quote:Op maandag 31 oktober 2011 08:46 schreef SilentChaos het volgende:
Veronica staat hier altijd op op maandag, en je raadt nooit wat ik daar meekrijg voor informatie!
"De hele week is het Coldplay week bij radio Veronica, de hele week gegarandeerd HEEL VEEL COLDPLAY!"
Ja dat maakt de maandag nog mooierBen blij dat Veronica alleen op maandag op staat hier
Geen idee hoe vol mijn mailbox zit, ik ga vandaag ook maar niet inloggen denk ik... Als het goed is heeft een collega tijdens mijn afwezigheid de belangrijkste mail eruit gevist en afgehandeldquote:Op maandag 31 oktober 2011 08:43 schreef SilentChaos het volgende:
Werken
Ik zie't al weer, een mailbox vol ellendeHet is weer maandag
Verder heb ik er wel zin in hoorBijna weekend
Stuur hem eens wat kilometers naar boven, ik wil ook zon!quote:
Ach, Claudia op 3FM, dus alles is nu bagger.quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:24 schreef themauster het volgende:
Hier staat Q-Music op en daar wordt ik nou ook niet bepaald vrolijk van,s'ochtends zit daar een hamster achter de microfoon irritant vrolijk te doen en nu is het foute uur met veel nederlandstalige shit.
Daar ging mijn koffiequote:
Kennen we de Teletubbies nog? En die baby die de zon is? Die is opgegroeidquote:Op maandag 31 oktober 2011 09:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Stuur hem eens wat kilometers naar boven, ik wil ook zon!
quote:Op maandag 31 oktober 2011 08:46 schreef SilentChaos het volgende:
Veronica staat hier altijd op op maandag, en je raadt nooit wat ik daar meekrijg voor informatie!
"De hele week is het Coldplay week bij radio Veronica, de hele week gegarandeerd HEEL VEEL COLDPLAY!"
Ja dat maakt de maandag nog mooierBen blij dat Veronica alleen op maandag op staat hier
Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen, maar; ik zou de zon doen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Kennen we de Teletubbies nog? En die baby die de zon is? Die is opgegroeid
[ afbeelding ]
Bedankt voor de waarschuwingquote:Op maandag 31 oktober 2011 08:46 schreef SilentChaos het volgende:
En de voorspelbaarheid iedere dag. Het is niet zo heel moeilijk om hun playlist weer te geven.quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:13 schreef Evertjan het volgende:
Veronica is sowieso een ruk zender met om de 4 weken een Top zoveel week van de jaren 80 of 90
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |