Nou, ben benieuwd hoe ze daar op reageert...quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:36 schreef rumiii het volgende:
Laat een condoom vallen door haar brievenbus.
Precies. Ik spreek het wellicht `redelijk´. Maar vergeleken met haar is het gewoon gebrekkig.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:31 schreef Royco1 het volgende:
Heel veel mensen die van zichzelf denken dat ze goed Engels spreken kunnen dat juist heel gebrekkig.
Dit Gquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:34 schreef o.us het volgende:
Omdat jij het bent, een goed en serieus advies;
loop niet te hard van stapel. Door iemand van het andere geslacht uitgenodigd worden om te eten betekent niet altijd dat jij haar mag doorboren met jouw BiFi-worst. Maak er gewoon een leuke avond van en hou opties open. Voor hetzelfde geld gaan jullie lekker stappen of een laat filmpje pakken en wie weet wat er kan gebeuren als jullie richting huis gaan.
Succes gozer, veel plezier ook.
Tegen wie heb je het?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:51 schreef Self-Catering het volgende:
GODVER, hopeloos stuk stront! Ze willen gewoon vriendelijk zijn
Om een stukje `rust´ te zoeken. Ik verspruts dit soort `dingen´ altijd zo vaak.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:53 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom je hier een topic over opent, ga gewoon lekker neuken vanavond.
Gewoon niets verwachten en dan kan het alleen maar meevallen, je voelt het vanzelf welquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:41 schreef Socios het volgende:
[..]
Om een stukje `rust´ te zoeken. Ik verspruts dit soort `dingen´ altijd zo vaak.
Van "gewoon lekker neuken vanavond" zal tegen een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid geen sprake zijn. Dat is iets waar ik (helaas) slecht tot toe in staat ben.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:55 schreef Garisson72 het volgende:
Tof man, hoop dat je een leuke avond met haar hebt!
Da's toch beter dan andersom, hè.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:56 schreef Roze_spekkie het volgende:
[..]![]()
Garisson, de man met het rare icoontje en de leuke reacties
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:02 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Da's toch beter dan andersom, hè.
Daar moet het ook niet om gaan. Als ze dat wilde had ze je wel mee naar binnen gesleurd en je meteen een beurt gegeven. Het briefje geeft aan dat ze wel contact zoekt, maar dat je ook niet te hard van stapel moet lopen. Gewoon genieten van een leuke avond dus, en je ziet wel waar het schip strandt. Het is in elk geval een vrouw die initiatief durft te nemen, dus het komt heus niet alleen op jou aan!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:41 schreef Socios het volgende:
[..]
Van "gewoon lekker neuken vanavond" zal tegen een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid geen sprake zijn. Dat is iets waar ik (helaas) slecht tot toe in staat ben.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:58 schreef welkominspace het volgende:
ik zou trouwens geen chocolade meenemen,als ik vrouwen een beetje begrijp zal ze dat wel als een belediging opvatten.
dat ze te dun is ofzo.
dan zijn bloemen beter
Met die instelling gebeurt het ook niet. Zie het als een spel, probeer er een beetje naartoe te werken. Je moet meer doen dan alleen gezellig kletsen natuurlijk.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:41 schreef Socios het volgende:
[..]
Vrouwen zijn geen mannen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:04 schreef Mikkie het volgende:
Daar moet het ook niet om gaan. Als ze dat wilde had ze je wel mee naar binnen gesleurd en je meteen een beurt gegeven.
Niet altijd, kan ik zeggen uit eigen ervaring. Bovendien zijn, hoe moeilijk het misschien ook voor te stellen is, er behoorlijk wat mannen die ook wel wat inhoud in een vrouw willen behalve alleen een zaadlozing om vervolgens naar huis te gaan.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:17 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Vrouwen zijn geen mannen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |