ik ben morgen vrij Mijn 1e vrije werkdag sinds de vakantie in juliquote:Op zondag 30 oktober 2011 17:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier ook! Over een uurtje weer naar het ziekenhuis crossen, gaat snel voorbij zo'n weekend...
quote:
Nu gaat `t weer, gisteravond was ik niet te genieten (understatement van `t jaarquote:
wat was er aan de hand jongen? wil je erover praten?quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:10 schreef Timo20 het volgende:
[..]ook dat is Timo
[..]
Nu gaat `t weer, gisteravond was ik niet te genieten (understatement van `t jaar)
en nog iemand! als we allemaal nu ff een tiental keer posten is deze zondag weer drukker dan voorgaande 2 zondagquote:
Word je zo maar even geretweet door Janinequote:Op zondag 30 oktober 2011 20:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en nog iemand! als we allemaal nu ff een tiental keer posten is deze zondag weer drukker dan voorgaande 2 zondag
ja, dat was een goede flirtpogingquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Word je zo maar even geretweet door Janine![]()
.
ola!quote:
Als het je wat teveel wordt allemaal moet je het maar zeggen, dan verdwijn ik zo weer!quote:
nee hoor, gekke meid!quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Als het je wat teveel wordt allemaal moet je het maar zeggen, dan verdwijn ik zo weer!
nou dames, kom maar op! ik heb humor... nou ja....quote:
doe maar niet hoor, t was een beetje beschamendquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:21 schreef Pino112 het volgende:
Hehehe Rock, dit moet ik even terugluisteren want luister niet.
Voetbal niet gezien gisteravond?quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat was er aan de hand jongen? wil je erover praten?
ow ja, dat heb ik wel meegekregen ja. t was een licht schabouwelijke vertoning, maar wees blij dat je niet uit Rotterdam komt...quote:
over understatement gesproken....quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ow ja, dat heb ik wel meegekregen ja. t was een licht schabouwelijke vertoning,
ja idd!quote:maar wees blij dat je niet uit Rotterdam komt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |