Yay, lekker!quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:45 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
nieuw kopje dan maar
maar welterusten
trusten!quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:45 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
nieuw kopje dan maar
maar welterusten
ik ook nietquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:45 schreef minthy het volgende:
Zelfvertrouwen en zelfverzekerd zijn zijn dus de keywords bij flirten... Goh, wist ik niet
Herkenbaarquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
trusten!
[..]
ik ook nietalleen zo jammer dat ik er online beter in ben dan irl...
Oh ja, ik zit hier zo weer alleen naar Klaas te luisteren en mezelf uit eenzaamheid kapot te wenenquote:
Watte, bijna getrouwd? Mis ik iets?quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
Op alle andere vlakken heb ik nergens moeite mee, maar flirten? Ik doe het dan ook maar niet. Als iemand me leuk vindt, komt ie maar naar mij toe om dat te vertellen en anders maar niet
Edit: ik vergeet steeds dat ik eigenlijk nog maar 2 dagen single ben... Hiephoi, bijna getrouwd!![]()
Ik word Sersjee zijn bitchquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Watte, bijna getrouwd? Mis ik iets?
Ohquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik word Sersjee zijn bitch![]()
Ik deedop dat galbaknummer van 4 non blondes en bam!
![]()
Beide nog tijd op woensdag, goed en snel geregeld
quote:
Dat bedoel ik, ik zou dan wel echt blind geweest moeten zijn wil ik het missenquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:08 schreef minthy het volgende:
[..]Dan zou ik wel heel snel geweest zijn... En trouwen doe ik niet aan, vind ik niet nodig. En ik gok dat als er ECHT iets zo groots en bijzonders te wachten stond, jij het allang had geweten
Juist, kleine scheetjes post ik niet online, de grote welquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, ik zou dan wel echt blind geweest moeten zijn wil ik het missen.
Ik ga voor die laatstequote:
op twitter werd er behoorlijk gespeculeerd en zijn tweet vond ik nog wel "netjes"quote:Op maandag 31 oktober 2011 05:15 schreef Pino112 het volgende:
Oh, en mag ik even eenom Domien doen met zn verspreide hoax over Adele? Heeft zn tweet alweer verwijderd, maar is vaak zat geretweet.
Kneusje is het ook.
twitter:SvenOrnelis twitterde op zondag 30-10-2011 om 22:55:43Hoop kwakkel!!! RT “@Domien: Gerucht dat Adele keelkanker zou hebben gaat rond op Twitter. Geen bron duidelijk.” reageer retweet
twitter:Domien twitterde op zondag 30-10-2011 om 23:36:40@SvenOrnelis Tweet gedelete. Dit wordt weer helemaal verkeerd begrepen, zelfs met woorden als 'gerucht' en 'bron niet duidelijk'. Zucht. reageer retweet
twitter:SietsRoskam twitterde op zondag 30-10-2011 om 23:39:41@Domien Vervelend wat je nu weer overkomt. Als men 'keelkanker' & 'Adele' bij elkaar ziet staan in een tweet van BN'er lezen ze niet verder. reageer retweet
twitter:Domien twitterde op zondag 30-10-2011 om 23:40:13@SietsRoskam Heb 'm weggehaald. Dit gaat weer nergens over. Thanks voor je tip! reageer retweet
Domien moet eens leren dat hij pas iets zegt als het waar is. Ook al is dit gewoon een constatering.quote:Op maandag 31 oktober 2011 05:20 schreef hole1988 het volgende:
[..]
op twitter werd er behoorlijk gespeculeerd en zijn tweet vond ik nog wel "netjes"twitter:SvenOrnelis twitterde op zondag 30-10-2011 om 22:55:43Hoop kwakkel!!! RT “@Domien: Gerucht dat Adele keelkanker zou hebben gaat rond op Twitter. Geen bron duidelijk.” reageer retweet
twitter:Domien twitterde op zondag 30-10-2011 om 23:36:40@SvenOrnelis Tweet gedelete. Dit wordt weer helemaal verkeerd begrepen, zelfs met woorden als 'gerucht' en 'bron niet duidelijk'. Zucht. reageer retweet
twitter:SietsRoskam twitterde op zondag 30-10-2011 om 23:39:41@Domien Vervelend wat je nu weer overkomt. Als men 'keelkanker' & 'Adele' bij elkaar ziet staan in een tweet van BN'er lezen ze niet verder. reageer retweet
twitter:Domien twitterde op zondag 30-10-2011 om 23:40:13@SietsRoskam Heb 'm weggehaald. Dit gaat weer nergens over. Thanks voor je tip! reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |