quote:
This is how you remind me 2.0 ofzo. ik heb geen ideequote:
oke.. zal wel ff zoekenquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
This is how you remind me 2.0 ofzo. ik heb geen idee
stiekem wel ja......dat konijn in het rolluik bijvoorbeeld...quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:47 schreef miieejj het volgende:
is er geen topic over ? .. dat mensen dieren dood geplet hebben...
is stiekem wel grappig
dan baal jequote:Op zondag 30 oktober 2011 14:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
stiekem wel ja......dat konijn in het rolluik bijvoorbeeld...
Ik ben een aantal jaren geleden met een achterwiel van m'n auto over mijn eigen kat gereden, beestje heeft 6wk met een beugel in zijn gebroken onderkaak gelopenquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:47 schreef miieejj het volgende:
is er geen topic over ? .. dat mensen dieren dood geplet hebben...
is stiekem wel grappig
nee da's nie zo leuk nee.. arme katquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben een aantal jaren geleden met een achterwiel van m'n auto over mijn eigen kat gereden, beestje heeft 6wk met een beugel in zijn gebroken onderkaak gelopen![]()
Vond ik niet zo grappig toen...
dan had je mee kunnen doen met de weddenschap...ze zochten mensen die hun eigen dier per ongeluk geplet hadden....nu is jouw kat gelukkig niet overleden, maar daar stonden er wel mmer van in de top10...quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben een aantal jaren geleden met een achterwiel van m'n auto over mijn eigen kat gereden, beestje heeft 6wk met een beugel in zijn gebroken onderkaak gelopen![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:50 schreef minthy het volgende:
[..]
omdat je ze aandringt.....buk maar dan.quote:
Hier ook! Over een uurtje weer naar het ziekenhuis crossen, gaat snel voorbij zo'n weekend...quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:55 schreef Evertjan het volgende:
zondag is altijd mijn luie dag op de bank dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |