Maak er een mooie avond van!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:50 schreef Socios het volgende:
Alles is in gereedheid gebracht nu. Bijpassende overhemd aan etc. Rest een kwartier wachten.
Bedankt voor alle succeswensingen.
Kut, nee... Hoe te handelen?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:50 schreef rumiii het volgende:
Heb je al gedacht aan hoe je haar gaat begroeten?
Kus of hand of ..
Heb je nog nooit bij iemand gegeten? Je kust elkaar op de wang (2 of 3 keer?), en dan geef je de wijn en zeg je alsjeblieftquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:52 schreef Socios het volgende:
[..]
Kut, nee... Hoe te handelen?
En wat zeg ik bij het geven van de wijn (ik neem aan een directe overhandiging van de fles nadat ze de deur geopend heeft of in de handen houden en pas geven in de woonkamer?)
Beetje spontaanheid kan geen kwaad, wacht het gewoon af. Relax eens joh.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:52 schreef Socios het volgende:
[..]
En wat zeg ik bij het geven van de wijn (ik neem aan een directe overhandiging van de fles nadat ze de deur geopend heeft of in de handen houden en pas geven in de woonkamer?)
Eigenlijk niet, nee. Al helemaal niet in deze `context´.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:54 schreef Njosnavelin het volgende:
Heb je nog nooit bij iemand gegeten?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:55 schreef Socios het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, nee. Al helemaal niet in deze `context´.
Zolang ie maar niet over z'n treinspot-fetish begint op z'n eerste date..quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:55 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]![]()
Nouja er kan weinig misgaan, wees gewoon jezelf.
Je moet wel iets subtiels zeggen bij het geven van de wijn hèquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:52 schreef Socios het volgende:
[..]
Kijk uit, straks roept ie spuit 11 omdat ie voor het gemak vergat dat ie een complete idioot is als het over z'n zogenaamde fetisj gaat, wat eigenlijk gewoon z'n rol/trollen is.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:57 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Zolang ie maar niet over z'n treinspot-fetish begint op z'n eerste date..
Spuit 11.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:00 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Kijk uit, straks roept ie spuit 11 omdat ie voor het gemak vergat dat ie een complete idioot is als het over z'n zogenaamde fetisj gaat, wat eigenlijk gewoon z'n rol/trollen is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |