Dat is ze zeker, ja.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:23 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Maar is ze geefbaar TS? Je vertelt niet of ze geefbaar is?
Nochtans weet ik niet zo goed hoe te handelen nu.quote:Dat het neuken wordt, lijkt me duidelijk.
Gewoon erheen gaan, lekker eten en babbelen. De rest komt dan vanzelf. Ik geef de situatie een 8 op 10 voor een goede afloop.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:25 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat is ze zeker, ja.
[..]
Nochtans weet ik niet zo goed hoe te handelen nu.
Je broek uit, haar string opzij en gaan met die banaan.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:25 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat is ze zeker, ja.
[..]
Nochtans weet ik niet zo goed hoe te handelen nu.
Als ze leuk en lief is en ze kan lekker koken; waarom niet?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:26 schreef poepeneesje het volgende:
Ze wil een verblijfsvergunning heb ik het idee.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:26 schreef poepeneesje het volgende:
Ah je bent niet de enige met die gedachtequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:26 schreef poepeneesje het volgende:
Dit dusquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:34 schreef o.us het volgende:
Omdat jij het bent, een goed en serieus advies;
loop niet te hard van stapel. Door iemand van het andere geslacht uitgenodigd worden om te eten betekent niet altijd dat jij haar mag doorboren met jouw BiFi-worst. Maak er gewoon een leuke avond van en hou opties open. Voor hetzelfde geld gaan jullie lekker stappen of een laat filmpje pakken en wie weet wat er kan gebeuren als jullie richting huis gaan.
Succes gozer, veel plezier ook.
Wat ik hiermee wil zeggen is dat als jij niet weet wat zij qua bedoelingen heeft, dat wij dat van Fok! al helemaal niet weten.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:31 schreef Socios het volgende:
[..]
Ze komt uit een land uit de Europese Unie. Ook zij kan wonen en werken waar zij wil.
Dat heb ik al een hele tijd afgeleerd bij vrouwen.quote:
dat ken ikquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:39 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat heb ik al een hele tijd afgeleerd bij vrouwen.
Als ik nu over "trainspotting" zou beginnen, denkt ze vast toch dat ik het over de film heb.
Maar ja, zij spreekt vloeiend Engels en gebrekkig Nederlands. Ik spreek vloeiend Nederlands en gebrekkig Engels. De communnicatie is soms lastig.
ik zou dan minstens een bosje bloemen meenemenquote:
Gewoon communiceren met je lichaam(staal)!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:39 schreef Socios het volgende:
[..]
Als ik nu over "trainspotting" zou beginnen, denkt ze vast toch dat ik het over de film heb.
Maar ja, zij spreekt vloeiend Engels en gebrekkig Nederlands. Ik spreek vloeiend Nederlands en gebrekkig Engels. De communnicatie is soms lastig.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:41 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Nee ik zou geen bloemen meenemen. Dat is wellicht wat te overdreven. Gewoon een fles wijn.
gewoon goedkoop dronken voeren zonder romantiek bedoel je?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:41 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Nee ik zou geen bloemen meenemen. Dat is wellicht wat te overdreven. Gewoon een fles wijn.
Heeft niets met goedkoop of zonder romantiek te maken. Waar maak je dat nou weer uit op? Het lijkt mij gewoon beter om het niet te doen, en ipv dat (bijvoorbeeld) een fles wijn mee te nemen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:46 schreef welkominspace het volgende:
[..]
gewoon goedkoop dronken voeren zonder romantiek bedoel je?
laat socios lekker een lief gebaar maken, een bosje bloemen hoeft niet persé een versierpoging te zijn.
een flesje wijn voor bij het eten en een bosje bloemen als bedankje voor de uitnodiging is heus niet gek hoor
Kan prima hoor. Film met ondertiteling. Niet veel engels spreken in het leven. Zo raar is dat niet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:57 schreef mschol het volgende:
on a side note: hoe kan je tegenwoordig nou gebrekkig engels spreken
Komt wel goed schatje.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:39 schreef Socios het volgende:
[..]
Maar ja, zij spreekt vloeiend Engels en gebrekkig Nederlands. Ik spreek vloeiend Nederlands en gebrekkig Engels. De communicatie is soms lastig.
Ik gok dat alleen de helft van de Nederlandse bevolking redelijk tot goed Engels kunnen spreken. En aangezien tegenwoordig alles vertaald wordt (we beginnen op Duitsers en Fransen te lijken qua vertalende media heb ik het ideequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:57 schreef mschol het volgende:
Ja toch.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:25 schreef Ms.Sjaakz het volgende:
Een briefje in de brievenbus, wat grappig
27. En nee, ik ben eigenlijk nooit alleen uit op seks.quote:Het klinkt alsof je buurmeisje verliefd is....Hoe oud is zij eigenlijk? Het klinkt niet echt als iemand die alleen op sex uit is dus het zou best jammer zijn als jij dat wel bent.
welkominspacequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:25 schreef LostInSpace het volgende:
Take it easy.. ga gewoon leuk eten bij haar, hou het gezellig en je ziet vanzelf waar het schip strandt.
Veel plezier iig
En euh, trainspotting?![]()
Heel veel mensen die van zichzelf denken dat ze goed Engels spreken kunnen dat juist heel gebrekkig.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:57 schreef mschol het volgende:
Nou, ben benieuwd hoe ze daar op reageert...quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:36 schreef rumiii het volgende:
Laat een condoom vallen door haar brievenbus.
Precies. Ik spreek het wellicht `redelijk´. Maar vergeleken met haar is het gewoon gebrekkig.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:31 schreef Royco1 het volgende:
Heel veel mensen die van zichzelf denken dat ze goed Engels spreken kunnen dat juist heel gebrekkig.
Dit Gquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:34 schreef o.us het volgende:
loop niet te hard van stapel. Door iemand van het andere geslacht uitgenodigd worden om te eten betekent niet altijd dat jij haar mag doorboren met jouw BiFi-worst. Maak er gewoon een leuke avond van en hou opties open. Voor hetzelfde geld gaan jullie lekker stappen of een laat filmpje pakken en wie weet wat er kan gebeuren als jullie richting huis gaan.
Tegen wie heb je het?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:51 schreef Self-Catering het volgende:
GODVER, hopeloos stuk stront! Ze willen gewoon vriendelijk zijn
Om een stukje `rust´ te zoeken. Ik verspruts dit soort `dingen´ altijd zo vaak.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:53 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom je hier een topic over opent, ga gewoon lekker neuken vanavond.
Gewoon niets verwachten en dan kan het alleen maar meevallen, je voelt het vanzelf welquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:41 schreef Socios het volgende:
[..]
Om een stukje `rust´ te zoeken. Ik verspruts dit soort `dingen´ altijd zo vaak.
Van "gewoon lekker neuken vanavond" zal tegen een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid geen sprake zijn. Dat is iets waar ik (helaas) slecht tot toe in staat ben.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:55 schreef Garisson72 het volgende:
Tof man, hoop dat je een leuke avond met haar hebt!
Da's toch beter dan andersom, hè.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:56 schreef Roze_spekkie het volgende:
[..]![]()
Garisson, de man met het rare icoontje en de leuke reacties
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:02 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Da's toch beter dan andersom, hè.
Daar moet het ook niet om gaan. Als ze dat wilde had ze je wel mee naar binnen gesleurd en je meteen een beurt gegeven. Het briefje geeft aan dat ze wel contact zoekt, maar dat je ook niet te hard van stapel moet lopen. Gewoon genieten van een leuke avond dus, en je ziet wel waar het schip strandt. Het is in elk geval een vrouw die initiatief durft te nemen, dus het komt heus niet alleen op jou aan!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:41 schreef Socios het volgende:
[..]
Van "gewoon lekker neuken vanavond" zal tegen een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid geen sprake zijn. Dat is iets waar ik (helaas) slecht tot toe in staat ben.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:58 schreef welkominspace het volgende:
ik zou trouwens geen chocolade meenemen,als ik vrouwen een beetje begrijp zal ze dat wel als een belediging opvatten.
dat ze te dun is ofzo.
dan zijn bloemen beter
Met die instelling gebeurt het ook niet. Zie het als een spel, probeer er een beetje naartoe te werken. Je moet meer doen dan alleen gezellig kletsen natuurlijk.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:41 schreef Socios het volgende:
[..]
Vrouwen zijn geen mannen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:04 schreef Mikkie het volgende:
Daar moet het ook niet om gaan. Als ze dat wilde had ze je wel mee naar binnen gesleurd en je meteen een beurt gegeven.
Niet altijd, kan ik zeggen uit eigen ervaring. Bovendien zijn, hoe moeilijk het misschien ook voor te stellen is, er behoorlijk wat mannen die ook wel wat inhoud in een vrouw willen behalve alleen een zaadlozing om vervolgens naar huis te gaan.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:17 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Vrouwen zijn geen mannen.
Dit is het juiste antwoord.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:34 schreef o.us het volgende:
niet eens wijn?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:13 schreef Socios het volgende:
Nah, ik neem gewoon niets mee vanavond.Zoals gewoonlijk.
Ik was vanmiddag in de supermarkt voor wat boodschappen. Honderden soorten flessen wijn erbij. Tijdens het uitzoeken dacht ik laat ook maar.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:15 schreef welkominspace het volgende:
niet eens wijn?
je moet wel een goede indruk maken, al is het alleen maar als buurman
wat zou jij nou eigenlijk zelf met de dame in kwestie willen?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:16 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik was vanmiddag in de supermarkt voor wat boodschappen. Honderden soorten flessen wijn erbij. Tijdens het uitzoeken dacht laat ook maar.
Indien zij dat ook wil, wil ik haar `keihard geven´, maar verder is zij ook echt leuk. Verder heb ik barweinig ervaring met `relaties´.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:19 schreef welkominspace het volgende:
wat zou jij nou eigenlijk zelf met de dame in kwestie willen?
zie je een relatie wel zitten of gewoon goeie buren/vrienden of d'r (ooit) gewoon neuken? s
waarom een cheat onder je naam ?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:36 schreef rumiii het volgende:
Laat een condoom vallen door haar brievenbus.
dan moet je zo onder de douche,tandjes poetsen,haartjes mooi en je van je beste kant laten zienquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:23 schreef Socios het volgende:
[..]
Indien zij dat ook wil, wil ik haar `keihard geven´, maar verder is zij ook echt leuk. Verder heb ik barweinig ervaring met `relaties´.
Ik haal er voor de zekerheid wel een lap over voordat ik naar haar toe ga.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:26 schreef welkominspace het volgende:
dan moet je zo onder de douche,tandjes poetsen,haartjes mooi en je van je beste kant laten zien
als je gewoon lekker ontspannen bent kan dit nog wel wat worden ook
over de paarsgepunte lans?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:27 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik haal er voor de zekerheid wel een lap over voordat ik naar haar toe ga.
Don't go in there with a loaded gun...quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:27 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik haal er voor de zekerheid wel een lap over voordat ik naar haar toe ga.
Lolwut? Dan kan jij toch Nederlands praten en zij Engels terug?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:39 schreef Socios het volgende:
[..]
Maar ja, zij spreekt vloeiend Engels en gebrekkig Nederlands. Ik spreek vloeiend Nederlands en gebrekkig Engels. De communicatie is soms lastig.
Dat kan ik vanavond wel even voorstellen, ja.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:44 schreef trancethrust het volgende:
Lolwut? Dan kan jij toch Nederlands praten en zij Engels terug?
NEEM EEN FLES WIJN MEE.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:23 schreef Socios het volgende:
[..]
Indien zij dat ook wil, wil ik haar `keihard geven´, maar verder is zij ook echt leuk. Verder heb ik barweinig ervaring met `relaties´.
Ik weet niet waarom, maar ik denk dat het wel oke is om gewoon om 8.05 of 8.10 aan te komen. Dat komt ietsjes (maar zeker niet veel) relaxter over van jouw kant, me dunkt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:51 schreef Socios het volgende:
Normaal ben ik op afspraken exact op tijd. Moet ik nou stipt om 20.00u aanbellen?
Ik overweeg een `Limburgs kwartiertje´ in te lassen. Past misschien wel bij Zuidelijke afspraken.
Dus om kwart over acht aanbellen of om 20.17u omdat het anders lijkt dat ik precies een `Limburgs´ (of in dit geval Maltees) kwartiertje hanteer.
Heb je al nagedacht hoe vaak je gaat aanbellen/aankloppen?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:51 schreef Socios het volgende:
Normaal ben ik op afspraken exact op tijd. Moet ik nou stipt om 20.00u aanbellen?
Ik overweeg een `Limburgs kwartiertje´ in te lassen. Past misschien wel bij Zuidelijke afspraken.
Dus om kwart over acht aanbellen of om 20.17u omdat het anders lijkt dat ik precies een `Limburgs´ (of in dit geval Maltees) kwartiertje hanteer.
Gewoon nonchalant op de belknop drukken dacht ik zo...quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:56 schreef zarGon het volgende:
Heb je al nagedacht hoe vaak je gaat aanbellen/aankloppen?
HAHA, exact 20.00 uur aankloppen. Ik typ dit met een dikke grijns.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dan koop je toch een fles voor haar.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:59 schreef Socios het volgende:
En dan? Sta ik daar zonder wijn in mijn handen voor de deuropening.
Wachtend op een teken van haar om binnen te stappen?
In Zuid-Europa is men nooit zo stipt, dus een kwartiertje later komen aankakken moet geen enkel probleem zijn, zal ze waarschijnlijk normaal vinden.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:51 schreef Socios het volgende:
Uhm, nee, zo werkt dat niet hoorquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:31 schreef Socios het volgende:
[..]
Ze komt uit een land uit de Europese Unie. Ook zij kan wonen en werken waar zij wil.
Ja, ik was een keer op vakantie met mijn vader in Spanje voor 2 weken. Kwam de buschauffeur aanrijden, gaat hij nog rustig een sigaretje roken. Vroeg mijn vader aan 'meneer' wanneer we zouden vertrekken, kijkt hij hem aan van: 'doe eens rustig, man, je komt wel een keer aan op plaats van bestemming'.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In Zuid-Europa is men nooit zo stipt, dus een kwartiertje later komen aankakken moet geen enkel probleem zijn, zal ze waarschijnlijk normaal vinden.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:09 schreef Biogarde het volgende:
Ik zou iig niet over treinen praten.
Spuit 11.quote:
Wat voor schoenen er bij?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:12 schreef Socios het volgende:
Niets bijzonders. Gewoon een spijkerbroek en een T-shirt zoals alle dagen van de week.
Wolvenshirt?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:12 schreef Socios het volgende:
[..]
Niets bijzonders. Gewoon een spijkerbroek en een T-shirt zoals alle dagen van de week.
Leuk!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:15 schreef Socios het volgende:
Deze:
[ afbeelding ]
(Jouw laatst gekochte schoenen)
Zou ik liever hebben dan dat ie twintig minuten te vroeg strak in het pak kwam met een bos langstelige rozen, een fles chardonnay en een schele teddybeer in zn handen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:16 schreef VanHelsing het volgende:
Zij doet moeite, komt meneer lekker in z'n T-shirtje, met lege handen en een kwartier te laat nog eens aan kakken
Haha!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:18 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Zou ik liever hebben dan dat ie twintig minuten te vroeg strak in het pak kwam met een bos langstelige rozen, een fles chardonnay en een schele teddybeer in zn handen.
True story.
Okey, okey. Ik zwicht voor dit vrouwelijke advies.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:17 schreef Naamah het volgende:
Joh, als de donder nog even een flesje wijn halen en een overhemd aantrekken.
20.08u (acht over acht) zal ik aanbellen dan.quote:Je hebt nog drie kwartier! En ergens tussen vijf en tien over acht.
Beter.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:15 schreef Socios het volgende:
[..]
Deze:
[ afbeelding ]
(Jouw laatst gekochte schoenen)
Geeft niks hoor. Wij vinden het ook allemaal spannendquote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:19 schreef Socios het volgende:
[..]
Okey, okey. Ik zwicht voor dit vrouwelijke advies.
[..]
20.08u (acht over acht) zal ik aanbellen dan.
Chardonnay ansich wel goed? Ik ga geen huiswijntje kopen namelijk dan.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:18 schreef Dipkip het volgende:
een fles chardonnay en een schele teddybeer in zn handen.
Ik denk het wel, maar ik drink zelf geen wijn. Wat mij betreft zou het dus al lang best zijn als er maar niet met koeieletters AH HUISWIJN op staat weet je wel.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:20 schreef Socios het volgende:
Chardonnay ansich wel goed? Ik ga geen huiswijntje kopen namelijk dan.
Jahoor. Ik drink het niet veel, maar bij het eten vind ik het lekker.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:21 schreef Dipkip het volgende:
Lust jij wel wijn? Het staat een beetje raar als je niet drinkt wat je meeneemt denk ik.
Oh mooi, weet je ook wat ze gaat koken ivm wit / rood?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:22 schreef Socios het volgende:
Jahoor. Ik drink het niet veel, maar bij het eten vind ik het lekker.
Waar denk jij aan? 3x kloppen en tussendoor Penny roepen..quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb witte Chardonnay wijn gekocht net. Mooi kassameisje bij wie ik het afrekende wenste mij subtiel een prettige avond toe. Zij wist natuurlijk ook wel hoe laat het was, hehe.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:24 schreef Dipkip het volgende:
Oh mooi, weet je ook wat ze gaat koken ivm wit / rood?
Trolquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:46 schreef GeenWijn het volgende:
TS is een trieste maagd en kon maar beter wegblijven van dit forum.
jij bent echt schizofreen ofzoquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:46 schreef Socios het volgende:
Zij wist natuurlijk ook wel hoe laat het was, hehe.
Maak er een mooie avond van!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:50 schreef Socios het volgende:
Alles is in gereedheid gebracht nu. Bijpassende overhemd aan etc. Rest een kwartier wachten.
Bedankt voor alle succeswensingen.
Kut, nee... Hoe te handelen?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:50 schreef rumiii het volgende:
Heb je al gedacht aan hoe je haar gaat begroeten?
Kus of hand of ..
Heb je nog nooit bij iemand gegeten? Je kust elkaar op de wang (2 of 3 keer?), en dan geef je de wijn en zeg je alsjeblieftquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:52 schreef Socios het volgende:
[..]
Kut, nee... Hoe te handelen?
En wat zeg ik bij het geven van de wijn (ik neem aan een directe overhandiging van de fles nadat ze de deur geopend heeft of in de handen houden en pas geven in de woonkamer?)
Beetje spontaanheid kan geen kwaad, wacht het gewoon af. Relax eens joh.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:52 schreef Socios het volgende:
[..]
En wat zeg ik bij het geven van de wijn (ik neem aan een directe overhandiging van de fles nadat ze de deur geopend heeft of in de handen houden en pas geven in de woonkamer?)
Eigenlijk niet, nee. Al helemaal niet in deze `context´.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:54 schreef Njosnavelin het volgende:
Heb je nog nooit bij iemand gegeten?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:55 schreef Socios het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, nee. Al helemaal niet in deze `context´.
Zolang ie maar niet over z'n treinspot-fetish begint op z'n eerste date..quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:55 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]![]()
Nouja er kan weinig misgaan, wees gewoon jezelf.
Je moet wel iets subtiels zeggen bij het geven van de wijn hèquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:52 schreef Socios het volgende:
[..]
Kijk uit, straks roept ie spuit 11 omdat ie voor het gemak vergat dat ie een complete idioot is als het over z'n zogenaamde fetisj gaat, wat eigenlijk gewoon z'n rol/trollen is.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:57 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Zolang ie maar niet over z'n treinspot-fetish begint op z'n eerste date..
Spuit 11.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:00 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Kijk uit, straks roept ie spuit 11 omdat ie voor het gemak vergat dat ie een complete idioot is als het over z'n zogenaamde fetisj gaat, wat eigenlijk gewoon z'n rol/trollen is.
En kleine ballen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:46 schreef Dalando het volgende:
Waarschijnlijk komt deze man pas morgen terug op FOK!, met een "goed" humeur.
Je moet toch wat doen als je geen sociaal leven hebt?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:05 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
Gaan jullie hier wachten op TS, terwijl hij zit te genieten.
En wat doe jij hier?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:05 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
Gaan jullie hier wachten op TS, terwijl hij zit te genieten.
of hij ging met te hoge verwachtingen en durft zich de hele avond niet meer te tonenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:17 schreef Garisson72 het volgende:
Hij heeft zich nog niet teruggemeld? Dat is een goed voorteken!
Mmm, dan zou ie zich wel in KLB hebben gemeld denk ik.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:54 schreef mschol het volgende:
of hij ging met te hoge verwachtingen en durft zich de hele avond niet meer te tonen
Misschien was de fles al leeg voordat hij aanbeldequote:Mmm, dan zou ie zich wel in KLB hebben gemeld denk ik.
Misschien heeft ie zich zenuwachtig op de wijn gegooid en is ie lam
Hij blijft anders wel erg lang wegquote:Op zondag 30 oktober 2011 00:14 schreef Gary_Oak het volgende:
Bij een eerste etentje meteen denken dat ze je wil neuken.
quote:Socios: Oh jongens ja was al half 9 terug was niks maar was vergeten hier te posten.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 00:17 schreef Geelman het volgende:
Duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurt lang!![]()
Beter dan tv dit!
INDERDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAD.quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:37 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Socios heeft nog niet gereageerd. Dan is er nog maar een conclusie mogelijk.
HELL YEAH![]()
![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:17 schreef delano.888 het volgende:
Morgenvroeg:
Socios: Oh jongens ja was al half 9 terug was niks maar was vergeten hier te posten.
there's no such thing...quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:40 schreef delano.888 het volgende:
of
"maar was vergeten hier te posten"
Of hij is opgepakt nadat hij haar ramen in had gegooid met molotovcocktails toen ze hem eruit zette omdat ze geen chardonnay lust.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:26 schreef ikweethetookniet het volgende:
Volgens mij mag hij blijven slapen![]()
Hij had zijn condoom voor alle zekerheid al om zijn lul gehangen voordat die ging, las ik een paar pagina's terug!quote:Op zondag 30 oktober 2011 08:58 schreef MisterSqueaky het volgende:
Had hij wel een condoom bij zich - en heeft geen enkele Fokker hem daaraan herinnerd ?
quote:Op zondag 30 oktober 2011 09:47 schreef Generalissimo het volgende:
[..]
Hij had zijn condoom voor alle zekerheid al om zijn lul gehangen voordat die ging, las ik een paar pagina's terug!
Wat een onzin, bijnaam iedereen kan wel Engels en praat dat ook gewoon als het moetquote:Op zondag 30 oktober 2011 07:59 schreef GJonline het volgende:
Ze klinkt als een klein kind met haar briefje in de brievenbus stoppen. Waarschijnlijk weigeren andere om engels te praten ( we leven in Nederland) met haar en ben jij de enige die het wel doet. Volgens mij doet ze gewoon aardig tegen je! Meteen aan sex denken haha, maarja zo zijn mannen...
quote:Op zondag 30 oktober 2011 10:47 schreef AlmightyArjen het volgende:
TVP of erachter te komen of hij z'n trein in de remise heeft gedenderd...
Al is het doodnormaal in zuid-europa om bij elkaar te gaan eten...
Dit dusquote:Op zondag 30 oktober 2011 11:27 schreef monkyyy het volgende:
Nu komt hij drie maanden niet online natuurlijk.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:27 schreef monkyyy het volgende:
OMG, doet ie een vosss ??quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:27 schreef monkyyy het volgende:
Nou, mijn vriend is Engels en het valt je nog vies tegen hoe weinig mensen er Engels spreken!quote:Op zondag 30 oktober 2011 10:32 schreef CaptainCookie het volgende:
Wat een onzin, bijna iedereen kan wel Engels en praat dat ook gewoon als het moet
Dit.quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:57 schreef Isabeau het volgende:
Als je alleen met hoog opgeleide mensen omgaat krijg je een wat vertekend beeld van de kennis van de gemiddelde Nederlander.
Iedereen spreekt Engels. "Ik wil dit" "Ik kom hier vandaan" etc.quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, mijn vriend is Engels en het valt je nog vies tegen hoe weinig mensen er Engels spreken!
Als je alleen met hoog opgeleide mensen omgaat krijg je een wat vertekend beeld van de kennis van de gemiddelde Nederlander.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:29 schreef Socios het volgende:
I DID HER LAST NIGHT
Nee... Was dat maar zo... De date bleek een verjaardagsfeestje te zijn. Bij binnenkomst trof ik een tiental mensen aan. Gelukkig had ik nog iets voor haar meegenomen om uit te reiken. Vrijwel alle conversaties geschiedden in het Engels. Zat ik daar een beetje tussen iedereen.Wel lekker gegeten tho en ik heb het de hele avond volgehouden. Sterker nog, ik ging als laatste weg mede omdat ik toch een paar woningen verderop woon. Maar ja, ik durfde aan het eind (zo rond half 2) geen `actie´ te ondernemen, daar ik niet meer wist hoe ik de uitnodiging aan mij gericht moest interpreteren... Verward huiswaarts gekeerd en gaan slapen. Helaas...
Volgende keer beter____________________!quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:29 schreef Socios het volgende:
I DID HER LAST NIGHT
Nee... Was dat maar zo... De date bleek een verjaardagsfeestje te zijn.
spreektaal gebruikenquote:Op zondag 30 oktober 2011 13:29 schreef Socios het volgende:
I DID HER LAST NIGHT
Nee... Was dat maar zo... De date bleek een verjaardagsfeestje te zijn. Bij binnenkomst trof ik een tiental mensen aan. Gelukkig had ik nog iets voor haar meegenomen om uit te reiken. Vrijwel alle conversaties geschiedden in het Engels. Zat ik daar een beetje tussen iedereen.Wel lekker gegeten tho en ik heb het de hele avond volgehouden. Sterker nog, ik ging als laatste weg mede omdat ik toch een paar woningen verderop woon. Maar ja, ik durfde aan het eind (zo rond half 2) geen `actie´ te ondernemen, daar ik niet meer wist hoe ik de uitnodiging aan mij gericht moest interpreteren... Verward huiswaarts gekeerd en gaan slapen. Helaas...
quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:29 schreef Socios het volgende:
I DID HER LAST NIGHT
Maar dan zonder 10 ongewenste gasten erbijquote:Op zondag 30 oktober 2011 13:33 schreef Lienekien het volgende:
Nu staat de weg open om haar een keer bij jou uit te nodigen!
Klopt! Daar stond echt in uitnodiging voor een etentje bij haar thuis. Maar ja, misschien heb ik het ook wel verkeerd begrepen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:30 schreef Harajuku. het volgende:
Wat raar, in de uitnodiging stond toch niets over een feestje o.i.d
Socios, heb je het nieuwe bord op Ut al gezien?quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:33 schreef Socios het volgende:
[..]
Klopt! Daar stond echt in uitnodiging voor een etentje bij haar thuis. Maar ja, misschien heb ik het ook wel verkeerd begrepen.
Ja, ik heb nog wel gezegd dat ze een keertje bij mij langs kan komen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:33 schreef Lienekien het volgende:
Nu staat de weg open om haar een keer bij jou uit te nodigen!
Ga maar alvast oefenen met koken. Alle vrouwen vallen voor prinsen in de keuken..quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:35 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, ik heb nog wel gezegd dat ze een keertje bij mij langs kan komen.
Ohhh, mogen wij dan weer meedenken over wat je haar voor gaat scholen en wat je aan doet en hoe laat en hoe je haar uitnodigt enzo?quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:35 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, ik heb nog wel gezegd dat ze een keertje bij mij langs kan komen.
Haha, vind je dat zo leuk, ja?quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:37 schreef Naamah het volgende:
Ohhh, mogen wij dan weer meedenken over wat je haar voor gaat scholen en wat je aan doet en hoe laat en hoe je haar uitnodigt enzo?
Pfwah, Anti-climax...quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:33 schreef Socios het volgende:
[..]
Klopt! Daar stond echt in uitnodiging voor een etentje bij haar thuis. Maar ja, misschien heb ik het ook wel verkeerd begrepen.
En daarna post je iets tussen haar briefsquote:Op zondag 30 oktober 2011 13:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Doe een briefje tussen haar post!
Dit!quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Doe een briefje tussen haar post!
Dat is juist perfect. Nieuwe mensen ontmoeten. En wie weet zit er nog wat tussen om te scoren.quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:00 schreef Robbberttt het volgende:
Vaag zeg! Zit je daar dan tussen allemaal vreemden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |