Haterquote:Op zondag 30 oktober 2011 12:18 schreef alors het volgende:
Nou die Aviicii plaat ben ik nu ook wel zat
ja duhquote:Op zondag 30 oktober 2011 12:33 schreef 3rdRock het volgende:
"als ik in de supermarkt kom, dan kies ik haar rij" is gewoon Paul Stoel
dawediktogniejonguh!quote:
bonmittag!quote:
je bent verkouden?quote:
je spoilert mn webcamstreamquote:Op zondag 30 oktober 2011 12:53 schreef Swomp het volgende:
Annemarie?!
Wat zei je nou... ?!
*stilte*
Annemarie KOEK KOEK !![]()
Ga je weer zo'n mooi verslag maken van het programma?quote:
nou, dat weet ik niet hoor....quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Ga je weer zo'n mooi verslag maken van het programma?
quote:
This is how you remind me 2.0 ofzo. ik heb geen ideequote:
oke.. zal wel ff zoekenquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
This is how you remind me 2.0 ofzo. ik heb geen idee
stiekem wel ja......dat konijn in het rolluik bijvoorbeeld...quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:47 schreef miieejj het volgende:
is er geen topic over ? .. dat mensen dieren dood geplet hebben...
is stiekem wel grappig
dan baal jequote:Op zondag 30 oktober 2011 14:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
stiekem wel ja......dat konijn in het rolluik bijvoorbeeld...
Ik ben een aantal jaren geleden met een achterwiel van m'n auto over mijn eigen kat gereden, beestje heeft 6wk met een beugel in zijn gebroken onderkaak gelopenquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:47 schreef miieejj het volgende:
is er geen topic over ? .. dat mensen dieren dood geplet hebben...
is stiekem wel grappig
nee da's nie zo leuk nee.. arme katquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben een aantal jaren geleden met een achterwiel van m'n auto over mijn eigen kat gereden, beestje heeft 6wk met een beugel in zijn gebroken onderkaak gelopen![]()
Vond ik niet zo grappig toen...
dan had je mee kunnen doen met de weddenschap...ze zochten mensen die hun eigen dier per ongeluk geplet hadden....nu is jouw kat gelukkig niet overleden, maar daar stonden er wel mmer van in de top10...quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben een aantal jaren geleden met een achterwiel van m'n auto over mijn eigen kat gereden, beestje heeft 6wk met een beugel in zijn gebroken onderkaak gelopen![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:50 schreef minthy het volgende:
[..]
omdat je ze aandringt.....buk maar dan.quote:
Hier ook! Over een uurtje weer naar het ziekenhuis crossen, gaat snel voorbij zo'n weekend...quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:55 schreef Evertjan het volgende:
zondag is altijd mijn luie dag op de bank dag
ik ben morgen vrij Mijn 1e vrije werkdag sinds de vakantie in juliquote:Op zondag 30 oktober 2011 17:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier ook! Over een uurtje weer naar het ziekenhuis crossen, gaat snel voorbij zo'n weekend...
quote:
Nu gaat `t weer, gisteravond was ik niet te genieten (understatement van `t jaarquote:
wat was er aan de hand jongen? wil je erover praten?quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:10 schreef Timo20 het volgende:
[..]ook dat is Timo
[..]
Nu gaat `t weer, gisteravond was ik niet te genieten (understatement van `t jaar)
en nog iemand! als we allemaal nu ff een tiental keer posten is deze zondag weer drukker dan voorgaande 2 zondagquote:
Word je zo maar even geretweet door Janinequote:Op zondag 30 oktober 2011 20:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en nog iemand! als we allemaal nu ff een tiental keer posten is deze zondag weer drukker dan voorgaande 2 zondag
ja, dat was een goede flirtpogingquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Word je zo maar even geretweet door Janine![]()
.
ola!quote:
Als het je wat teveel wordt allemaal moet je het maar zeggen, dan verdwijn ik zo weer!quote:
nee hoor, gekke meid!quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Als het je wat teveel wordt allemaal moet je het maar zeggen, dan verdwijn ik zo weer!
nou dames, kom maar op! ik heb humor... nou ja....quote:
doe maar niet hoor, t was een beetje beschamendquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:21 schreef Pino112 het volgende:
Hehehe Rock, dit moet ik even terugluisteren want luister niet.
Voetbal niet gezien gisteravond?quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat was er aan de hand jongen? wil je erover praten?
ow ja, dat heb ik wel meegekregen ja. t was een licht schabouwelijke vertoning, maar wees blij dat je niet uit Rotterdam komt...quote:
over understatement gesproken....quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ow ja, dat heb ik wel meegekregen ja. t was een licht schabouwelijke vertoning,
ja idd!quote:maar wees blij dat je niet uit Rotterdam komt...
Dat hebben ze ook wel eens geiler gezegdquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:25 schreef 3rdRock het volgende:
"mn pony opzij schuiven" dat begint dan weer naar bestialiteit te neigen...
en mijn helden uit Nijmegen hebben ook weer eens gewonnenquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:30 schreef Timo20 het volgende:
[..]
over understatement gesproken....
[..]
ja idd!dat ging helemaal nergens over
Aan de andere kant van Rotterdam kunnen ze hun gezicht tenminste wel laten zien
Proficiatquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en mijn helden uit Nijmegen hebben ook weer eens gewonnenWe gaan Europa in
![]()
![]()
![]()
Ja, volgens mij heeft Grandčl een Paraguayaanse 2lingbroer...quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:39 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Proficiatdie keeper van Utrecht was ook lekker bezig
![]()
Maar nu is het wel weer genoeg geweest, anders lopen jullie ons dalijk nog in
je hebt mijn glorieuze flirtpoging met Janine gemistquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:52 schreef CindieY het volgende:
Is de radio nog een beetje interessant?
Ik las er al iets over jaquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je hebt mijn glorieuze flirtpoging met Janine gemist
Nu weet ik zeker dat ik niet verder NH in ga rijden dan Hoorn, ziet er veel te eng uit daarquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:57 schreef Dagoduck het volgende:
Kijk mijn vet super hippe koele hallowien gebruikersikoon!
geilquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:57 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb voorouders die Abbring hetenquote:
ja, en de mijne Rabberingquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb voorouders die Abbring heten
Over egoisten gesprokenquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:40 schreef 3rdRock het volgende:
en NEC moet op zijn minst buiten nacompetitiegevaar komen. bovenin het rechterrijtje is toch wel het minimum wat ik van ze verlang, en de uitwedstrijd in Gelredome winnen en de druiloor van een Chanturia doormidden schoppen.
Stoerquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:57 schreef Dagoduck het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |