Maar dan zonder 10 ongewenste gasten erbijquote:Op zondag 30 oktober 2011 13:33 schreef Lienekien het volgende:
Nu staat de weg open om haar een keer bij jou uit te nodigen!
Klopt! Daar stond echt in uitnodiging voor een etentje bij haar thuis. Maar ja, misschien heb ik het ook wel verkeerd begrepen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:30 schreef Harajuku. het volgende:
Wat raar, in de uitnodiging stond toch niets over een feestje o.i.d
Socios, heb je het nieuwe bord op Ut al gezien?quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:33 schreef Socios het volgende:
[..]
Klopt! Daar stond echt in uitnodiging voor een etentje bij haar thuis. Maar ja, misschien heb ik het ook wel verkeerd begrepen.
Ja, ik heb nog wel gezegd dat ze een keertje bij mij langs kan komen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:33 schreef Lienekien het volgende:
Nu staat de weg open om haar een keer bij jou uit te nodigen!
Ga maar alvast oefenen met koken. Alle vrouwen vallen voor prinsen in de keuken..quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:35 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, ik heb nog wel gezegd dat ze een keertje bij mij langs kan komen.
Ohhh, mogen wij dan weer meedenken over wat je haar voor gaat scholen en wat je aan doet en hoe laat en hoe je haar uitnodigt enzo?quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:35 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, ik heb nog wel gezegd dat ze een keertje bij mij langs kan komen.
Haha, vind je dat zo leuk, ja?quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:37 schreef Naamah het volgende:
Ohhh, mogen wij dan weer meedenken over wat je haar voor gaat scholen en wat je aan doet en hoe laat en hoe je haar uitnodigt enzo?
Pfwah, Anti-climax...quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:33 schreef Socios het volgende:
[..]
Klopt! Daar stond echt in uitnodiging voor een etentje bij haar thuis. Maar ja, misschien heb ik het ook wel verkeerd begrepen.
En daarna post je iets tussen haar briefsquote:Op zondag 30 oktober 2011 13:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Doe een briefje tussen haar post!
Dit!quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Doe een briefje tussen haar post!
Dat is juist perfect. Nieuwe mensen ontmoeten. En wie weet zit er nog wat tussen om te scoren.quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:00 schreef Robbberttt het volgende:
Vaag zeg! Zit je daar dan tussen allemaal vreemden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |