we de Teletubbies nog? En die baby die de zon is? Die is opgegroeidquote:Op maandag 31 oktober 2011 09:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Stuur hem eens wat kilometers naar boven, ik wil ook zon!
quote:Op maandag 31 oktober 2011 08:46 schreef SilentChaos het volgende:
Veronica staat hier altijd op op maandag, en je raadt nooit wat ik daar meekrijg voor informatie!
"De hele week is het Coldplay week bij radio Veronica, de hele week gegarandeerd HEEL VEEL COLDPLAY!"
Ja dat maakt de maandag nog mooierBen blij dat Veronica alleen op maandag op staat hier
Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen, maar; ik zou de zon doen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Kennen we de Teletubbies nog? En die baby die de zon is? Die is opgegroeid
[ afbeelding ]
Bedankt voor de waarschuwingquote:Op maandag 31 oktober 2011 08:46 schreef SilentChaos het volgende:
En de voorspelbaarheid iedere dag. Het is niet zo heel moeilijk om hun playlist weer te geven.quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:13 schreef Evertjan het volgende:
Veronica is sowieso een ruk zender met om de 4 weken een Top zoveel week van de jaren 80 of 90
quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:55 schreef SilentChaos het volgende:
Aangezien Roel is gestart met dieren met humor, nog eentje:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |