quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:27 schreef monkyyy het volgende:
Nu komt hij drie maanden niet online natuurlijk.
OMG, doet ie een vosss ??quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:27 schreef monkyyy het volgende:
Nu komt hij drie maanden niet online natuurlijk.
Nou, mijn vriend is Engels en het valt je nog vies tegen hoe weinig mensen er Engels spreken!quote:Op zondag 30 oktober 2011 10:32 schreef CaptainCookie het volgende:
Wat een onzin, bijna iedereen kan wel Engels en praat dat ook gewoon als het moet
Dit.quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:57 schreef Isabeau het volgende:
Als je alleen met hoog opgeleide mensen omgaat krijg je een wat vertekend beeld van de kennis van de gemiddelde Nederlander.
Iedereen spreekt Engels. "Ik wil dit" "Ik kom hier vandaan" etc.quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, mijn vriend is Engels en het valt je nog vies tegen hoe weinig mensen er Engels spreken!
Als je alleen met hoog opgeleide mensen omgaat krijg je een wat vertekend beeld van de kennis van de gemiddelde Nederlander.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:29 schreef Socios het volgende:
I DID HER LAST NIGHT
Nee... Was dat maar zo... De date bleek een verjaardagsfeestje te zijn. Bij binnenkomst trof ik een tiental mensen aan. Gelukkig had ik nog iets voor haar meegenomen om uit te reiken. Vrijwel alle conversaties geschiedden in het Engels. Zat ik daar een beetje tussen iedereen.Wel lekker gegeten tho en ik heb het de hele avond volgehouden. Sterker nog, ik ging als laatste weg mede omdat ik toch een paar woningen verderop woon. Maar ja, ik durfde aan het eind (zo rond half 2) geen `actie´ te ondernemen, daar ik niet meer wist hoe ik de uitnodiging aan mij gericht moest interpreteren... Verward huiswaarts gekeerd en gaan slapen. Helaas...
Volgende keer beter____________________!quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:29 schreef Socios het volgende:
I DID HER LAST NIGHT
Nee... Was dat maar zo... De date bleek een verjaardagsfeestje te zijn.
spreektaal gebruikenquote:Op zondag 30 oktober 2011 13:29 schreef Socios het volgende:
I DID HER LAST NIGHT
Nee... Was dat maar zo... De date bleek een verjaardagsfeestje te zijn. Bij binnenkomst trof ik een tiental mensen aan. Gelukkig had ik nog iets voor haar meegenomen om uit te reiken. Vrijwel alle conversaties geschiedden in het Engels. Zat ik daar een beetje tussen iedereen.Wel lekker gegeten tho en ik heb het de hele avond volgehouden. Sterker nog, ik ging als laatste weg mede omdat ik toch een paar woningen verderop woon. Maar ja, ik durfde aan het eind (zo rond half 2) geen `actie´ te ondernemen, daar ik niet meer wist hoe ik de uitnodiging aan mij gericht moest interpreteren... Verward huiswaarts gekeerd en gaan slapen. Helaas...
quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:29 schreef Socios het volgende:
I DID HER LAST NIGHT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |